هتل هوشمند Holiday Inn در ژنگژو چین با محصولات هوشمند HD

هتل هوشمند Holiday Inn در ژنگژو چین هوشمند شده با محصولات هوشمند HDL

هتل هوشمند Holiday Inn در ژنگژو چین با محصولات هوشمند HDL

یکی دیگر از هتل‌های برند، و هوشمند شده توسط HDL هتل هوشمند Holiday Inn در ژنگژو چین می باشد. در 28 مه سال 2021، یک هتل هوشمند دیگر از HDL با نام ، Holiday Inn Zhengzhou High-Tech رسما افتتاح شد.

این اولین پروژه هتل‌داری است که توسط شرکت سرمایه گذاری صنایع فناوری پیشرفته Zhengzhou چین سرمایه گذاری شده است. و همچنین اولین Holiday Inn of InterContinental Hotels Group plc در منطقه با تکنولوژی بالا ژنگژو، چین است.

به عنوان یک شرکت مهمان نوازی جهانی، InterContinental Hotels Group plc بیش از 4،400 هتل و 660،000 اتاق مهمان را در بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان اداره می کند. که یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین شرکت های مدیریت مهمان نوازی حرفه ای در جهان است.

هتل هوشمند Holiday Inn در ژنگژو چین هوشمند شده با محصولات هوشمند HDL
Holiday Inn Zhengzhou High-tech Zone دارای:

  • 260 اتاق و سوئیت مجلل و راحت،
  • سالن رقص بزرگ با مساحت تقریبی 1000 متر مربع،
  • غذاخوری تمام روز،
  • اتاقهای جلسات چند منظوره،
  • سالن بدنسازی و غیره است.
22CH Hotel Room Mix Control Module
22CH Hotel Room Mix Control Module
51CH Dry Contact Module
51CH Dry Contact Module

به منظور کمک بیشتر به بهبود تجربه مشتریان، برند HDL یک راه حل هوشمند از هتل هوشمند را برای هتل طراحی کرده است. و همه 260 اتاق آن مجهز به سیستم کنترل HDL Buspro RCU است.

با استفاده از ماژول‌های 51CH Dry Contact و ماژول‌های کنترل ترکیبی اتاق هتل 22CH، سیستم هوشمند می تواند تمام لامپ های اتاق مهمان را به راحتی کنترل کند. و انواع حالت های مختلف صحنه را با توجه به نیازهای مختلف تنظیم کند.

بنابراین، هنگامی که کارت وارد می‌شود:

  1. مهمان به طور خودکار مشخص می شود،
  2. چراغ های اتاق به ترتیب با مراحل روشن می‌شوند
  3. و روشنایی به طور خودکار تنظیم می شود.
  4. مهمان با راحت ترین محیط پذیرایی می شود.

سناریو‌های هوشمند این هتل هوشمند در ژنگژو چین

در عین حال، اگر تمام تجهیزات به سیستم اتوماسیون هتل HDL متصل باشند، حالت‌های مختلف صحنه را می توان از پیش تعیین نمود مانند:

  • “Meeting Mode”
  • “Bright Mode”
  •  “Sleep Mode”
  • “All-off Mode”

به این ترتیب ، مهمان فقط می تواند یک دکمه را برای کنترل انواع دستگاه ها به طور همزمان لمس کند، که ساده و جالب است.
مکان‌های عمومی یک هتل، اغلب بخش مهمی از آن هستند که توسط یک مهمان دیده می‌شود. بنابراین نمی توان از کنترل و مدیریت روشنایی پذیرایی، راهرو و مناطق کاربردی چشم پوشی کرد.

HDL یک سیستم روشنایی هوشمند را برای کل هتل نصب کرده است. این سیستم روشنایی هوشمند هتل هوشمند Holiday Inn، نیازهای نورپردازی را در شرایط مختلف از طریق کنترل روشنایی و کنترل صحنه سفارشی برآورده کند. تا بتواند آسایش مهمان و صرفه جویی در انرژی را درک کند.

سیستم کنترل روشنایی هوشمند HDL عمدتا محرک‌های مناسب برای کنترل شدت روشنایی 6CH 10A 0-10V و فعال کننده‌های دیمر MOSFET را پذیرفته است. با استفاده از ماژول‌های دیمر هوشمند و ماژول‌های اتوماسیون منطقی، سیستم حالت‌های مختلف نورپردازی را با توجه به نور در زمان‌های مختلف اعمال می کند.
دیمرهای هوشمند HDL در هتل هوشمند Holiday inn

به طوری که مناطق عمومی هتل همیشه نرم‌ترین و زیبا‌ترین جلوه نور را حفظ می کند. در عین حال، برای کاهش موثر هزینه‌های انرژی، وقتی در ناحیه‌ای فردی وجود ندارد چراغ های روشنایی را می توان به طور خودکار خاموش یا کم نور کرد.  و در صورت نزدیک شدن مردم به حالت عادی بازگردد.

علاوه بر این، HDL همچنین نرم افزار مدیریت روشنایی هوشمند را ارائه می دهد. کارکنان هتل می‌توانند وضعیت تجهیزات روشنایی را در زمان واقعی از طریق نرم افزار کنترل کرده و مدیریت کنند و به راحتی حالت‌های کم نور را در موارد مختلف تغییر دهند. این مدیریت هوشمند هتل هوشمند Holiday Inn، راحتی و کارآیی مدیریت مهمان نوازی را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

Table of Contents

خوش آمدید