اداره هوشمند اینفوتک در جاکارتا، هوشمند شده با محصولات HDL

اداره هوشمند جاکارتا با محصولات هوشمند HDL

اداره هوشمند اینفوتک در جاکارتا، هوشمند شده با محصولات HDL

در این مقاله با اداره هوشمند اینفوتک در جاکارتا آشنا خواهیم شد. اداره‌ای هوشمند که محصولات هوشمند HDL را برای سیستم هوشمند خود انتخاب کرده است. اداره PT. Infotech Digital System تنها توزیع کننده کابل LS (معروف به LG Cable Korea) در اندونزی و همچنین پیمانکار فناوری اطلاعات است. با رشد کسب و کارشان، آنها قصد داشتند دفتر 5 طبقه روی پشت بام را، دفتری هوشمند، سبز و کم مصرف بسازند، بنابراین HDL به انتظارات آنها جامه عمل پوشاند.

اداره هوشمند اینفوتک
 

HDL اندونزی یک سیستم اتوماسیون کاملاً جامع را برای دفتر Infotech ایجاد کرد تا به کنترل روشنایی، تهویه مطبوع VRV و سایه‌بانی و زمان‌بندی دست یابد. سرنشینان می توانند چراغ ها، پرده ها و تهویه مطبوع را به دلخواه در پنل های Enviro نصب شده مدیریت و خودکار کنند. به هر حال، از آنجایی که سیستم HDL را می توان با سیستم شخص ثالث ادغام کرد تا یک تجربه اتوماسیون واقعی و کامل را برای کاربران ایجاد کند. در این اداره هوشمند سرنشینان نیز می توانند از برنامه iRidium Pro Basic برای کنترل دستگاه های موجود در ساختمان اداری استفاده کنند.

پنل هوشمند HDL
برای کنترل هوشمند AC، سیستم HDL با سیستم VRV دایکین با استفاده از پروتکل BACNET یکپارچه گردیده است. تا سیستم بتواند به طور خودکار AC را تنظیم کند تا محیط در شرایط کاری خوب بماند. این موضوع مصرف انرژی کاهش میدهد. این واحدها همراه با سنسورهای دما کار می کنند که دمای فعلی را شناسایی و نظارت می کنند.

اداره هوشمند اینفوتک با محصولات هوشمند HDL

سیستم هوشمند HDL در این اداره هوشمند چه کار می‌کند؟

 مثال، سیستم HDL به کاربران اجازه می دهد دمای مورد نظر را تنظیم کنند. اگر دمای فعلی بالاتر یا کمتر از مقدار از پیش تعیین گردیده باشد، سنسورها سپس به AC سیگنال می دهند. این سیگنال تا رسیدن به تنظیم دمای مورد نظر به کار خود ادامه می‌دهد. به غیر از کنترل خودکار، امکان کنترل دستی تهویه مطبوع از طریق پنل هوشمند HDL یا اپلیکیشن موبایل نیز وجود دارد.
موتورهای کنترل پرده اصلی و ماژول های کنترل پرده موتوری، پرده های ساختمان اداری را می توان از راه های کنترل از راه دور، کنترل صحنه و کنترل خودکار فعال کرد.

اداره هوشمند اینفوتک با پرده هوشمند HDL

در سیستم هوشمند کنترل از راه دور به این معنی است که پرده ها را می توان باز یا بسته کرد. و می توان آن را در هر موقعیتی در دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا تبلت متوقف کرد. منظور از کنترل صحنه این است که کاربران می توانند سناریوهای مختلفی را برای کار، ملاقات، استراحت و غیره تنظیم کنند. و سپس فقط یک صحنه را انتخاب کنند.
روشنایی هوشمند با محصولات هوشمند HDL

همکاری مشترک محصولات هوشمند HDL با هم

برخی از دستگاه های هوشمند انتخاب گردیده مانند پرده ها فعال می شوند و وظایفی که از قبل مشخص گردیده را اجرا می کنند. کنترل خودکار این است که پرده ها با همکاری سنسورهای LUX، موتورهای کنترل پرده اصلی و چراغ ها،  به طور خودکار کنترل شوند. تا روشنایی داخلی را در محدوده راحت تنظیم کنند و شرایط روشنایی در دفتر را بهینه کنند.

مثلا، وقتی حسگرها تشخیص می‌دهند که اتاق کنفرانس نور کافی دریافت نمی‌کند، پرده‌ها به‌طور خودکار باز می‌شوند تا نور بیشتری دریافت کنند. یا در صورت لزوم، نور برای ایجاد بهترین محیط روشن میگردد.
و ماژول های کاهش نور HDL 0-10V و ماژول های کاهش نور 2CH 6A، چراغ ها را می توان به روش های سفارشی کنترل از راه دور، کنترل صحنه و کنترل خودکار مدیریت و کنترل کرد. و به منظور از بین بردن یا کاهش زرق و برق های کاهش بار خازنی، HDL از ماژول های جریان ثابت استفاده کرد تا حداقل جریان را برای دیمر TRIAC فراهم کند و جریان مدار را ثابت نگه دارد.

به کار گیری سنسور هوشمند در اداره هوشمند

اداره هوشمند اینفوتک با محصولات هوشمند HDL
حمام های ساختمان اداری با سنسور HDL LUX و سنسور حرکت PIR نصب گردیده است. در روز با روشنایی خوب، هنگامی که افراد وارد حمام می شوند، چراغ ها روشن نمی شوند. در حالی که وقتی سطح روشنایی به زیر سطحی که از پیش تعیین گردیده است یا در شب می رسد، چراغ ها به طور خودکار فعال می شوند. در مقایسه با شرایط اتلاف منابع که چراغ های حمام ها همیشه پس از استفاده روشن است، تنظیمات هوشمند و منطقی HDL در کنترل روشنایی است که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. و هزینه ها را از نظر مصرف انرژی کاهش می دهد و همچنین بیشترین راحتی را برای ساکنین فراهم می کند.
به کمک ماژول های کنترل منطقی، تیم HDL برنامه ریزی زمانی برای روشنایی، پرده هوشمندو تهویه مطبوع، عمدتا در شب ایجاد کرد تا به بهره وری انرژی کمک کند.
کنترل هوشمند پرده برقی

با رسیدن به زمان مشخص شده، پرده‌ها در قسمت‌های معینی که قبلا تعریف گردیده به‌طور خودکار بسته می‌شوند،

دمای رنگ چراغ‌ها گرم‌تر میگردد

و تهویه مطبوع با سرعت کمتری کار می‌کند یا خاموش میگردد.

هنگامی که سطح روشنایی فضای باز از مقداری که از پیش تعیین گردیده است کمتر میشود:

چراغ های نمای ساختمان اداری روشن می شوند تا ساختمان به وضوح در تاریکی یک منطقه مسکونی قابل مشاهده باشد.

Table of Contents

خوش آمدید