بررسی مکعب هوشمند پاکسازی هوا سامسونگ، Samsung Cube

تصفیه هوا سامسونگ Samsung Cube

آیا تا به حال به کیفیت هوا در داخل خانه خود فکر کرده اید؟ با استفاده از دستگاه تصفیه هوای هوشمند Samsung Cube ، دیگر هیچ وقت نگران گرد و غبار، مواد حساسیت‌زا، آلاینده‌ها و بوها نخواهید بود.

تصفیه هوا سامسونگ Samsung Cube

با استفاده از سیستم تصفیه هوای بدون باد و سیستم تصفیه HEPA سه مرحله ای، این ابزار هوشمند بی سر و صدا، 99.97٪ از گرد و غبار بسیار ریز داخل خانه شما را از بین می برد. Samsung Cube اتاقهایی با اندازه 310 فوت مربع را پوشش می‌دهد. اما طراحی ویژه آن به شما امکان می‌دهد تا آنها را برای پوشش دو برابر روی یکدیگر قرار دهید.

پاکسازی هوا با تصفیه هوای سامسونگ با نام،‌ Samsung Cube

علاوه بر این ، Samsung Cube دارای حالت خواب است که با سرعت 18 دسی بل کار می کند تا هنگام استراحت مزاحمتی برای شما ایجاد نکند. استفاده از این مکعب نیز آسان است. به خصوص با حالت خودکار که بدون هیچ گونه عملکرد دستی کار می کند. در واقع، به Wi-Fi متصل می شود و با دستیارهای صوتی سازگار است. از همه بهتر ، این برنامه به شما امکان می دهد کیفیت هوای خانه خود را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید، بنابراین هرگز ثانیه‌ای را از دست نمی‌دهید.

 

مکعب سامسونگ، دستگاهی تصفیه هوا

چرا باید Samsung Cube را بخرید؟ 

Samsung Cube دستگاهی با طراحی زیبا، از داخل و خارج است. به نگاهی به طراحی مکعب و نمایشگر هوشمندانه آن در می‌یابید که این دستگاهی است که به زیبایی طراحی شده است. این سنسورها هم برای آلاینده‌های ذرات و هم برای آلاینده‌های گازی کاربری دارند. خروجی آنها، هم به عنوان کد رنگ و هم به عنوان تعداد دقیق نمایش داده می شود. ادغام با دستیارهای صوتی مانندBixby ، Alexa و Google Assistant برای این مکعب هوشمند امکان پذیر است. اگر تلویزیون هوشمند سامسونگ دارید، دستگاه تصفیه هوا نیز به خوبی با پلت فرم Smart Things ادغام می‌شود و می‌توانید دستگاه تصفیه هوا را از راه تلویزیون نیز کنترل کنید.

مکعب سامسونگ علاوه بر همه این تجملات تکنیکالی و فنی، Samsung Cube یک دستگاه تصفیه هوا بسیار کارآمد است. اثربخشی تصفیه هوا توسط AHAM تأیید می شود و برای تمیز کردن اتاقهایی به اندازه 310 فوت مربع درجه بندی می شود.

 

قیمت تصفیه هوای مکعبی سامسونگ

تنها دلیل مانع در برابر خرید Samsung Cube، می‌تواند قیمت آن باشد. با توجه به قیمت این مکعب پاکسازی هوا، انتظار داشتیم که مساحتی نزدیک به 700 فوت مربع را پوشش دهد. با قیمت Samcung Cube، می توانید تقریباً 3 دستگاه تصفیه هوا Coway Mighty و تقریباً 4 دستگاه تصفیه هوا Winix 5500-2 تهیه کنید که هر دو دارای پوشش مساحتی 360 فوت مربع هستند.

پیش فیلتر روی Samsung Cube دائمی بوده و قابل شستشو است. وظیفه پیش فیلتر این است که آلاینده های بزرگی مانند گرد و غبار ، پرز ، مو و خز را جذب کند. همین ویژگی این اطمینان را می‌دهد که این آلاینده‌ها بیشتر در داخل دستگاه تصفیه هوا، جایی که می توانند فیلترهای حساس تری را مسدود کنند، وارد نمی شوند.

پیش فیلتر در Samsung Cube دائمی است و نیازی به تعویض ندارد. با این حال ، برای اطمینان از عدم تجمع آلاینده‌ها، گاهی باید پیش فیلتر تمیز شود. تا این اطمینان حاصل شود که جریان هوا در خود دستگاه تصفیه هوا، روان و سازگار است.

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مکعب دارای مجموعه ای اصلی از کنترل ها بر روی خود دستگاه است. کنترل ها و گزینه های گسترده تری در برنامه Samsung Smart Things موجود است.

فیلترهای مکعب تصفیه هوا سامسونگ، Samsung Cubeدکمه های مختلف کنترل موجود بر روی دستگاه تصفیه هوا Samsung Cube وجود دارد

  • دکمه پاور
  • انتخاب سرعت فن
  • دکمه حالت خواب
  • دکمه قفل کودک
  • دکمه تنظیم مجدد تنظیمات فیلتر
  • چراغ اتصال WiFi

طراحی و ظاهر Samsung Cube

همانطور که از نام آن پیداست، شکل Samsung Cube مانند مکعب است. طول آن تقریباً 1.5 فوت و عرض آن نیز تقریباً 15 اینچ و عمق آن نیز 15 اینچ است. وزن کل واحد 27 پوند است.

نکته جالب در مورد مکعب سامسونگ که یک طراحی با قابلیت «جمع شدن» است. اگر بیش از 1 دستگاه تصفیه هوا دارید، می توانید آنها را روی هم قرار دهید. هنگامی که روی هم قرار می گیرند، دو دستگاه تصفیه هوا، از بالای یکی و پایین دیگری به یکدیگر متصل می شوند. 2 مکعب سامسونگ با هم می تواند اتاق هایی به بزرگی 620 فوت مربع را پوشش دهد.

طراحی مکعب به گونه ای است که هوا از قسمت جلوی دستگاه تصفیه هوا مکش می شود و سپس هوای تمیز از عقب خارج می شود. با استفاده از این طراحی ، بهتر است ورودی و خروجی دستگاه تصفیه هوا را از دیوارها و سایر مبلمان دور نگه دارید.

نظر شما درباره این مکعب مدرن و تمیزکننده هوا چیست؟ به نظر شما سطح کیفیت هوای تنفسی ما با چه چیزهایی بیشتر می‌شود؟

Table of Contents

خوش آمدید