نحوه استفاده از رله‌های هوشمند کنترلر فن کوئل از سری MR در پروتکل Buspro

نحوه استفاده از رله‌های هوشمند کنترلر فن کوئل از سری MR در پروتکل Buspro

در این مقاله از رله‌های هوشمند کنترلر فن کوئل از سری MR در خدمت شما هستیم تا بفهمیم چطور باید از آنها در هوشمندسازی ساختمان خود استفاده کنیم.
رله‌های هوشمند کنترلر فن کوئل هایی که در این مقاله مورد بحث قرار گرفته‌اند از سری MR و تحت پروتکل اختصاصی Buspro می‌باشد.
در این آموزش همراه ما باشید.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت هوشمند سازی ساختمان و تولید محصولات جدید تمام برند های مطرح در این زمینه سعی در تولید محصولات جدید با امکانات بهتر هستند که کمپانی HDL نیز از این قائده مستثنا نیست.

یکی از این محصولات سوئیچ های کومبو می باشد که جهت کنترل روشنایی و یا انواع لوازم برقی از نوع  قطع و وصل برق، کنترل پرده و کنترل فن کویل های سه دور استفاده می شود.

رله های هوشمند HDL سری MR صرفا جهت کنترل روشنایی طراحی شده اند و با تغییر فیرم ویر firm ware می توانند جهت کنترل پرده برقی نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر چه برای کنترل فن کویل ها در سبد کالای HDL کنترلر هایی نظیر HDL-MAC.431 وجود دارد، ولی با این حال ممکن است در پروژه هایی نیاز به استفاده از رله ها به عنوان کنترلر فن کویل مد نظر باشد.

نحوه استفاده از رله‌های هوشمند کنترلر فن کوئل از سری MR تحت پروتکل Buspro

برای مشاهده کنترلر هوشمند سیستم سرمایش و گرمایش با نام تجاری یا پارت نامبر HDL-MAC.431 بر روی این لینک کلیک نمایید

جهت استفاده از رله های هوشمند HDL  برای کنترل  فن کویل های سه دور دو لوله باید تنظیمات مورد نظر را در رله و کلید های ترموستاتیک انجام داده که توضیحات کامل را در راهکار کنترل فن کویل های سه دور  با رله های HDL مطالعه کنید.
از شما برای همراهی تا این بخش از مقاله سپاسگزاریم.
مقالات آموزشی برای در خصوص راهنمایی هایی فنی ما در سیستم هوشمند ساختمان را از دست ندهید.

Table of Contents

خوش آمدید