دانلود پروپوزال مدیریت هوشمند ساختمان BMS

دانلود پروپوزال مدیریت هوشمند ساختمان BMS از برند هوشمند HDL

دانلود پروپوزال مدیریت هوشمند ساختمان BMS

در این بخش شما می توانید پروپوزال مربوط به مدیریت هوشمند ساختمان BMS را دانلود نمایید.
پیش از آن در زمینه BMS یا سیستم مدیریت ساختمان توضیحات مختصری برای شناخت بهتر شما ارائهخواهد شد.

انرژي نقش به سزايي در عرصه سياسي و اجتماعي بشر ايفا مي‌كند. در قرن حاضر مهمترين دارائي هر جامعه ميزان ذخاير انرژي آن مي‌باشد. همچنین امنيت ملي کشورها مستقيما به اين منابع وابسته است. با كمبود منابع موجود در جهان نقش اين مجموعه حياتي هر دهه بيشتر خواهد شد و بنابراین بهاي پرداختي آن نيز افزايش مي‌يابد. اين امر مسبب ايجاد روند و روش‌هاي صرفه جوئي و بهينه سازي مصرف انرژي مي‌باشد.

همچنین رفاه انسان، امنيت و آرامش او يكي از معيارهاي مهم بشر بوده و هر لحظه تلاشي در جهت ارتقا آن داشته اكثر ابداعات واختراعات نخستين انسان‌ها تا به حال در اين مقوله گنجانده مي‌شود و به اين مطلب صحه گذاشته است.

صنعت هوشمند ساختمان در راستا اين دو گام حركت داشته و هدف کلی این سیستم در حالت کلی راحتی افراد در کنار مدیریت و کنترل صحیح تاسیسات ساختمان همراه با صرفه جویی در مصرف انرژی میباشد.

BMS يا (Building Management System) بنا به تعريف انيستيتو ساختمان‌های هوشمند بنايي است از هر لحاظ دارای صرفه اقتصادی است. 
در این ساختمان كه با استفاده بهينه از چند عنصر پايه ای این موضوع محقق می‌شود. مواردی مانند: سازه، سيستم، خدمات، مديريت و روابط دروني آن‌ها، محيطي مناسب همگی المان‌ا مهم در ایجاد صرفه اقتصادی است.
BMS در سال 1970 ميلادي به جهان معرفي گرديده است. و بنا به آماري كه IBM در نشست 5 در 5 سال 2008 منتشر كرد يكي از 5 تكنولوژي جهان مي‌باشد كه طي 5 سال آينده جهان را متحول خواهد كرد.
در ادامه شما می توانید پروپوزال جامع و کامل برند HDL در زمینه BMS را دانلود نمایید:

Table of Contents

خوش آمدید