کلینیک دندان‌پزشکی هوشمند Primadent در اسلوونی با محصولات هوشمند HDL

کلینیک دندان‌پزشکی هوشمند Primadent در اسلوونی با محصولات هوشمند HDL

در این بخش از پروژه‌های هوشمند HDL به کلینیک دندان‌پزشکی هوشمند Primadent می‌رسیم. این دندان پزکشی هوشمند با محصولات هوشمند HDL هوشمند شده است.

اسلوونی در جنوب اروپای مرکزی واقع شده است ، که به معنی “سرزمین اسلاوها” است. اگرچه این کشور منطقه کوچکی را شامل می شود، اما اشکال مختلف زمین و تاریخ طولانی آن، انواع چشم اندازهای طبیعی و فرهنگی را به گردشگران ارائه می دهد.

کوه‌های آلپ و تریگراف در گوشه شمال غربی اسلوونی به آرامی قرار گرفته‌اند، در حالی که شهرهای تاریخی و فرهنگی مانندPtuj ، Shkofiaroka و قلعه Priyamat نیز مقاصد محبوب گردشگری هستند.
کلینیک دندانپزشکی Primadent در شهر کوپر، Spodnje Škofije واقع شده است. این یک کلینیک دندانپزشکی مدرن با امکانات پیشرفته و یک تیم دندانپزشکی مجرب در این کشور مشغول به کار است. Primadent قصد دارد بهترین کلینیک خصوصی دندانپزشکی در اروپای مرکزی باشد و خدمات درمانی دندانپزشکی با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه دهد.
کلینیک دندان‌پزشکی هوشمند Primadent، کلینیک هوشمند با محصولات HDL

هوشمندسازی کلینیک شما را ارتقا می‌دهد

به منظور فراهم آوردن فضای پزشکی بهتر برای بیماران، پریمادنت اقدام به بازسازی هوشمند کلینیک کرد. HDL با داشتن فناوری هوشمند قابل اعتماد و خدمات مشتری مدار، تأمین کننده سیستم ساختمان هوشمند کلینیک شد. در ماه اوت ، پروژه نوسازی و هوشمندسازی کلینیک به پایان رسید.
محصولات HDL در دندان پزکشی Primadent
در حال حاضر ، این کلینیک به کنترل هوشمند سیستم روشنایی، تهویه مطبوع، موسیقی و سناریو مجهز شده است. هنگامی که بیمار به کلینیک می رسد، پزشک فقط باید روی دکمه “حالت درمان” روی صفحه دیوار کلیک کند. بعد از کلیک پزشک سیستم بلافاصله روشنایی، رنگ و درجه حرارت رنگ نور را تنظیم می کند.
کولر، گرمایش از کف و تهویه مرکزی را همزمان روشن می کند و همزمان موسیقی پخش می کند. آماده سازی می تواند در یک مرحله انجام شود ، بنابراین پزشکان مجبور به عجله نیستند و بیماران می توانند با اطمینان به پزشک مراجعه کنند.

کلیدهای هوشمند به کار رفته شده در این دندان‌پزشکی هوشمند

کلید لمسی هوشمند Enviro سفید با کلید هوشمند iTouch، دو مدل از کلیدهای متنوع HDLهستند که در این کلینیک استفاده شده است. در عین حال ، این کلیدها با سبک مینیمال کلینیک همخوانی دارد.
Enviro پنلی با صفحه لمسی 4.3 اینچی است. فقط با یک انگشت می توانید چراغ ها، پرده ها، تهویه مطبوع، بلندگوها و غیره را در رابط کاربری بصری آن کنترل کنید.
کلید لمسی هوشمند HDL با نام Enviro در کلینیک هوشمند
طراحی iTouch ساده و ظریف است. بدنه اصلی آن از پوسته آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده و قسمت جلویی آن با یک تکه شیشه پوشانده شده است که مجهز به دکمه های لمسی است. این طرح می تواند با هر سبک دکوراسیون کاملاً تطابق داشته باشد

کنترل از راه دور

علاوه بر این دو پنل جذاب و قدرتمند HDL، سیستم می تواند توسط یک اپلیکیشن موبایل به نام HDL ON نیز کنترل شود. به راحتی می توانید تمام دستگاه های متصل به سیستم را از طریق این اپلیکیشن کنترل کنید.
HDL همچنین امکانات بیشتری به آینده کلینیک می‌دهد. تا زمانی که سایر دستگاه ها مانند پرده، دوربین های امنیتی، تلویزیون، قفل درب و… به کلینیک متصل شوند، ویژگی‌های هوشمند کلینیک بیشتر ارتقا می یابد.


کلینیک دندانپزشکی Primadent با استفاده از فناوری هوشمند برای همراهی بیماران برای ملاقات راحت با پزشک، اهمیتی را که برای تجربه بیمار قائل است، مراقبت و مسئولیت خود را به عنوان یک موسسه پزشکی کاملاً نشان می دهد.
دستگاه‌های هوشمند راحتی واقعی به مردم می‌دهند و زندگی مردم را تغییر می‌دهند. HDL ساختمان هوشمند، خانه هوشمند و راه حل های هتل های هوشمند را برای شما فراهم می کند و یک تجربه یکپارچه هوشمند را برای شما به ارمغان می آورد.

Table of Contents

خوش آمدید