استادیوم هوشمند صربستانی، هوشمند شده با محصولات هوشمند HDL

استادیوم هوشمند صربستان با محصولات هوشمند HDL

 در کنار شما هستیم تا یکی از متفاوت ترین پروژه‌های بین المللی هوشمند شده با محصولات HDL آشنا شوید.
استادیوم هوشمند باکا توپولا، بزرگترین و محبوب ترین ورزشگاه صربستان، در شهر باکا توپولا واقع شده است.

این ساختمان مساحتی بیش از 5500 متر مربع داراست. و تا 4500 صندلی را برای تماشاگران در خود جای می دهد.
این ورزشگاه بزرگترین پروژه ساخت و ساز که صربستان تا کنون داشته است.
طبق معیارهای UEFA ، این ورزشگاه از جدیدترین تجهیزات هوشمندسازی استفاده می کند و به مدرن ترین سبک طراحی در صربستان ساخته شده است.

این استادیوم با 300 سنسور سقفی 8 کاره که در راهرو نصب شده اند که سیستم HDL را قادر می سازد تا به کنترل روشن/خاموش و کاهش نور در سراسر ساختمان دست یابد. حسگرها به طور خودکار حرکت انسان و نور روز را در زمان واقعی تشخیص می دهند، و در صورت ناکافی بودن نور، به سیستم کنترل هوشمند برمی گردند تا چراغ ها در ناحیه مربوطه روشن شوند. هنگامی که وجود انسان دیگر تشخیص داده نشود، چراغ ها به طور خودکار خاموش می شوند. ، مصرف انرژی را به حداقل می رساند در حالی که همزمان نیازهای روشنایی را برآورده می کند.

علاوه بر این، HDL هر اتاق را به یک پنل هوشمند Enviro مجهز می‌کند تا تمام دستگاه‌های داخل آن را کنترل کند و بسیاری از صحنه‌های از پیش تعیین‌شده را برای انتخاب کاربران ارائه می‌دهد.
به دلیل سازگاری عالی سیستم کنترل هوشمند خود، HDL قادر است بین سیستم کنترل و محصولات شخص ثالث ارتباط برقرار کند و تمام دمنده ها و عناصر گرمایش کف را از طریق یک پنل HDL یا برنامه Magiesta کنترل کند. جدا از سیستم گرمایش از کف ساختمان، زمین فوتبال را نیز کنترل می کند و دما و رطوبت زمین را به صورت خودکار و به صورت لحظه ای کنترل می کند.
به لطف راه‌حل‌های خانه هوشمند تمام اتوماتیک HDL، این پروژه یک تجربه خانه هوشمند راحت را برای تماشاگران و کارمندان فراهم می‌کند و مورد تایید همه کاربران قرار گرفته است.

Table of Contents

خوش آمدید