Green Me ابزاری برای مدیران در بهبود محیط کار

Green Me ابزاری برای مدیران در بهبود محیط کار

دنیای پر استرس این روزها، فضای پر تنش شرکت ها و دفاتر، همگی توجه طراحان را به سمت بهبود شرایط فرسایشی سوق داده است. فضایی که در آن تمامی کارکنان میتوانند در یک محیط مطلوب برای دستیابی به بهترین راندمان و کارایی کار کنند. اخیرا طراحان آخرین ایده ی خود در این راستا را با قطعه ی مکعبی کوچک تحت عنوان GreenMe به بازار عرضه کرده اند.GreenMe در حال راه اندازی مکعبی در CES (Consumer Electronics Show) است تا به کارمندان در جهت بهبود فضاهای کاری کمک کند.

GreenMe  در حال عرضه  سیستم تجزیه و تحلیل خود  به بازار آمریکای شمالی است تا بتواند به شرکت های مدیریتی و مدیران کسب و کارکمک کند تا محیطی با انرژی مثبت ایجاد کند . هدف نهایی GreenMe ارائه یک ابزار جامع برای نظارت، تجزیه و تحلیل و ایجاد شرایط کار راحتتر در دفاتر در سراسر جهان است. کارمندان با استفاده از این سیستم که میتوانند مرخصی های استعلاجی خود را کاهش دهند چون شرایط برایشان مساعد تر خواهد بود و استفاده از این سیستم میتواند  میزان رضایت شغلی کارکنان را افزایش دهد و باعث  بهره وری بیشتر شود.

این سیستم  تشکیل شده از مکعب هایی کوچک اینترنتی و چندین سنسور ، یک API،  یک اپلیکیشن موبایل و یک فضای  مبتنی بر وب و شبکه است که به اینترنت متصل میشود. این مکعب ها ، 10 پارامتر مربوط به سلامت و آسایش کارکنان از جمله درجه حرارت، کیفیت هوا، رطوبت، سر و صدا و روشنایی را اندازه گیری می کند و اطلاعات را به مرکز اطلاعات ارسال می کند.

Green Me ابزاری برای مدیران در بهبود محیط کار

افرادی که از این سیستم استفاده میکنن  این تجزیه و تحلیلها، هشدارها و گزارش هارا به طور منظم دریافت می کنند.

با هماهنگ کردن  این داده ها با معیارهای که باعث افزایش بهروری  کارکنان میشود و یا اطلاعات مربوط به منابع انسانی، مدیران می توانند دیدگاه مشخصی از خطرات محیط زیست که باعث کاهش بهروری کارکان میشود را داشته باشند  و بتوانند به آن ها رسیدگی کنند . علاوه بر این، GreenMe بازخورد کاربران را جمع آوری می کند تا در هنگام اعمال تغییرات، آن ها را در نظر بگیرد. این یک سرویس پلاگین و بازی است که نیازی به اتصال به شبکه اینترنت ندارد .”هدف ما ارتقاء طراحی دفتر مرکزی کارکنان است تا باعث شود مردم در محل کارشان خوشحال تر باشند . ما می خواهیم با بهبود بخشیدن به محیط کار، مشارکت کارمندان در کارهای مشارکتی ، خلاقیت و بهره وری را ارتقا بدهیم. شرکت GreenMe به الكساندر دوگاری، مدیر عامل این شركت، گفت: GreenMe به مشتریان كمك می كند تا تغییراتی در داده ها جهت كاهش هزینه های عملیاتی ایجاد کند و فضای خوبی برای بهینه سازی محیط كاركنان فراهم سازد .

 تا به امروز، حدود 1500 دستگاه در 80 دفاتر در اروپا نصب شده است. انتظار میرود که GreenMe در سه ماهه دوم سال 2019در بازار ایالات متحده با قیمت 100 دلار به فروش برسد که این قیمت شامل سخت افزار و سرویس اشتراک است. GreenMe سرویس خود را در آمریکای شمالی در نمایشگاه Consumer Electronics Show CES) از9 تا 12 ژانویه در لاس وگاس برگزار کرد. بازدید کنندگان فرصت دیدن عملکرد این دستگاه را در غرفه 50863 در Eureka در پارک market place داشتند .

IOT فرانسه در سال 2012 برای به دست آوردن فرصت های به دست آمده از آخرین نوآوری های تکنولوژیکی تاسیس شد. بنیانگذاران قصد داشتند  با همکاری کارکنان با ابزارهایی برای بهبود محیط داخلی در ساختمان های اداری در سرتاسر جهان ایجاد کنند. که ایده این تکنولوژی در سال 2018 بیان شد و در2019 به تولید انبوه رسید

 اطلاعات بیشتر دراین مورد

https://www.greenme.fr

نویسنده : کیمیا موسوی

 

 

Table of Contents

خوش آمدید