رستوران هوشمند Galliard استانبول هوشمند شده با محصولات هوشمند HDL

رستوران هوشمند Galliard استانبول با محصولات هوشمند HDL

رستوران هوشمند Galliard در استانبول هوشمند شده با محصولات هوشمند HDL

یکی دیگر از پروژه‌ها در حوزه ساختمان هوشمند این بار با کاربری سرویس دهی در رستوران هوشمند Galliard استانبول است. این رستوران هوشمند به کمک محصولات هوشمند HDL هوشمند شده است.
در ادامه این مقاله می توانید با محصولات هوشمند HDL در این ساختمان هوشمند هوشمند آشنا شوید.
رستوران هوشمند Galliard استانبول با محصولات هوشمند HDL

مقدمه

استانبول از اروپا و آسیا فاصله دارد و موقعیت استراتژیکی بین دریای سیاه و دریای مدیترانه دارد. استانبول پرجمعیت ترین شهر و قطب اقتصادی ، فرهنگی و تاریخی در ترکیه است. این کلان شهر نه تنها مملو از موزه ها، مراکز خرید و مکانهای دیدنی در سطح جهانی است، بلکه دارای مناظر طبیعی بسیار زیبایی است. مانند:

  • پارک ییلدیز،
  • پارک گلهان،
  • جزیره پرنسس،
  • ساحل دریای سیاه،
  • جنگل بلگراد و غیره.

Galliard یک رستوران هوشمند و سالن مدرن ترکی با پیچ و خم مدیترانه‌ای در استانبول ترکیه است. رستوران هوشمند گالیارد علاوه بر غذاهای متمایز، هنر و موسیقی رنسانس را به نمایش می گذارد.

وقتی میهمانان وارد رستوران می شوند، اولین چیزی که می بینند سبک هنری قوی آن است. با تزئیناتی مانند چوب جامد بدون تزئین، سنگ مرمر مدیترانه ای، تراس ونیزی، و غیره. این آثار هنری خلاقیت بی نظیر رستوران هوشمند گالیارد را نشان می‌دهد.

ورود سیستم هوشمند HDL رستوران هوشمند Galliard استانبول

سیستم هوشمند HDL در این رستوران بی نظیر نیز ظاهر شده است. رستورانی که به غذاهای خوب و هنر در معماری آن معروف است.

رستوران هوشمند Galliard استانبولدر نیمه دوم سال 2020، گالیارد از تیم HDL ترکیه برای بازسازی رستوران، از جمله طراحی و اجرای پروژه هوشمند، دعوت کرد. این رستوران در سال 2013 افتتاح شد و سیستم نورپردازی اصلی آن نتوانسته خواسته‌های مشتریان را برای تجربه غذا خوردن پیچیده تر،‌زیباتر و منحصر به فردتر برآورده کند.

سیستم روشنایی هوشمند HDL

با توجه به نیازهای واقعی رستوران، HDL ترکیه نوسازی سیستم روشنایی در ناهارخوری را در اولویت خود قرار داد. ناهار خوری از پنل لمسی هوشمند HDL برای کنترل تمام چراغ های متصل به سیستم استفاده می کند.

رابط کاربری پنل هوشمند ساده، بصری است ، بنابراین کار با آن آسان است. همچنین می تواند سایر دستگاه های متصل مانند پرده، تهویه مطبوع، بخاری و سیستم استریو را کنترل کند. این موضوع برای ارتقاء سیستم هوشمند در رستوران در آینده مناسب است.


سیستم روشنایی هوشمند HDL  از دیمر هوشمند DALI پشتیبانی می کند. که در حال حاضر پیشرفته ترین روش کنترل روشنایی هوشمند موجود است. این نه تنها با نیازهای دیم کردن لامپ ها در انواع مختلف و مقادیر زیاد در ناهارخوری مطابقت دارد. بلکه می تواند کنترل و مدیریت سناریوهای هوشمند مختلف را نیز درک کند.

هنگامی که ناهار خوری آثار هنری متفاوتی را نمایش می دهد، سبک های مختلفی از موسیقی را پخش می‌کند یا مهمانان نیازهای خاصی مانند قرار، مهمانی، شام و غیره دارند، رنگ، روشنایی و  رنگ چراغ‌های محل تغییر می کند. با صحنه‌های مختلف، و این تغییر را می‌توان با یک کلیک ملایم و کشیدن بر روی صفحه پنل هوشمند متوجه شد.

سیستم هوشمند HDL در جزئیات رستوران هوشمند Galliard استانبول

همچنین، دفتر، حمام و سایر مناطق از پنل‌های دکمه سری HDL Tile برای دستیابی به کنترل روشن/خاموش ساده استفاده می کنند. اجاق های برقی رستوران گرمای متفاوتی را برای انواع غذا ارائه می دهند. بنابراین با روشن/خاموش و به صورت مرحله‌ای و سفارشی کنترل می شوند.

کلید هوشمند HDL از سری Tile یا تایل

کلیدهای هوشمند سری Tile برند HDL شامل مجموعه‌ای از پنل‌های کنترلی هوشمند با صفحه کلیدهای دکمه‌ای، پنل‌های چند منظوره OLED، پانل هوشمند دارای سوکت است. این پنل دارای پورت های USB و پنل های دکمه اضطراری است.

پنل هوشمند HDL کلید هوشمند Tile همچنین دکمه‌های مستطیلی یا مربعی آن درست مانند کاشی‌های کوچکی است که روی سطح آن چیده شده است. کلید هوشمند تایل HDL می تواند در عین برآورده کردن الزامات مختلف عملکرد، دیوارها را زیبا نگه دارد.

نورپردازی هوشمند بخشی ضرورتی از ساختمان هوشمند است. و یکی از مهمترین بخشهای تجربه غذاخوری برای مهمانان در رستوران هوشمند Galliard استانبول است. سیستم روشنایی هوشمند HDL نه تنها به رستوران گالیارد در کاهش مصرف انرژی و بهبود کارایی کنترل کمک می کند. بلکه با استفاده از لامپ‌های کم مصرف قابل تنظیم، سناریوهای هوشمند متعدد و روشهای متمرکز و هوشمند کنترلی، یک تجربه غذاخوری منحصر به فرد را در این ساختمان هوشمند با کاربری رستوران ایجاد می کند.

Table of Contents

خوش آمدید