هوشمندسازی نمایشگاه بین‌المللی هاینان در چین به کمک محصولات هوشمند HDL

هوشمندسازی نمایشگاه بین‌المللی هاینان در چین به کمک محصولات هوشمند HDL

هوشمندسازی ساختمان‌ها حد و مرز نمی‌شناسد، این بار ما به سراغ هوشمندسازی نمایشگاه بین‌المللی هاینان در چین رفته ایم. این مرکز نمایشگاه بین‌المللی به کمک محصولات هوشمند HDL هوشمند شده است. مهمترین هدف این هوشمندسازی، مدیریت مصرف انرژی بوده است.

هوشمندسازی نمایشگاه‌ها با محصولات هوشمند HDL

اولین نمایشگاه بین المللی کالاهای مصرفی چین (CICPE)، که انتظار می رود بزرگترین نمایشگاه با کیفیت در منطقه آسیا و اقیانوسیه باشد، از 7 تا 10 مه 2021 در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی هاینان با موفقیت برگزار شد.

تصویر نمایشگاه هاینان هوشمند شده با محصولات هوشمند HDL

در وسعت 80،000 متر مربع، نمایشگاه از برندهای مشهور مصرف کننده در جهان دعوت کرد، که انواع مختلفی از جمله فشن، لوازم الکترونیکی مصرفی، جواهرات، هتلداری و مهمان‌داری و خدمات حرفه‌ای و غیره را پوشش می دهد. این نمایشگاه برای جمع آوری منابع برای مصرف کنندگان و ایجاد صفحه‌ای بزرگ برای نمایش در سطح پلت فرم تجارت جهانی برای محصولات بین المللی مصرف کننده برپا شده است.

سیستم روشنایی هوشمند HDL در نمایشگاه هاینان

HDL نیز مجموعه کاملی از راهکارهای روشنایی هوشمند را برای این مرکز نمایشگاه‌های بین المللی هاینان ارائه داد. سیستم روشنایی کل نمایشگاه، توسط ماژول‌های کم نور 0-10V و DALI کنترل می‌شود. همچنین صحنه‌ها و سناریو‌های مختلف نورپردازی از قبل با دقت طراحی شده‌اند.
برای آشنایی بیشتر با این نمایشگاه، ویدیوی زیر را مشاهده نمایید:

سیستم روشنایی هوشمند HDL در هوشمندسازی نمایشگاه بین‌المللی هاینان

سیستم روشنایی هوشمند HDL با ویژگی‌های راحت و کارایی فوق‌العاده در خدمت این نمایشگاه است. این سیستم هوشمند تا حد زیادی به تحقق مدیریت و عملکرد هوشمندانه روشنایی در نقاط مختلف نمایشگاه کمک می کند.
با توجه به ویژگی های معماری و نیازهای عملکردی مرکز نمایشگاه، سیستم روشنایی هوشمند انواع روش‌های کنترلی را فراهم کرده است. این سیستم برای دستیابی به یک حالت مدیریت با چند استراتژی روشنایی این روش‌ها را در پیش گرفته است.

در ادامه به این روش‌های گوناگون کنترل روشنایی نمایشگاه اشاره خواهیم کرد:

مانیتورینگ مرکزی هوشمند:

در این نمایشگاه با استفاده از نرم افزار تصویری گرافیکی، کاربران می توانند به طور موثر سیستم روشنایی را کنترل کنند.

به عنوان مثال می‌توانند به راحتی حالت‌های کم نور را در موارد مختلف تغییر دهند و وضعیت تجهیزات روشنایی را در زمان واقعی مانند روشنایی نور تشخیص دهند.

میزان مصرف برق ، آسیب یا Error ها در مانیتورینگ مرکزی نمایش داده می‌شود. همین موضوع بهترین سطح مدیریت هوشمند روشنایی را فراهم می‌نماید.

کنترل هوشمند مرکزی HDL در نمایشگاه هاینان چین

کنترل هوشمند با ماژول منطقی هوشمند:

با توجه به نیازهای عملیاتی مختلف هر منطقه و هر دوره زمانی، ماژول‌های منطقی هوشمند برای سیستم روشنایی در نظر گرفته شده است. این ماژول‌های منطقی هوشمند برای انجام سوئیچینگ مناسب حالت‌های روشنایی در فواصل منظم استفاده می‌شود.

روشنایی کمکی:

این سیستم برای جبران کمبود نور خورشید در مناطق نزدیک به حاشیه ساختمانها و مناطقی که نور طبیعی کافی در آن وجود ندارد، تعبیه شده است.

کنترل سناریو‌ها از طریق پنل‌های هوشمند HDL:

پنل‌های کنترل هوشمند برای تحقق بخشیدن به انواع کنترل هوشمند سناریوهای مدارهای روشنایی نصب شده اند. این پنل‌های هوشمند HDL  می‌توانند صحنه‌های نورپردازی را به راحتی و با لمس یک دکمه تغییر دهند.
با کمک سیستم‌های روشنایی هوشمند HDL، مرکز نمایشگاه‌های بین المللی هاینان به هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی مدیریت دست یافت.

Table of Contents

خوش آمدید