هتل هوشمند Longyin Xishan در شهر Yixing، چین

هتل هوشمند Longyin Xishan در شهر Yixing چین،‌ هوشمند شده با محصولات HDL

در این مقاله خواندنی از دنیای هوشمند سازی، به سراغ هتل هوشمند Longyin Xishan می‌رویم. هتلی که با تاکید بر المان‌های بکر طبیعی خود، هوشمندسازی و سیستمهوشمند را تحت اختیار خود در آورده است.

ویژگی‌های شهر Yixing

شهر ییکسینگ در استان جیانگ سو چین واقع شده است که به خاطر سرامیک پایتخت ، بامبو متراکم ، غار کارستی متمایز و زمینه های چای معروف است. قوری های معروف بنفش ماسه بنفش مشهور جهان ، چای معطر و دلپذیر یانگشیان، و همچنین چشم انداز طبیعی جذاب وجود دارد.

علاوه بر این، هتل Longyin Xishan در Yixing ، که توسط جنگل بامبو احاطه شده و با سبک حیاط تزئین شده است ، برای مسافران چین نیز جذابیت دارد.

هتل Longyin Xishan

هتل Longyin Xishan که در مناظر زیبای دریاچه یانگشیان احاطه شده است ، در ساحل جنوبی دریاچه یانگشیان ، شهر هوفو ، شهر ییکسینگ واقع شده است. تزئین آن به سبک حیاط سنتی چینی است. فرهنگی که در جنوب یانگ تسه حاکم است. با داشتن چنین فرهنگ حیاط خالص، هتل همچنین از فناوری هوشمند هوشمند استفاده می کند. حالا بیایید نگاهی بیندازیم که ترکیب فناوری و چشم انداز طبیعی چقدر جذاب است!

سیستم روشنایی هوشمند به کمک DALI

اماکن عمومی مانند لابی و پیاده روهای هتل به دلیل جذابیت فرهنگی و استفاده از فناوری هوشمند پر از جذابیت است. هتل از راه حل روشنایی هوشمند HDL استفاده می کند و ماژول های کم نور DALI در همه مناطق (از جمله اتاق مهمان) نصب شده است. DALI در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین سیستم های کنترل روشنایی در جهان است. این سیستم نه تنها می تواند کنترل خطی روشنایی ، دمای رنگ و رنگ را برای هر لامپ انجام دهد. بلکه می تواند حالت های مختلف صحنه را برای کنترل خودکار دمای رنگ مختلف تنظیم کند.

از یک سو ، روشن/خاموش ، روشنایی و دمای رنگ چراغ ها را می توان از طریق یک صفحه تنظیم کرد تا نرم ترین و راحت ترین فضای نورپردازی حفظ شود.

از سوی دیگر ، با ساعت منطقی نجومی و کنترل زمان ، سیستم به طور خودکار محیط روشنایی راحت را با توجه به زمان های مختلف تنظیم می کند ، که می تواند احساس آرامش را در افراد ایجاد کند.

تلفیقی از مدرنیته و طبیعت خالص

سالن های ضیافت ، اتاق جلسات و دیگر مناطق تفریحی وجود دارد ، جایی که مهمانان نه تنها می توانند از خدمات خدمتکار “یک به یک” لذت ببرند، بلکه فناوری هوشمند فوق العاده را نیز تجربه کنند. با توجه به صحنه های مختلف واقعی ، تا زمانی که مهمانان روی دکمه صحنه از پیش تعیین شده روی پنل کلیک کنند ، بهترین صحنه نورپردازی را می توان به راحتی و به آسانی در اینجا ایجاد کرد و دستگاه ها به طور خودکار در یک مرحله روشن/خاموش می شوند.


اتاق ها با سبک های مختلف طراحی شده اند. مانند

  • سبک ژاپنی مدرن،
  • سبک کلاسیک چینی،
  • سبک ساده و شیک.

با سیستم کنترل هوشمند HDL RCU، اتاق ها به اندازه کافی برای برآوردن نیازهای زیباشناختی مختلف مهمانان مختلف است. و به آنها اجازه می دهد از تجربه هوشمند همه جانبه لذت ببرند.

سناریوهای سیستم هوشمند هتل Longyin Xishan

هر اتاق مجهز به پنل های صفحه لمسی HDL و پنل های دکمه ای برای کنترل روشنایی ، تهویه مطبوع ، سایه ، موسیقی و سایر دستگاه ها است.

علاوه بر این، سیستم حالتهای مختلفی از جمله:

“خوش آمدید”،

“اتمسفر”،

“صبح بخیر”،

“خواب”

و غیره را تنظیم کرده است.

که می تواند برخی از انواع کنترل هوشمند را با کلیک روی یک حالت تکمیل کند. به عنوان مثال ، حالت “Welcome” در هر اتاق به طور خودکار با ورود به اتاق باز می شود ، چراغ ها و تهویه مطبوع روشن می شوند و پرده ها به طور خودکار باز می شوند تا بتوانید از مناظر زیبایی دریاچه یانگشیان لذت ببرید. 

قدرت پنل‌‌های هوشمند S57 از برند HDL در هتل Longyin Xishan

شایان ذکر است که همه اتاق ها دارای پنل HDL S57 با نسخه رابط داخلی هتل WallApp هستند. S57 به دلیل رابط کاربری آن زیبا و سخاوتمند است ، عملکردها قدرتمند و مفید هستند و عملکرد سریع و روان است. فقط یک پنل S57 برای کنترل روشنایی ، سایه زنی ، تهویه مطبوع ، موسیقی و سایر وسایل اتاق مورد نیاز است که استفاده از آن آسان است و ظاهر زیبایی دارد.

البته ، به عنوان یک هتل هوشمند ، مطمئناً باعث می شود مهمانان از راحتی و راحتی لذت ببرند. علاوه بر دکمه های “سرویس” در لمس کنار تخت ، اتاق همچنین کنترل صوتی را ارائه می دهد.

این کنترل صوتی هوشمند به شما امکان می دهد دستگاه ها را از طریق تعامل صوتی کنترل کنید.

نیازی به نزدیک شدن به پنل ها نیست زیرا با تماس “Xiaodu ، Xiaodu …” ، دستگاه ها به طور خودکار کنترل می شوند.
هتل Longyin Xishan فن آوری را با مهارت و مناظر طبیعی زیبا ترکیب می کند ، بنابراین آیا دوست دارید در چنین هتلی زندگی کنید؟

Table of Contents

خوش آمدید