ویلای هوشمند مونتانا در مکزیک هوشمند شده با محصولات هوشمند HDL

ویلای هوشمند با محصولات هوشمند HDL

ویلای هوشمند در مکزیک هوشمند شده با محصولات هوشمند HDL

ویلای هوشمند مونتانا که در جنوب مکزیکو سیتی و در منطقه مرفه نشین شناخته می شود، واقع شده است ، برای دستیابی به کنترل هوشمند همه جانبه:

  • پوشش نور هوشمند
  • سیستم امنیتی هوشمند
  • سیستم هوشمند صوتی یا موسیقی
  • سناریوهای هوشمند
  • پرده برقی هوشمند
  • کنترل هوشمند تهویه مطبوع

و غیره از سیستم خانه هوشمند HDL استفاده کرد.

سیستم کنترل پایدار و قابل اطمینان

گاهی تصور غلط مردم از سیستم هوشمند این است که اکثر مردم فکر می کنند سیستم به اندازه کافی پایدار نیست. به منظور اطمینان از عملکرد پایدار تجهیزات، HDL  ماژول gateway بی سیم Buspro را برای دستگاه های بی سیم در این خانه نصب کرده است.

هر دستگاهی می تواند سیگنال دریافتی را به دستگاه‌های دیگر منتقل کند ، به طوری که هر دستگاه متصل به سیستم دارای چندین منبع ورودی سیگنال است. بنابراین، کاربران نگران نیستند که سیستم کنترل به دلیل سیگنال متناوب شبکه مسدود شده، بر تجربه راحت آنها تأثیر بگذارد.

کنترل روشنایی گوناگون و متنوع

نور یک عنصر مهم در خانه است ، که می تواند با سبک ها و جوهای مختلف مطابقت داشته باشد. دکوراسیون داخلی این ویلای هوشمند در مکزیک از یک اتاق به اتاق دیگر متفاوت است. بنابراین برای مطابقت با سبک ها و فضاهای مختلف، HDL سناریوهای نورپردازی ایده آلی را طراحی کرده است. تنها با یک پنل، سیستم نه تنها می تواند چراغ ها را روشن یا خاموش کند. بلکه رنگ ، دمای رنگ و روشنایی چراغ ها را نیز تنظیم کند. علاوه بر این ، کاربران می توانند آزادانه حالت های مختلف نور را در صحنه های مختلف انتخاب کنند تا یک محیط زندگی راحت ایجاد کنند.

روش های تعاملی ساده در ویلای هوشمند مونتانا

به طور کلی ، عملکرد ساده و راحت باعث راحتی و خوشبختی می شود. به منظور تأمین نیازهای مختلف عملیاتی ، HDL سه روش تعاملی را ارائه داد. ابتدا کاربران می توانند دستگاه ها را توسط پنل های هوشمند کار کنند. و برای اطمینان از بصری ترین و ساده ترین کار ، می توان آیکون ها و متن موجود در صفحه را بر اساس نیاز واقعی تنظیم کرد. دوم کنترل صدا است. بلندگوهای هوشمند اکو یکپارچه HDL برای تأمین نیازهای کاربران در هر زمان و هر مکان ، که می تواند به کنترل تهویه مطبوع ، تلویزیون ، موسیقی ، روشنایی و سایر تجهیزات کمک کند. مورد سوم استفاده از برنامه موبایل است. کاربر همیشه می تواند به وضعیت خانه توجه کند حتی اگر از خانه دور باشد.

حالت های سناریو لوکس و راحت

این خانه مجهز به ماژول های منطقی HDL برای اتصال دستگاه های دیگر است که می توانند با یک کلیک حالت های مختلف صحنه را تحقق بخشند و اقدامات خسته کننده را کاهش دهند. به عنوان مثال ، هنگامی که کاربران “حالت خانه” را با یک کلیک روشن می کنند ، سیستم به طور خودکار چراغ ها ، پرده ها و تهویه مطبوع را روشن می کند و همچنین موسیقی پس زمینه راحت ، پر از حس تشریفات را پخش می کند. هنگامی که کاربران از قبل “حالت صبح” را تنظیم می کنند ، پرده ها به طور خودکار برای شما باز می شوند و هنگامی که زمان بیدار شدن از خواب است ، بک گراند موسیقی پس زمینه را به آرامی به صدا در می آورد ، بنابراین با زنگ هشدار ناگهانی بیدار نمی شوند.

سیستم نظارت بر زمان واقعی در ویلای هوشمند مونتانا

امنیت خانه ذهن همه را تحت تأثیر قرار می دهد. به منظور اطمینان از ایمنی افراد و اموال در خانه ، HDL یک سیستم امنیتی مجهز به قفل های هوشمند درب ، بلندگوهای سقف و فضای باز ، دوربین ها و سنسورها برای نظارت بر خانه در زمان واقعی نصب کرده است. در صورت بروز انواع دخالت های غیرقانونی ، هشدار دهنده ها ، نشتی آب و سایر موارد اضطراری ، این سیستم بلافاصله برای کاربران خطرات احتمالی را برطرف می کند و یک محیط امن و راحت ایجاد می کند.

تجربه غوطه ور شدن در طنین سیستم هوشمند HDL

امروزه موسیقی در زندگی ضروری است. این خانه با پخش کننده های HDL HomePlay با صدای فراگیر استریو نصب شده است. تا بتواند کنترل موسیقی چند منطقه ای را در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری ، آشپزخانه ، اتاق و سایر مناطق انجام دهد. همچنین تجربه شنیداری همه جانبه را در هر زمان ایجاد کند. کاربران می توانند آهنگ های مورد علاقه خود را از طریق پخش کننده انتخاب کنند. یا از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل شوند تا موسیقی های مختلف ابر آنلاین را پخش کنند.

سفارشی سازی منحصر به فرد پنل هوشمند HDL

کل خانه به سبک مکزیکی تزئین شده است ، بنابراین تیم HDL برای اطمینان از سازگاری سبک داخلی ، از جمله پانل های Enviro ، پنل های iTouch و پانل های DLP، مناسب ترین پانل های خانه را مطابقت داده است. و با در نظر گرفتن نیازهای مختلف کاربران به زیبایی شناسی، این سیستم قابلیت شخصی سازی دارد. برای مثال عملکردها و عادات استفاده، HDL به طور ویژه تصویر زمینه، زبان و سناریو پنل را اصلاح می‌کند.


در حقیقت، HDL نه تنها فناوری هوشمند، بلکه محیط زندگی بهتر، مدل زندگی راحت تر و عملکردهای دقیق تر زندگی را به ارمغان می آورد.

Table of Contents

خوش آمدید