کاتالوگ محصولات Buspro 2021

کاتالوگ Buspro، پروتکل اختصاصی HDL سال 2021

دانلود

کاتالوگ محصولات تحت پروتکل هوشمند HDL با نام Buspro و ورژن سال 2021 منتشر گردید.

Buspro چیست؟

Buspro یک سیستم هوشمند برای خانه ها ،ساختمان‌های تجاری و هتلها است. این پروتکل هوشمند توانایی یکپارچه سازی نورو روشنایی، پرده، تهویه مطبوع، گرمایش هوا، پس زمینه موسیقی، امنیت و قابلیت ها و ویژگی های بیشتر می‌باشد.

همچنین به کاربران امکان می دهد تا بتوانند همه چیز را در تلفن همراه خود کنترل کنند.

این ویژگی می‌تواند اط طریق اپلیکیسن موبایل، برنامه کامپیوتری یا پنل‌های هوشمند دیواری در ساختمان هوشمند شما اتفاق بیوفند. همچنین به سنسورها و تنظیمات منطقی یا Logic، وظایف را می توان به طور خودکار به سیستم سپرد تا تمام تجهیزات ساختمان هوشمند ما را طبق برنامه ریزی قبلی انجام دهد.

این یک سیستم سیمی است که توسط شرکت HDL توسعه یافته و قابل اجرا است. چیزی که در مورد این پروتکل اهمیت دارد این است که پروتکل هوشمند Buspro، پروتکل ارتباطی انحصاری برند HDL در زمینه هوشمندسازی ساختمان است. 
این پروتکل همچنین به HDL Buspro معروف است.

پروتکل HDL Buspro چطور کار می‌کند؟

Buspro شامل

  • نرم افزار،
  • پنل‌های کنترلی هوشمند،
  • کنترل کننده ها (یا عملگرها)،
  • سنسورها،
  • Gatewayها،
  • دستگاه‌های صوتی و
  • دستگاه‌های زیرساختی می باشد.

این دستگاه ها ترکیبی ویژه را برای خدمت به یک پروژه خاص تشکیل می دهند. و “ترکیب” دستگاهها با هم دیگر را یک راهکار یا Solution می نامند.

مثال:

یک کنترل کننده (مثلاً یک ماژول رله) از طریق سیمهای الکتریکی، با هدف کنترل (مثلاً یک لامپ)، متصل می شود و از طرف دیگر از طریق کابل های Buspro با سیستم متصل می شود.

برای حداقل راهکار ممکن برای ارائه به یک ساختمان هوشمند، ما به یک ماژول منبع تغذیه با قدرت 24 ولت DC نیاز خواهیم داشت.
سپس ما به یک درگاه Buspro IP برای اتصال سیستم به اینترنت نیاز داریم، تا کاربران بتوانند سیستم را با تلفن یا رایانه کنترل کنند.
برای ویژگی های بیشتر می توان دستگاه های بیشتری را به سیستم خود اضافه کرد، مانند پنل‌های هوشمند دیواری، سنسور، ماژول منطقی و…

Table of Contents

خوش آمدید