خانه هوشمند دکتر رهنما با محصولات هوشمند HDL در لاهیجان

خانه هوشمند رهنما با محصولات هوشمند hdl

خانه هوشمند دکتر رهنما با محصولات هوشمند HDL در لاهیجان

از دیگر پروژه های هوشمند HDL در استان گیلان،‌خانه هوشمند دکتر رهنما است. این خانه هوشمند به کمک محصولات هوشمند HDL هوشمند گردیده است.
خانه هوشمند دکتر رهنما یک پروژه 4 واحدی می‌باشد. این آپارتمان هوشمند در خیابان گلستان، شهر لاهیجان واقع شده است.

خانه هوشمند رهنما هوشمند شده با محصولات هوشمند HDL

نمایندگان HDL در گیلان

نماینده خوب استان گیلان به کمک زیر مجموعه خود یعنی گروه هوشمندسازی ایمن پارس، توانستند این آپارتمان را هوشمند نمایند. نمایندگی انحصاری استان گیلان‌، شرکت مهندسی الماس سبز می باشد. این شرکت به مدیریت جناب آقای دکتر حسینی حسینی، توانسته پروژه‌های هوشمند ، ویلاهای هوشمند، خانه‌های هوشمند و به طور کل ساختمان های هوشمند را از خود به جای بگذارد.

تیم HDL گیلان در حال نصب سیستم هوشمند در خانه هوشمند دکتر رهنما
در این پروژه هوشمند از کلید هوشمند ترموستاتیک MPL8 به عنوان رابط کاربری استفاده شده است.
برای مشاهده مشخصات این کلید کلیک نمایید.

به کمک این پنل هوشمند دیواری،‌ کاربران می ةوانند به سادگی تمامی راهکارهای هوشمند در نظر گرفته شده در این خانه هوشمند را کنترل نمایند.

کلید هوشمند ترموستاتیک DLP از برند HDL
این کلید دارای سنسور‌ دما می‌باشد. این کلید هوشمند به کمک سنسور دمای تعبیه شده در آن می‌تواند دما را بسنجد. سپس وضعیت تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را بر اساس آن کنترل نماید.
ماژول هوشمند امنیتی HDL با نام 1IP

سیستم امنیتی هوشمند در خانه هوشمند دکتر رهنما

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، برای ارائه یک سیستم امنیتی هوشمند می توانیم از ماژول هوشمند MBUS1IP یا به اختصار ماژول هوشمند 1IP استفاده کنیم. سیستم امنیتی هوشمند HDL می تواند ایمنی ساختمان را تامین کند.

علاوه بر آن این سیستم به شما امکان حضور در لحظه را به صورت مجازی می‌دهد. یعنی شما در هر لحظه و هر مکان می‌توانید ایمنی ساختمان را تحت کنترل خود داشته باشید. رصد کنید و متناسب با شرایط اقدام نمایید.
همین موضوع اهمیت کنترل از راه دور خانه هوشمند را هم نشان می‌دهد. که شما با هر مشغله کاری بتوانید همه چیز را از A تا Z کنترل و مدیریت نمایید.

Table of Contents

خوش آمدید