ویلای هوشمند در آفریقا با محصولات هوشمند HDL

هوشمند سازی ویلا با محصولات هوشمند HDL

ویلای هوشمند در آفریقا با محصولات هوشمند HDL

زمین گلف Copperleaf در استان گوتنگ، آفریقای جنوبی واقع شده است. این بازی توسط Ernie Els، یکی از برترین بازیکنان گلف جهان و قهرمان سابق جهان طراحی شده است. اما امروز، این انجمن گلف مجلل شده است. Riaan Herman یک ویلای دو طبقه در انجمن است که شامل 9 اتاق خواب، گاراژ، باغ، آشپزخانه، اتاق سرگرمی، اتاق زیر شیروانی و غیره است.


ویلای Riaan Herman راهکارهای خانه هوشمند HDL را که شامل محصولات پروتکل‌‌های هوشمند HDL Buspro و Buspro Wireless است را به کار برده. سیستم هوشمند این ویلا با هدف دستیابی به:

  • کنترل هوشمند روشنایی،
  • آبیاری هوشمند،
  • کنترل هوشمند خروجی فن،
  • کنترل هوشمند درب گاراژ و غیره

این پروتکل‌ها را ترکیب می کند.

از این زمان، صاحب ویلای Riaan Herman که ویلای هوشمندی در آفریقا است، زندگی هوشمند جدیدی را آغاز کرده است. همانطور که همه می دانیم، راه‌های زیادی برای شروع یک زندگی هوشمند وجود دارد. امروز ، بیایید درباره ویلای هوشمند Riaan Herman به عنوان مثالی در مورد روش‌های مختلف کنترل هوشمند صحبت کنیم!

کلیدهای هوشمند HDL در خدمت این ویلای هوشمند

این سیستم از پنل هوشمند HDL Enviro برای کنترل روشنایی داخلی، فن خروجی و سیستم آبیاری بیرونی ویلا استفاده می کند. فقط به آرامی روی صفحه ضربه بزنید ، می توانید تجهیزات را روشن و خاموش کنید.
برای کاربرانی که به کلیدهای سنتی خانه یا ویلای خود عادت کرده اند، خبر خوش این است که با پنل هوشمند نیازی به تغییر کامل عادات اصلی خود ندارد. بلکه تجربه کنترل بصری و راحت را نیز برای آنها به ارمغان می آورد.

کلید هوشمند HDL در ویلای هوشمند آفریقا
این پنل هوشمند مجهز به انواع سناریوهای متداول است که می تواند چندین دستگاه را همزمان با یک کلید روشن  یا خاموش کند. این حالت کنترل ساده و روان است و می تواند کارایی کنترل را تا حد زیادی بهبود بخشد.
هنگام بیرون رفتن ، کلیدی که با نام “بیرون” تنظیم شده است را لمس کنید. با لمس کلید “بیرون” همه تجهیزات متصل بلافاصله خاموش می شوند و نیازی به نگرانی نیست که آیا وسایل برقی خاموش شده اند یا خیر!

تا زمانی که حالت های

  • “فیلم”،
  • “مهمان”،
  • “خانه”
  • و “سرگرمی”

را در صفحه یا تلفن همراه انتخاب کنید، سیستم بلافاصله وضعیت دستگاه را تنظیم کرده و شرایط را به صحنه مربوطه تغییر می کند.

سنسورهای هوشمند در ویلای هوشمند در آفریقا

در این ویلای هوشمند 57 سنسور در حال استفاده است. راهرو و حمام مجهز به سنسورهای حرکتی هستند تا هنگام آمدن افراد چراغ ها را روشن کرده و هنگام خروج افراد چراغ‌ها را خاموش کنند.

سنسورهای هوشمند HDL در ویلای هوشمند آفریقا

هنگامی که سنسور در ورودی گاراژ حضور وسیله نقلیه را تشخیص می دهد، درب گاراژ به طور خودکار برای پارک کردن مالک باز می شود.
وقتی صاحب خانه از خواب بیدار می شود، چراغ های کوچک شب، چراغ راهرو و چراغ توالت بطور خودکار روشن می شوند. بنابراین نیازی به جستجوی کلیدها در تاریکی نیست.

خواب آسوده با خانه هوشمند HDL

هنگامی که سنسور دما تشخیص داد که درجه حرارت در اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت‌ها بیشتر از مقدار تعیین شده است، سیستم به طور خودکار فن خروجی را برای تهویه روشن می کند.

کنترل از راه دور در ویلای هوشمند در آفریقا

آیا نگران هستید که برخی از لوازم خانگی هنگام خروج از خانه با عجله خاموش نشده‌اند؟ می توانید تلفن خود را بیرون آورده و دستگاه ها را از راه دور خاموش کنید.

کنترل هوشمند از راه دور با محصولات هوشمند HDL در ویلایی هوشمند در قلب آفریقا
آیا هنگام تعطیلات نگران ایمنی خانه خود هستید؟ می توانید سناریو “خانه” را در تلفن همراه خود روشن کنید. این سناریو  با شبیه ساز، شرایطی را ایجاد می کند که به نظز می‌رسد شخصی در خانه برای اطمینان از ایمنی ویلا وجود دارد.
این سیستم همچنین می تواند از طریق برنامه تلفن همراه به کنترل زمان بندی شده بپردازد.
صبح، چراغ به طور مرتب روشن می شود تا صاحب خانه بیدار شود. آبیاری منظم به گیاهان باغ کمک می کند تا آب کافی دریافت کنند.

کنترل هوشمند صوتی

HDL همچنین می تواند اسپیکرهای صوتی هوشمند شخص ثالث را برای انواع مختلف ساختمان با توجه به نیاز کاربران مانندXiaodu ، Echo ، Google Home و غیره متصل کند. افراد می توانند تمام دستگاه های خانگی را که از طریق دستورات صوتی به سیستم متصل شده اند ، کنترل کنند.

کنترل صوتی هوشمند در خانه هوشمند HDL و الکسا

آینه جادویی ، مکعب روبیک هوشمند و سایر وسایل نیز می توانند به عنوان پلت فرم کنترل مرکزی که در بازار وجود دارند هم استفاده شوند.

سیستم هوشمند کل خانه۷ راه‌های زیادی برای کنترل و عملکردهای بیشتر و بیشتر دارد.

زندگی ما را راحت تر می کند و لذت بیشتری را به زندگی می افزاید.

شما در آینده ، کدام راه‌ها و ویژگی‌ها را برای خانه هوشمند خود انتخاب می کنید؟

Table of Contents

خوش آمدید