شیرینی فروشی هوشمند Vakko در ترکیه با محصولات هوشمند HDL

شیرنی فروشی هوشمند Vakko در ترکیه‌ با محصولات هوشمند HDL

شیرینی فروشی هوشمند Vakko در ترکیه به کمک محصولات هوشمند HDL

 این بار HDL در یک پروژه خوشمزه خدمات خود را ارائه داده است. شیرینی فروشی هوشمند Vakko یک قنادی فرانسوی در ترکیه می‌باشد. این قنادی لوکس خدمات اتوماسیون هوشمند HDL را برای عرضه به مشتریان سخت پسند خود انتخاب کرده است.

قنادی هوشمند Vakko با محصولات هوشمند HDL

Vakko یک مارک تجاری لوکس پیشرو در کشور ترکیه است. Vakko دارای فروشگاه‌های مد زنجیره‌ای متخصص فعال در زمینه فروش روسری، لباس مردانه، لباس زنانه و سایر اقلام مد بالا است.

قنادی هوشمند Vakko با محصولات هوشمند HDL

Vakko چیست؟

Vakko همچنین صاحب برندهایی از جمله شیرینی فرنگی، شکلات، قهوه، رستوران و غیره است. در این میان فروشگاه دسر و شیرینی سطح بالای Vakko Patisserie Petit Four در ترکیه وجود دارد. این فروشگاه به دلیل ظاهر نفیس و لوکس، طعم لذیذ و عطر و طعم فرانسوی بسیار معروف است.

هوشمند سازی ساختمان این بار در شیرینی فروشی Vakko با محصولات هوشمند HDL
فروشگاه‌های Vakko بر فلسفه “حفظ عالی کیفیت” اصرار دارد. اما این فروشگاه علاوه بر تاکید بر کیفیت تجربه منحصر به فرد دیگری را نیز ارائه می دهد!
شیرینی فروشی Vakko در مرکز شهر استانبول واقع شده است. درب بعدی این فروشگاه، بوتیک Vakko وجود دارد. این موضوع باعث می شود مشتریان پس از خرید با آرامش با دوستان خود دور هم جمع شوند، بنشینند، صحبت کنند و در آرامش قهوه بنوشند.

روشی که Vakko Patisserie باعث بهبود تجربه مشتری می شود. افزایش سطح هوش در فروشگاه با استفاده از راهکارهای سیستم روشنایی هوشمند HDL برای ایجاد فضای راحت تر برای مشتریان است.

هوشمند سازی ساختمان این بار در شیرینی فروشی Vakko با محصولات هوشمند HDL
لطفا این سناریوها را تصور کنید:

در تابستان، چراغ‌های سرد به طور خودکار مشتریان را آرام می کنند. در زمستان سرد، کل فضا با نور گرم پر شده و مشتریان می توانند گرمای موجود در فروشگاه دسر را احساس کنند. وقتی کسی تنها می نشیند، چراغ های روشن احساس تنهایی او را از بین می برد. وقتی عاشقان قرار ملاقات می گذارند ، چراغ های کم نور با صحبت های آرام آنها هماهنگ می‌شود.

محصولات هوشمند HDL، قنادی Vakko در ترکیه را هوشمند کرده‌اند.
همه این سناریوها را می توان از طریق تاچ پنل لمسی هوشمند HDL از سری گرانیتی تحقق بخشید. تا چراغ‌ها ویژگی‌های متنوعی را برای پاسخگویی به نیازهای مشتری از جمله روشنایی، دمای رنگ و غیره نشان دهند. یا برای کنترل همزمان در حالت چندین لامپ به منظور ایجاد سناریوهای مختلف می توان از این پنل لمسی لوکس بهره جست.

سناریوهای هوشمند HDL در شیرینی فروشی هوشمند Vakko

صحنه “ترک” یا “Leave” را به عنوان مثال در نظر بگیرید.

فقط با یک کلیک روی صفحه لمسی می‌توانید همه لامپ‌ها و فانوس‌های فروشگاه را خاموش کنید. این عمل نه تنها بصری و راحت است بلکه باعث عملکردی خستگی ناپذیر و جلوگیری از فشار دادن تعداد زیادی کلید برای خاموش کردن چراغ‌های فروشگاه در انتهای روز می‌شود.


Vakko Patisserie نه تنها شیرینی فرانسوی زیبایی ارائه می‌دهد بلکه برخی عناصر هوشمند را به فروشگاه اضافه می‌کند. سناریوهای رنگارنگ نورپردازی باعث می شود که نورپردازی روحیه مشتری را بهتر درک کند.

همین موضوع قنادی Vakko را به مکانی بهتر برای اقامت و آرامش ساکنان محلی تبدیل کرده است.

کلید هوشمند گرانیتی HDL

Table of Contents

خوش آمدید