بهترین کنسول های بازی سال 2019

بهترین کنسول های بازی سال 2019

اگر به بررسی کنسول های موجود در بازار در سال 2019 بپردازیم 8 کنسول در بین بهترین ها قرار می گیرند که در ادامه بررسی می شود.

بهترین از نظر قابلیت حمل آسان: Nintendo Switch

از همان ابتدا Nintendo Switch برای بازاری طراحی شده بود که در آن نیاز است بازی هر جایی انجام شود، نه تنها در خانه و جلوی تلویزیون بلکه در هر جایی که شما تمایل دارید بروید و در آن بازی کنید. نینتندو این دستگاه را به گونه ای منفصل ازنمایشگر طراحی کرد به این گونه که شما می تونید هم از خود سیستم استفاده نمایید و هم آن را به همراه نمایشگر اپشنالش تهیه کردده و هر جایی با دوستانتان به بازی بپردازید.

Nintendo Switch دارای 50 شرکت تجاری است که در حال توسعه ویژگی های بازی های این دستگاه می باشد. Switch به گونه ای طراحی شده است که می تواند به عنوان دسته های بازی در اطراف موبایل یا تبلت قرار گیرد و با آن سینک شده و تبلت به عنوان نمایشگر نیز عمل کند که این موضوع می تواند در بازی های گروهی مورد استفاده قرار گیرد

نقاط قوت :

– ابعاد عالی برای حمل

– اتصال ساده به تلویزیون

– دارای باطری با طول عمر بالا

– کلکسیون متنوعی از بازی ها

نقاط ضعف :

– حافظه کم

– قیمت بالای لوازم جانبی

بهترین از نظر گرافیک : XBOX One X

XBOX One X که بر پایه مدل  XBOX One  می باشد از تکنولوژی های قدرتمندی بهره گرفته است که می تواند آن را متمایز سازد. اگر به دنبال رسیدن به بالاترین حس واقعیت از یک کنسول بازی هستید که قدرت بالایی در نمایش داشته باشد XBOX ONE X همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این دستگاه می تواند در لحظه 6 میلیارد عمل مختلف را انجام دهد و دارای 12GB رم DDR5  می باشد که در نهایت می تواند تصویر 4K  به صورت HD  و 60 فریم در ثانیه را به نمایش بگذارد.این قدرت باعث می شود بازی هایی نظیر Call Of Duty: WWII در بالاترین حد واقعیت به نمایش در آید و بیشترین جزئیات مانند حرکت مو، تشعشعات نور خورشید و اجزای لباس ها دیده شود. تمام بازی های XBOX One می تواند در XBOX one X با کیفیت FHD به خوبی به نمایش در آید. شرکت Microsoft همچنین تلاش دارد که بازی های نسخه XBOX و XBOX360 نیز با این سیستم همخوانی یابد.

نقاط قوت :

– توانایی گسترش پردازنده

– امکان نمایش با کیفیت 4K

– دارای Wifi

– امکان نمایش TV و ویدئو

نقاط ضعف :

– زمان بر بودن دانلود بازی ها

– خالی شدن سریع باتری های دسته های بازی

– بسیار سنگین

محبوبترین کنسول: PS4 1TB

با فروشی نزدیک به 64 میلیون دستگاه در سراسر جهان و سهم 62 درصدی این محصول از بازار کنسول های بازی به جرات این محصول محبوبترین کنسول بازی است. حتی در آخرین مدل این محصول که PS4 Pro می باشد بروزرسانی هایی در سیستم آن بوجود آمده که توان آن را بیشتر نموده است. PS4Pro حتی نرخ فریم های بازی های PS4  را ارتقا میدهد که باعث ایجاد نمایش 4k HD می شود که دو برابر تواند GPU را به نسبت PS4 ارتقا داده است. کتابخانه PS4 دارای 1648 بازی است که تمامی آن ها می تواند به صورت HD نیز توسط نسخه Pro بازی شود. همچنین این سیستم برای کاربرد های مالتی مدیا نظیر پخش دیسک های بلوری، نمایش تلویزیون و موزیک و هر آنچه که شما بتوانید در P فروشگاه Playstation بیابید مناسب است. بر اساس محبوبیت و عمومیت اگر حتی کسی بخواهد با شما بصورت آنلاین بازی کند باز هم می توانید از این دستگاه استفاه نمایید

نقاط قوت :

– بازی های متنوع در کتابخانه

– تنظیمات بسیار ساده

– گرافیک باورنکردنی

– امکان نمایش TV و ویدئو

نقاط ضعف :

– زمان بر بودن دانلود و بروز رسانی بازی ها

– هزینه های عضویت اضافی جهت دسترسی به ویژگی های آنلاین

بهترین برای خانواده: Nintendo Wii U

بیشتر نینتندو پرچمدار کنسول هایی که مناسب کودکان طراحی شده است و مدل Wii U نیز از این موضوع مستثنی نمی باشد.این دستگاه از یک دسته بازی استفاده می نماید که صفحه نمایش در آن قرار دارد. پس اگر والدین بخواهند از تلویزیون استفاده نماید کودکان می توانند بدون مزاحمت از طریق نمایشگر آن بازی خود را ادامه دهند. همچنین این دستگاه می تواند به صورت محلی نیز بین چند کاربر بازی های گروهی را ایجاد نماید که بین یک تا 4 بازیکن می تواند داشته باشند. مدل Wii U با ریموت کنترل Wii سازگاری دارید پس نیازی به خرید سخت افزار های مجزا برای اینکه به دوستان و خانوادتان به بازی بپردازید ندارید.

 

 

 

 

 

 با ارزشترین کنسول : XBOX360

با توجه به قیمت این کنسول نمی توانید کنسولی بهتر از این بیابید. سری E این کنسول دارای تمام الزامات نظیر Wifi داخلی، دسته های بازی وایرلس و یک ماه اکانت طلایی XBOX Live (سرویس بازی های تحت شبکه آنلاین)می باشد. با اینکه حافظه این دستگاه تنها 4GB است ولی می توانید این حافظه را با هارد های جدا گانه تا 500GB ارتقا دهید. این کنسول در حال حاضر دارای جایگاه خوبی در بازار است و دسترسی به 1200 بازی کتابخانه XBOX360 دارد و می تواند فیلم های HD ، تلویزیون را نمایش دهد و DVD ها را پخش کند. پس بازیکن ها هیچ گاه از این دستگاه خسته نخواند شد.

 

 

 

 

 بهترین کنسول از نظر بازی و منطبق با بازی های قدیمی: PS3

در کنسول های جدید بعد از PS3 نمی توانید امکان تطابق با بازی های نسل قدیم را بیابید ولی این ویژگی در این نسخه از PS وجود دارد. بازیکن ها می توانند بازی های PS1 و PS2 را نیز در این نسخه از PS بازی کنند و بدون نگرانی در تغییر سایز تصویر در TV های HD بزرگ این موضوع قابل اجراست. این دستگاه دارای پخش DVD و Bluray به صورت همزمان و WIFI داخلی است و در کتابخانه خود بیش از 1400 بازی را پیشتیبانی می کند. این حدد حتی شامل 3874 بازی PS2 و 2513 بازی PS1 نمی شود. این سیستم همه کاره همچنان یکی از سیستم های تفریح خانگی است که نه تنها برای بازی مناسب است بلکه برای دیدن فیلم، دسترسی به اینترنت و مشاهده تصاویرريال صوت و ویدئو هم می تواند به کار گرفته شود.

Table of Contents

خوش آمدید