فرودگاه هوشمند چانگشوی با محصولات هوشمند HDL

فرودگاه هوشمند چانگشوی با محصولات هوشمند HDL

فرودگاه هوشمند چانگشوی با محصولات هوشمند HDL

یکی از پروژه‌های هوشمند برند HDL در ابعاد بین المللی، فرودگاه هوشمند چانگشوی در کشور چین است.

فرودگاه بین المللی چانگشوی که در شهر کونمینگ، استان یوننان است، به عنوان یکی از 100 فرودگاه برتر ملی در جهان می‌باشد. 

یکی از موارد بسیار مورد توجه در هوشمندسازی فرودگاه‌ها بحث کنترل هوشمند روشنایی سازه فرودگاه‌هاست. برند HDL با رزومه فاخر خود در داشتن فرودگاه‌های هوشمند بسیار در این رزومه، همواره با این درخواست مواجه بوده است.

چراغ های بیرونی این فرودگاه از سیستم روشنایی هوشمند HDL استفاده می کنند. با کمک سیستم های روشنایی هوشمند HDL، سرانجام فرودگاه به هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی مدیریت دست یافت.

موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی به سادگی می‌تواند در ابعاد بسیار بزرگ مثل کنترل هوشمند روشنایی یک فرودگاه تاثیر بسزایی اعمال کند. چرا که مصرف انرژی در این ابعاد بیش از حد تصور است.
در کنار صرفه اقتصادی این مورد، نباید نا گفته بماند که بسیاری از کارفرمایان محترم ما حقیقتا از دوستداران محیط زیست هستند. و داشتن سیستم پایا و هوشمند در جهت کاهش مصرف انرژی جز دغدغه این بزرگواران است. 

به ویژه در سال‌های اخیر که گرمایش زمین زندگی ما انسان‌ها را به شدت تهدید می‌کند.
در ادامه شما می توانید تصاویر فرودگاه ملی و هوشمند چانگشوی را مشاهده کنید.

فرودگاه هوشمند چانگشوی با محصولات هوشمند HDL فرودگاه هوشمند چانگشوی با محصولات هوشمند HDL فرودگاه هوشمند چانگشوی با محصولات هوشمند HDL
از دیگر فرودگاه‌های هوشمند شده توسط برند HDL در سطح جهانی فرودگاه هوشمند سانیا می‌باشد. برای مطالعه این فرودگاه هوشمند می‌توانید از طریق لینک اقدام نمایید.

Table of Contents

خوش آمدید