خانه‌ هوشمند در اندونزی با پنل‌های هوشمند HDL

خانه‌ هوشمند در اندونزی با پنل‌های هوشمند HDL

خانه‌ هوشمند در اندونزی با پنل‌های هوشمند HDL

در این مقاله همراه شما خواهیم بود تا با خانه‌ هوشمند در اندونزی شما را آشنا کنیم. خانه هوشمندی که با پنل‌های هوشمند HDL جانی دوباره به خود گرفته است.

از آنجایی که صنعت اتوماسیون خانگی در حال رونق است و تعداد فزاینده ای از کاربران در حال اضافه کردن سیستم‌های هوشمند به ساختمان های خود هستند. پنل هوشمند پتانسیل قابل توجهی در ارائه یک تجربه خانه هوشمند یکپارچه به کاربران دارد.

همه افراد هر روز از سوئیچ‌ها برای کنترل چراغ های خانه خود استفاده می کنند، بنابراین ما با سوئیچ ها ناآشنا نیستیم. اما ممکن است در مورد کنترل پنل های هوشمند مجهز به ویژگی های فناوری پیشرفته کنجکاو باشیم.
تبم HDL اندونزی راه حل یکپارچه اتوماسیون خانگی را با ترکیب سیستم سیمی HDL Buspro و سیستم بی سیم یا وایرلس Buspro در یک خانه خصوصی برای پاسخگویی به نیازهای کاربران ارائه کرده است.

خانه‌ هوشمند در اندونزی با پنل‌های هوشمند HDL

در این راه حل، استفاده از پنل های هوشمند با گزینه ها و ویژگی های مختلف، تجربه لذت بخش کاربران از داشتن خانه هوشمند را به شدت افزایش می دهد. پنل های هوشمند چه کاری برای ساختمان و کاربران انجام می دهند؟

پنل و کلیدهای هوشمند و متنوع HDL در این خانه هوشمند

تیم HDL اندونزی پنل های DLP، پنل های گرانیتی و پنل های سری Tileرا برای خانه در مناطق مختلف نصب کرد. این پنل های هوشمند امکان کنترل تمامی دستگاه های هوشمند متصل به سیستم اتوماسیون HDL را دارد.

از جمله:

  • سیستم روشنایی،
  • یا سیستم‌های تهویه مطبوع،
  • پرده،
  • تلویزیون و غیره را فراهم می کند.خانه‌ هوشمند در اندونزی با پنل‌های هوشمند HDL

سناریوهای مختلف با فشار دادن یک دکمه پس از تنظیم پیوند سناریوها آماده خدمت هستند. به عنوان مثال، هنگامی که کاربران به خانه می آیند را در نظر بگیرید. وقتی دکمه “حالت خانه” را در پنل هوشمند فشار می دهند، چراغ های راهرو و اتاق نشیمن فعال می شوند. در حالی که پرده ها و تهویه مطبوع به طور خودکار باز می گردند و آبگرمکن حمام برای تنظیم خودکار می شود. دمای آب به تنظیمات دلخواه از پیش تعیین شده می‌رسد.
جدا از عواملی مانند کنترل چند منظوره و تجربه کاربری فوق العاده، طراحی جذاب پنل های هوشمند نیز نقطه مطلوبی برای رشد بازار پنل های هوشمند است.

با طراحی زیباشناختی محبوب و رنگ های متنوع، پنل های هوشمند به راحتی در دکوراسیون داخلی ادغام می شوند و اعتباری به زیبایی شناسی ساختمان می بخشند.

خانه‌ هوشمند در اندونزی با پنل‌های هوشمند HDL

یک گزینه دیگر برای کاربران برای کنترل دستگاه های متصل وجود دارد. تلفن همراه!

از آنجایی که تلفن های همراه ساکنین این خانه هوشمند در اندونزی برنامه HDL ON را دانلود کرده اند، هر چیزی که به سیستم اتوماسیون متصل است را می توانند از راه دور کنترل کرد. به عنوان مثال، در راه بازگشت به خانه در یک روز گرم تابستان، کاربران می‌توانند تلفن‌های خود را بیرون بیاورند. تا از راه دور کولر گازی را روشن کنند و آن را از طریق HDL ON روی دمای مناسب تنظیم کنند. تا دمای داخل خانه از قبل در سطح مطلوبی باشد. وقتی وارد در می شوند

Table of Contents

خوش آمدید