امکانات اینترنتی HDLiTV

امکانات اینترنتی HDLiTV

از مهمترین بخش های HDLiTV که بر اساس ارتباط با اینترنت بوجود می آید دسترسی به سامانه های ابری و بانک فیلم آنلاین و … می باشد که در ادامه ویژگی های آن شرح داده خواهد شد.

1- سامانه ابری

با اتصال سیستم HDLiTV به اینترنت دسترسی به سامانه ابری برقرار می شود که از طریق آن می توانید به سادگی تلویزیون منزل خود را به یک رایانه ی شخصی حرفه ای تبدیل نمایید بدون آنکه نیاز به خرید سخت افزار های حرفه ای داشته باشید.  از طریق این سیستم شما دسترسی کامل به محیط ویندوزی خواهید داشت و می توانید علاوه بر در اختیار داشتن این سامانه بر روی تلویزیون منزل، از آن بر روی لپتاپ و یا حتی گوشی موبایل نیز استفاده کنید. کافی است دسترسی ساده ای به اینترنت داشته باشید.

از بارز ترین ویژگی های سامانه ابری امکان در اختیار داشتن نرم افزار های تخصصی بر روی سامانه ابری است که با انتخاب نرم افزار های مورد نیاز خود می توانید هر آنچه نیاز دارید از یک رایانه حرفه ای شخصی از تلویزیون خود توقع داشته باشید. نرم افزار ها بدون نیاز به نصب در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

این سرویس به صورت یک ماه رایگان در اختیار مصرف کنند گان HDL قرار می گیرد و پس از آن قابلیت شارژ با تخفیفات ویژه خواهد داشت

نمونه این نرم افزار ها و سیستم عامل ها در ادامه نمایش داده شد هاست.

2- آرشیو فیلم و سریال تحت وب

با قرارگرفتن نرم افزار های ویژه و دسترسی به اینترنت بر روی HDLiTV امکان دسترسی کاربران به آرشیو 7 روزه تمامی شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوجود آمده است و علاوه بر آن تمامی فیلم ها و سریال های مورد تایید وزارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی در هر لحظه در اختیار کاربران خواهد بود. کیفیت تصاویر ویدئویی در این سامانه به کیفیت اینترنت وابسته می باشد و با هر کیفیتی قابلیت پخش وجود دارد.

حجم اینترنت مصرفی در این شبکه صفر می باشد و هیچ هزینه ای از نظر مصرف پهنای باند اینترنت شما در زمان مشاهده فیلم ها و سریال ها از حساب اینترنتی شما کسر نخواهد شد( این مورد برای برخی ISP ها بوجود آمده است و بزودی فراگیر خواهد شد)

از دیگر قابلیت های این بخش دسترسی به شبکه های تلویزیونی به صورت آنلاین می باشد. این بدان معنی است که علاوه بر امکان دریافت شبکه های داخلی از طریق بخش IPTV سیستم از طریق اینترنت نیز این امر میسر میباشد.

بیشتر بخش های این سامانه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و برای برخی موارد نیاز به پرداخت هزینه می باشد که خرید شارژ از طریق دفتر HDL با تخفیف ویژه همراه خواهد بود.

3- نرم افزار های سفارشی

بر اساس سیاست شرکت HDL مبنی بر عدم محدود سازی کاربران امکان سفارشی سازی نرم افزار های اینترنتی در سیستم HDLiTV وجود دارد فلذا دسترسی به مرور گر های اینترنتی، نرم افزار های شبکه های اجتماعی و … قابل پیاده سازی است

Table of Contents

خوش آمدید