چگونه مشکلات کلیدهای سنتی را با پنل های هوشمند حل کنیم؟ کلیسای هوشمند

ویلای هوشمند با محصولات هوشمند HDL

چگونه مشکلات کلیدهای سنتی را با پنل های هوشمند حل کنیم؟

ما مشکلات کلیدهای سنتی را برای نمونه برای یک ویلای هوشمند حل کردیم. ویلای هوشمند مانند هر ساختمان هوشمند دیگر ویژگی های منحصر به فردی م‌تواند داشته باشد. با ما همراه باشید.

تاریخچه‌ سوئیچ‌ها از سوییچ‌های دکمه‌ای گرفته تا سوئیچ‌های معمولی و امروزه، پنل‌های هوشمندی که برای سیستم‌های اتوماسیون خانگی استفاده می‌شوند، ظهور پیدا کردند. و بهتر شدن کاربری سوئیچ‌ها نقش مهمی در زندگی مردم بازی کرده است. و بدیهی است که با ادامه افزایش ارتقا سطح زندگی مردم، سوئیچ های معمولی به تدریج دیگر نیازهای آنها را برآورده نمی کنند و باید جایگزین شوند.


پروژه هوشمندی وجود دارد که کلیسای سنت مونیکا در اندونزی پنل های هوشمند را برای حل مشکلات ایجاد شده به خاطر استفاده از سوئیچ های معمولی انتخاب کرده است.
چراغ‌های کلیسا همگی توسط کلیدهای دوگانه معمولی کنترل می‌شدند، اما به دلیل انبوه سیم‌کشی، خطر ایمنی وجود داشت. علاوه بر این، هر تابلویی نیاز به تابش نور مستقل دارد، اما سوئیچ‌های زیادی بدون علائم شناسایی وجود داشت که کارکنان نمی‌توانستند نور مورد نظر خود را به دقت کنترل کنند، اما مجبور بودند یکی یکی تلاش کنند تا سوئیچ مناسب را پیدا کنند. اگرچه سوئیچ‌های معمولی می‌توانند نیازهای اساسی برای روشن/خاموش کردن چراغ‌ها را برآورده کنند، اما مشکلات عملیاتی و مسائل ایمنی را ایجاد می‌کنند، بنابراین مشتری برای ایجاد راه‌حلی برای کلیسای سنت مونیکا به HDL مراجعه کرد.

کلیسای هوشمند سنت مونیکا و رفه مشکلات کلیدهای سنتی

دیمرهای DALI و منبع تغذیه 750 میلی آمپر، و دو پنل 8 دکمه ای iFlex است. که HDL برای حل مشکلات سوئیچ این کلیسا استفاده کرده است.
پنل HDL iFlex از سفارشی سازی DIY پشتیبانی می کند. کاربران در این ویلا می توانند به سادگی با برداشتن برچسب پلاستیکی و قرار دادن طرح های خود در زیر آن، نام دکمه ها یا نمادها را تعویض کنند. به این ترتیب اهداف کنترلی خاص خود را می توان در یک نگاه مشاهده کرد.

تیم HDL سیستم روشنایی را به سیستم اتوماسیون این ویلا متصل کرده است، به طوری که کارکنان به راحتی می توانند وضعیت روشنایی هوشمند را با توجه به برچسب های نشانگر روی پنل‌های هوشمند بدانند. و سپس چراغ های مشخص شده را به سرعت کنترل کنند، که برای ایجاد کارایی بیشتر مفید است. و به دلیل سیم کشی ساده و منظم پنل هوشمند، امنیت نیز تا حد زیادی در این کلیسای هوشمند افزایش می یابد.

راهکارهای هوشمند ساختمان هوشمند کلیسای سنت مونیکا

کلیسای هوشمند سنت مونیکا نشان می‌دهد که پنل‌های هوشمند دارای ویژگی‌های مختلفی هستند. که در مقایسه با روش کنترل سوئیچ معمولی استثنایی و راحت هستند. به عنوان مثال، پنل‌های هوشمند کنترل از راه دور، کنترل لمسی، کنترل صوتی هوشمند، کنترل هوشمند زمان و غیره را امکان پذیر می کنند. یک پنل هوشمند از انواع مختلفی از راهکارهای هوشمند یک ساختمان هوشمند مانند: سیستم هوشمند روشنایی، پرده هوشمند برقی و AV پشتیبانی می کند. پنل‌های هوشمند HDL مثل کلید iFlex کنترل تمام دستگاه‌های متصل به سیستم با یک کلیک هستند. به هر حال، پنل‌های هوشمند از نظر زیبایی شناسی جذاب هستند. این کلیدهای هوشمند با اکثر طراحی‌های داخلی کاملاً مطابقت دارند.

کنترل اتوماسیون یکی از موثرترین و راحت ترین راه ها برای زندگی مردم است. از آنجایی که پنل های هوشمند مطابق با نیازهای مردم  برای افزایش استاندارد زندگی هستند و اعتقاد بر این است که کاربران بیشتری از آنها برای جایگزینی سوئیچ های معمولی در آینده استفاده می کنند.

Table of Contents

خوش آمدید