فروشگاه لوازم ورزشی هوشمند Decathlon در کره جنوبی با محصولات هوشمند HDL

فروشگاه لوازم ورزشی هوشمند Decathlon در کره جنوبی با محصولات هوشمند HDL

فروشگاه لوازم ورزشی هوشمند Decathlon در کره جنوبی با محصولات هوشمند HDL

فروشگاه لوازم ورزشی هوشمند در بین پروژه‌های هوشمند و تجاری HDL میدرخشد. بله… سیستم هوشمند HDL علاوه بر خانه هوشمند در فروشگاه ها نیز حکم فرماست.

فروشگاه Decathlon یک خرده فروش کالاهای ورزشی فرانسوی با بیش از 1400 فروشگاه در 45 کشور جهان است که می توان آن را به عنوان بزرگترین خرده فروش لوازم ورزشی در جهان در نظر گرفت. اولین Decathlon در کره در Songdo Inchon با دو طبقه شامل یک منطقه فروش بزرگ و فضای وسیع تجربه است.

به افرادی که به این فروشگاه لوازم ورزشی هوشمند رفته اند ممکن است احساس کنند که این یک بازار فوق العاده با محصولات ورزشی است. فرپشگاه هوشمندی که همیشه شلوغ است. به عنوان یک خرده فروش ورزشی که روند ورزش و مد را دنبال و همرمان هدایت می کند، این فروشگاه عالی عمل کرده است. با این حال، فروشگاه Decathlon نمی توانست از هزینه هنگفت فروشگاه های پشت درآمد مانند سایر مارک های بزرگ خلاص شود.

از آنجا که می توان در هزینه و انرژی صرفه جویی کرد ، Decathlon کره تصمیم گرفت از سیستم هوشمند و اتوماسیون HDL برای روشنایی خود استفاده کند. سیستم روشنایی این فروشگاه دومین مصرف برق پس از تهویه مطبوع را دارد. تیم HDL به Decathlon کره کمک می کند تا سیستم هوشمند کنترل روشنایی را نصب کند تا کارکنانش نیازی به عبور و مرور به مناطق مختلف فروشگاه هوشمند را نداشته باشند.

چراغ‌های هر منطقه در فروشگاه Decathlon به راحتی با پنل‌های هوشمند و کنترلی HDL کنترل می شود. که همین موضوع باعث صرفه جویی در انرژی این فروشگاه خواهد شد. و همین موضوع مشخصه یک سیستم هوشمند کارآمد است.


علاوه بر این، برنامه زمانی برای کنترل خودکار چراغ ها با انجام هیچ کاری استفاده می شود. Decathlon به نقطه عطف منطقه Songdo تبدیل شده است و همیشه مانند سایر فروشگاه های Decathlon شلوغ است.

Table of Contents

خوش آمدید