ویلاهای هوشمند عربستان با محصولات هوشمند HDL

ویلاهای هوشمند عربستان با محصولات هوشمند HDL

در این مقاله با ویلاهای هوشمند عربستان آشنا خواهیم شد. ویلاهای لوکسی که با محصولات هوشمند HDL هوشمند شده اند. همانطور که همه ما می دانیم ، خاورمیانه یک منطقه غنی است. شاید خیلی ها تعجب کنند که این مردان ثروتمند در چه خانه هایی زندگی می کنند. وقتی صحبت از این می شود ، هیچ کس مناسب تر از تیم HDL عربستان برای پاسخ به این سوال نیست.

تیم HDL عربستان سالهاست که راه حل های خانه هوشمند با کیفیت و حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. در یک سال گذشته، آنها ویلاهای هوشمند عربستان را به بهترین نوع خود ارائه دادند. تیم HDL عربستان یک مجموعه آپارتمان و حدود 20 ویلا را با موفقیت به پایان رسانده اند. حال ، بیایید مراحل آنها را دنبال کنیم و ببینیم خانواده های ثروتمند چه خانه هایی دارند!

01 ریاض

ریاض ، پایتخت عربستان سعودی ، یک کلانشهر شلوغ بین المللی است.

ویلای مواز که در حومه ریاض واقع شده است ، دارای محیطی آرام و دکوراسیون داخلی لوکس است. با سیستم خانه هوشمند HDL KNX ، به نورپردازی هوشمند ، موسیقی ، تهویه مطبوع ، پرده ، آیفون تصویری ، کنترل دسترسی و سایر سناریو‌های هوشمند مجهز شده است.

ویلاهای هوشمند عربستان با محصولات هوشمند HDL
همانطور که برای همه شناخته شده است ، KNX یک استاندارد جهانی در زمینه خانه‌های هوشمند و ساختمان‌های هوشمند در سراسر جهان است ، که بدون شک سیستم های خانه هوشمند با کیفیتی را تضمین می کند.

ویلاهای هوشمند عربستان با محصولات هوشمند HDL
در مورد راه های کنترلی ، Moaz را می توان با برنامه اختصاصی خانه هوشمند HDL ، HDL ON اداره کرد.  همچنین می تواند توسط iRidium App ، برنامه توسعه یافته شرکای HDL ، کنترل شود که از طریق آن ویلا کنترل از راه دور را فقط با یک کلیک انجام می دهد.

ویلاهای هوشمند عربستان با محصولات هوشمند HDL
ریاض به عنوان یکی از برزگ‌ترین شهرهای عربستان سعودی از اقتصادی پر رونق برخوردار است. علاوه بر مواز ، چندین ویلای دیگر نیز تصویر جامع تری از خانه ثروتمندان را به ما ارائه می دهند.

ویلای هوشمند غناتی

Ghanati Villa برای تحقق بخشیدن به روشنایی ، موسیقی و امنیت هوشمند، از سیستم بی سیم HDL Buspro استفاده کرد.

ویلای هوشمند الفاژر

ویلای هوشمند الفاژر در عربستان

HDL به این ویلا کمک کرده است تا کنترل هوشمند روشنایی، تهویه مطبوع، پرده، موسیقی را تحقق بخشد و با لامپهای فیلیپس قابل انعطاف است.

ویلای هوشمند الفوزان

ویلای هوشمند الفوزان در عربستان

ویلای الفوزان با تحقق بخشیدن به اتوماسیون روشنایی ، پرده ها و کنترل از راه دور دستگاه های خانه هوشمند از طریق برنامه iRidium ، محصولات HDL KNX را به کار گرفت.

02 جده

جده دومین شهر بزرگ، بزرگترین بندر و مرکز مالی عربستان سعودی است. ویلای هوشمند ناصر السلامی پروژه نمایندگی خانه هوشمند در جده است.
ویلای هوشمند Nassar AlSelami با استفاده از سیستم خانه هوشمند HDL Buspro ، متوجه روشنایی هوشمند ، تهویه مطبوع ، پرده ، موسیقی ، تلویزیون ، آیفون تصویری ، تلفن VoIP ، قفل درب ، کنترل دسترسی ، امنیت و غیره می شود.

به جز پنل های هوشمند HDL ، مالک می تواند خانه را از طریق برنامه iRidium کنترل کند.
ویلاها در جده بیشتر از هر شهرهای دیگر عربستان است. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

مجتمع مسکونی روبا

مجتمع مسکونی روبا مساحت 90553 متر مربع را شامل می شود که از 43 ساختمان مسکونی شامل 1248 آپارتمان تشکیل شده است. روبا از 6240 محصول بی سیم HDL برای ایجاد پایه و اساس سیستم خانه هوشمند کل خانه استفاده کرده است.

ویلای هوشمند دکتر منال در عربستان

سیستم HDL به نورپردازی هوشمند ، تهویه مطبوع ، موسیقی ، پرده ، کنترل دسترسی و کنترل از راه دور ویلا دست یافته است.

ویلای هوشمند بدر الجازار

ویلای هوشمند بدر الجازار در عربستان

ویلای هوشمند Bader Aljazar برای تحقق کنترل هوشمند روشنایی ، تهویه مطبوع ، پرده ها و موسیقی ، راه حل های خانه هوشمند HDL را در پیش گرفت.

ویلای هوشمند آلگانم

ویلای هوشمند آلگانم در عربستان

ویلای Alganme با اجرای هوشمندانه روشنایی ، تهویه مطبوع ، پرده و موسیقی ، از راه حل خانه هوشمند HDL استفاده کرد.

ویلای هوشمند سالم بنفی

ویلای هوشمند سالم بنفی در عربستان

سیستم کنترل هوشمند HDL راهکارهای هوشمند بسیاری را برای ویلای هوشمند سالم بنفی از جمله روشنایی هوشمند ، تهویه مطبوع ، پرده و موسیقی تحقق بخشید.

ویلای هوشمند دکتر فادی آلتونسی

ویلای هوشمند دکتر فادی آلتونسی در عربستان

چراغ ها ، تهویه مطبوع ، پرده ها ، موسیقی و … ویلای دکتر فادی آلتونسی را می توان به صورت مرکزی از طریق صفحه هوشمند HDL کنترل کرد.

ویلای هوشمند فیصل کرشه

ویلای هوشمند فیصل کرشه در عربستان

ویلای فیصل کرشه برای دستیابی به سیستم‌های روشنایی ، تهویه مطبوع ، پرده ، موسیقی و … سیستم هوشمند HDL Buspro را به کار گرفت.

ویلای هوشمند HDL عبدالله الانصاری

ویلای هوشمند عبدالله الانصاری ویلا در عربستان

سیستم هوشمند HDL به ویلا عبدالله الانصاری کمک کرد تا روشنایی ، تهویه هوا ، پرده ، موسیقی و سایر تجهیزات خانگی را به صورت هوشمند کنترل کند.

ویلا الزره

ویلای هوشمند الزره در عربستان

کنترل هوشمند ویلای الزره شامل روشنایی ، تهویه مطبوع ، پرده ، موسیقی و سایر تجهیزات است. تصویر نشان می دهد که از پنل هوشمند HDL DLP برای کنترل دستگاه های متصل در اتاق خواب استفاده می شود.

ویلای هوشمند و دوبلکس Baglef

ویلای هوشمند Baglef Duplex در عربستان
روشنایی ، تهویه مطبوع ، پرده ، موسیقی و سایر تجهیزات این ویلا دوبلکس توسط سیستم کنترل هوشمند HDL کنترل می شود.

03 شهرهای دیگر

البته به غیر از ریاض و جده ، ردپای تیم HDL عربستان در شهرها و مناطق دیگر نیز پراکنده است. بیایید نگاهی به 2 ویلا زیر بیندازیم:

ویلا Madinat Alwouroud
ویلای هوشمند Madinat Alwouroudدر عربستان

ویلای Madinat Alwouroud ترکیبی از سیستم های سیمی HDL و بی سیم ، یعنی سیستم Buspro و Buspro Wireless ، برای دستیابی به کنترل هوشمند هوشمند نور ، پرده ، موسیقی ، امنیت و غیره است.

ویلا آلشورایم
ویلای هوشمند Alshoraim در عربستان

ویلای هوشمند Ebha Alshoraim عملکردهایی از جمله روشنایی هوشمند ، تهویه مطبوع هوشمند ، پرده های هوشمند و موسیقی هوشمند را تحقق می بخشد.

Table of Contents

خوش آمدید