اداره هوشمند WeWork سئول، هوشمند شده با محصولات هوشمند HDL

اداره هوشمند WeWork در سئول، کره جنوبی هوشمند شده با محصولات هوشمند HDL

اداره هوشمند WeWork در سئول، کره جنوبی هوشمند شده با محصولات هوشمند HDL

هزاران اداره به کمک محصولات هوشمند HDL هوشند شده اند که اداره هوشمند WeWork در سئول از این قاعده مستثی نبوده است.
WeWork در سال 2010 تاسیس شد، دفاتر اشتراکی برای مشاغل آزاد، مشاغل کوچک و گروه‌های بزرگ و همچنین راه‌حل‌های سفارشی برای مشتریان فراهم می کند.

در حال حاضر ، WeWork دارای بیش از 800 دفتر در بیش از 120 شهر در سراسر جهان است. این دفاتر چه یک دفتر مرکزی سفارشی در نیویورک باشند ،یا یک فضای اختصاصی در لندن یا یک دفتر پانوراما در توکیو، WeWork می تواند فضای مورد نظر این دفاتر را فراهم کند.
مشتریان WeWork شامل بسیاری از برندهای برتر مانند آدیداس، استارباکس، فیس بوک، Salesforce و غیره می باشد.

WeWork قصد دارد به انواع تجارتها برای پیشرفت کمک کند. دفاتر با کیفیتی که ارائه می دهد بهترین مکان برای جذب، نوآوری و همکاری این برندها هستند.

یک مهندسی تمام عیار در اداره هوشمند WeWork

دفتر مشترک WeWork در سئول، کره جنوبی از حمل و نقل راحت برخوردار است. مستقیماً به فرودگاه اکسپرس، قطار سریع السیر و مترو متصل می شود. این دفتر به شما امکان می‌دهد خطوط مترو شماره 1 و 4 سئول را به راحتی بدون خارج شدن از ساختمان طی کنید. در این اداره هوشمند فضاهای متناسب و به حد کافی اعم از فضای اداری، اتاق بازی اختصاصی  و غیره وجود دارد.

سیستم هوشمند HDL در این اداره

با نصب دیمرهای DALI، ماژول‌های هوشمند منطقی، سنسورهای هوشمند و پنل‌های هوشمند یک سیستم بی نظیر رش=وشنایی ارائه می‌شود.

تیم HDL Automation Korea به WeWork سئول به همین شیوه روشنایی هوشمند را در کل فضای این اداره هوشمند تحقق بخشیده است. این سیستم روشنایی هوشمند باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌های عملیاتی و افزایش کارایی عملیاتی بسیار شد.


ذخیره انرژی با سیستم روشنایی هوشمند HDL

هنگام نصب سیستم‌های هوشمند برای هر نوع ساختمان تجاری‌، باید صرفه‌جویی در هزینه‌ها مهم و در اولویت باشد. به طور متوسط، روشنایی و تهویه مطبوع مرکزی حدود 70 درصد از کل برق را برای بیشتر ساختمان‌های تجاری مصرف می کنند.

اگر یک ساختمان تجاری با راه‌حل هوشمند HDL نصب شود، می‌تواند مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش دهد. علاوه بر مصرف انٰرژی کنترل شده، هم هزینه‌های عملیاتی و هم تأثیر مخرب ساختمان بر محیط زیست بسیار کاهش می یابد.


علاوه بر این، ساختمان‌های تجاری هوشمند می‌توانند کارایی مدیریت را تا حد زیادی بهبود بخشند. سنسورها و پنل‌های هوشمند در منطقه اداری WeWork امکان بهبود کارایی را از طریق کنترل خودکار، متمرکز و ساده فراهم می‌کنند.

وقتی ناحیه‌ای از دفتر برای مدت طولانی خالی از کاربر و پرسنل است، سیستم می تواند به طور خودکار روشنایی چراغ‌ها را کاهش دهد تا اتلاف انرژی را کاهش دهد.

سپس سیستم وقتی کسی وارد می‌شود چراغ‌ها را روشن می‌کند. علاوه بر این، کارکنان مدیریت املاک می‌توانند از طریق پنل هوشمند دیواری  تمام چراغ های موجود در محل کار را کنترل کنند.


نورپردازی هوشمند HDL نه تنها در ادارات:
بلکه در مجتمع‌های شهری،
مراکز حمل و نقل،
استادیوم‌ها ،
کارخانه‌ها ،
موزه‌ها ،
نورپردازی چشم انداز،
نورپردازی نما
و غیره
نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اهمیت نورپردازی نما هوشمند

نورپردازی هوشمند نه تنها منجر به صرفه جویی در انرژی و بهبود کارایی می شود، بلکه می تواند از طریق تغییر اثر نورپردازی، جلوه بصری دلپذیری را ایجاد کند.

در میان آنها،

  • بودای غول پیکر Leshan در کوه Emei،
  • برج crane زرد در ووهان چین و
  • Zhengjia Polar World  در گوانگژو

موارد خیره کننده در روشنایی نما و منظره هستند.
در یک کلام، روشنایی هوشمند HDL علاوه بر تامین روشنایی دفتر WeWork، می تواند به مالکان این ساختمان کمک کند تا یک ملک پایدار و سبزتر ایجاد کنند.

Table of Contents

خوش آمدید