اگر نمیدانید چه دوست دارید ببینید Netflix به شما کمک می کند

اگر نمیدانید چه دوست دارید ببینید Netflix به شما کمک می کند

اگر نمیدانید چه دوست دارید ببینید Netflix به شما کمک می کند

حتما برای شما هم بارها رخ داده است که می خواهید فیلمی را تماشا کنید ولی نمی دانید چه ببینید و تصمیم گیری برای شما سخت است. Netflix اعلام کرده است که سرویسی برای شما بزودی ارائه خواهد نمود که این مشکل را مرتفع خواهد ساخت.

این سرویس را که با نام Shuffle Mode معرفی نموده است به شما اجازه می دهد از لیست های محبوب بخشی به صورت تصادفی نمایش داده شود. این ایده شبیه آن است که با فعال کردن آن همچون سیستم های پخش تلویزیونی سیستم به صورت خودکار برای شما موضوعات را کنار هم چیده و پخش نماید.

نت فلیکس در حقیقت یک شبکه و شرکت پشتیبانی از محصولات رسانه ای و فیلم است که در سال ۱۹۹۸ در آمریکا بنیان گذاری شد. این شرکت در حال حاضر حدود ۳۷ درصد از کاربران خود را از ایالات متحده دارد. این شرکت در اولین فاز حرکت خود به سمت رشد، اقدام به کرایه دی وی دی از فیلم های مختلف نمود. بعد از آن شروع به تولید محصولات و فیلم های مختلف نمود و در نهایت، پای خود را به کشور های مختلف باز کرد .در حال حاضر نتفلیکس در بیش از ۱۹۰ کشور دنیا، مجری فعالیت های رسانه ای است.

در حال حاضر دسترسی به سرویس های پخش که بتوانند چنین خدمتی را ارائه کنند بعضا دشوار است و ببندگان مجبور خواهند بود یک اپلیکیشن پخش فیلم را انتخاب کنند و تمام منو ها و محتوای پیشنهادی را ببینند تا شاید بتوانند موضوعی جذاب را انتخاب و تماشا بنشینند.

در مقابل در این ایده پیشنهاداتی شبیه به تجربه پخش شبکه های تلویزیونی اراده می شود، زمانیکه دوست دارید به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود و به صورت کلاسیک بپردازید.

این ویژگی در ابتدا با نمایش سریال های محبوب برای کاربرانی نمایش داده شده است که نمی دانند چه می خواهند ببینند. و حتی قسمت های این نمایش ها به صورت تصادفی به نشان داده شده است. به این صورت که سریال یا نمایش به صورت یک آیکون به مخاطب نمایش داده شده است و با کلیک بر روی آن یکی از قسمت های نمایش برای ببینده پخش گریده است . حتی آیکون انتخاب شده برای این موضوع با علامتی خاص متمایز شده است که بیننده می تواند متوجه بشود که قرار است یک قسمت خاص از یک برنامه نمایشی را مشاهده کند.

این ویژگی در ابتدا بر روی نسخه اندروید ارائه شد و به صورت آزمایشی و هنوز توسط Netflix تایید نشده است که برای تمامی سیستم عامل ها عرضه خواهد شد .

Netflix همیشه به دنبال این بوده است که مخاطبان به محض ورود بتوانند به دیدن محتوای مورد نظر خود بپردازند و زمان رسید به محتوا را کاهش دهد و این ویژگی با این هدف طراحی شده است. ویژگی های دیگری نظیر قرار دادن تریلر ها نیز از جمله امکاناتی است که به همین منظور طراحی و اجرا شده است.

منبع: https://techcrunch.com

Table of Contents

خوش آمدید