آیفون وایرلس Nooie محافظ 24 ساعته خانه شما، مجله هوشمند

این آیفون محافظ 24 ساعته خانه شماست!

در این مقاله از مجله هوشمند HDL با آیفون وایرلس Nooie آشنا خواهید شد. آیفون یا دوربل وایرلسی که می تواند زندگی را برای شما شیرین و دلپذیر کند. این شیرینی زندگی می تواند شامل حس امنیت خارق‌العاده ای باشد که این دوربل برای شما مهیا خواهد کرد.
برای آشنایی با این دوربل وایرلس همراه ما باشید.

تا حالا چندبار شده که با هزار مکافات و گرفتن مرخصی، به یک سفر رفته اید، اما استرس دست از سرتان بر نمیدارد! همش نگران امنیت خانه هستید.

از این به بعد وقتی خانه خود را بدون مراقبت و فقط به پشتوانه Nooie Smart Cam Doorbell رها کنید. چرا که این دوربل وایرلس به شما کمک می‌کند زمانی که خانه نیستید، احساس امنیت بیشتری داشته باشید. یا حتی زمانی که در خانه‌اید آرامش بی نظیری خواهید داشت. چرا که کنترل امنیت خانه شما با این دوربل تضمین شده است.

ویژگی‌های این آیفون وایرلس

این دوربل دارای چندین ویژگی برای بهبود امنیت خانه شما است، مانند: مکانیزم قفل ضد سرقت و آژیرهشدار برای جلوگیری از استفاده سارقان.
علاوه بر این، به شما امکان می‌دهد بدون مراجعه به درب ورودی با مهمانان و افراد ارتباط برقرار کنید. به ویژه، صدای دو طرفه به شما امکان می دهد بدون تعامل رو در رو با بازدیدکنندگان صحبت کنید.

با Live View می توانید ببینید که چه کسی اکنون، جلوی درب منزل است. علاوه بر این، تشخیص هوشمندانه Smart Cam Doorbell از هشدارهای غیر ضروری تلفن شما جلوگیری می کند.

همچنین می توانید مناطقی را که می خواهید در اطراف خانه شما نظارت شود را انتخاب کنید. یا اگر در خانه نیستید، می توانید پیام های از پیش ثبت شده‌ای را تنظیم کنید.
به طور خلاصه، داشتن آیفون وایرلس Nooie مثل این است که یک محافظ 24/7 برای کمک به شما در آرامش بیشتر در خانه خود داشته باشید.

 قیمت این دوربل وایرلس، 149.99 دلار است.

Table of Contents

خوش آمدید