شوروم HDL قم ، شرکت فناوران هوشمند دایان

در این مقاله شما به طور کامل با شوروم HDL قم، یعنی دفتر نمایندگی انحصاری ما با نام شرکت مهندسی خانه هوشمند دایان آشنا خواهید شد.

شرکت فناوران هوشمند دایان، شوروم HDL قم

این گروه از سال 94 در زمینه هوشمند‌سازی و سیستم‌های امنیتی ساختمان با کادری مجرب در قالب تیم‌های تفکیک شده تحت نظر کارشناسان گروه شروع به فعالیت نموده و آمادگی ارائه خدمات به بهترین نحو می‌باشد.

نحوه فعالیت و تشریح سیاست های توسعه شرکت خانه هوشمند دایان

فعالیت این گروه شامل مشاوره، طراحی، اجرا و خدمات پس از فروش در زمینه‌های هوشمند‌سازی و سیستم نظارتی و امنیتی ساختمان‌های مسکونی و تجاری می‌باشد که در ادامه چارت سازمانی شرکت پلن مارکتینگ و رزومه شرکت خدمتتان ارائه می‌گردد.
سیاست این شرکت اجرای پروژه‌ها با استفاده از قطعات با بهترین کیفیت و متریال می‌باشد.

 

در حال حاضر 10 نفر به طور مستقیم در این مجموعه مشغول به فعالیت می‌باشند.

 

توسعه بازاریابی خانه هوشمند دایان:

اعطای نمایندگی: در نظر داریم با اعطای نمایندگی به افراد و مجموعه هایی که در زمینه هوشمندسازی ساختمان مشغول به فعالیت می‌باشند نتیجه مطلوب در فروش و معرفی برند به دست آوریم.
تبلیغات: شامل پک‌ها و گیفت‌های تبلیغاتی که در اختیار سازنده‌ها و مهندسین قرار میگیرد و کاتالوگ‌های چاپ شده توسط شرکت که در نمایشگاه و پروژه‌ها عرضه شد و تهیه پروپزال برای پروژه‌ها.
بازاریابی میدانی: شامل تیم بازاریابی که به صورت حضوری در سطح شهر و در پروژه‌های درحال ساخت؛ دریافت اطلاعات پروژه و مشتری و معرفی شرکت دایان به سازنده‌ها و پیگیری آنها و دعوت به شرکت و همراهی تا عقد قرار‌داد می‌باشد.
روادید با مهندسین: آشنایی با مهندسین ناظر و مجری ساختمانی و مذاکره در مورد هوشمند‌سازی ساختمان‌های اجرایی و متقاعدکردن آنها و پیشنهاد درصد همکاری برای اشتیاق به انجام این کار توسط آن‌ها می‌باشد.
روادید با برق‌کاران: شناسایی مجریان برق در پروژه ها و آموزش رایگان آن‌ها در زمینه هوشمندسازی و زیرساخت های مورد نیاز و ارتباط موثر با آنها و پیشنهاد درصد همکاری برای بهتر انجام شدن روند هوشمند‌سازی پروژه.
فضای مجازی: شامل سایت شرکت (آدرس در جدول فوق) که مطالب و نمونه پروژه ها و توضیحات درمورد قطعات و نمونه قطعات می باشد و صفحه اینستاگرام شرکت شامل مطالب ذکر شده درسایت و تبلیغات مناسبتی است.
نمایشگاه‌ها و سمینار‌ها: این شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم که هرساله برگزار می‌شود یک غرفه برای نمایش و تبلیغات و دعوت مجریان به همکاری به خود اختصاص می‌دهد و سعی به برگزاری سمینارهای متعدد در طول سال می‌باشد.

سمینارهای انجام شده توسط شرکت خانه هوشمند دایان:

  1. سمینار انبوه سازان استان قم بهمن ماه 98 واقع در تالار ونوس
  2. سمینار معماران استان قم آبان ماه 98 واقع در سالن شهید آوینی

پروژه های قرارداد شده سال 99 خانه هوشمند دایان

  1. پروژه مهندس قمیون
  2. پروژه مهندس روحانی
  3. پروژه گذر خان
  4. پروژه هادیان
  5. پروژه صفایی
  6. پروژه رضازاده
  7. پروژه شهاب صفایی

معرفی شوروم HDL قم:

در شوروم شرکت راهکار هایی نظیر کنترل روشنایی، سیستم تهویه، سیستم صوتی، پرده برقی، شیشه هوشمند، رقص نور، دستگیره الکترونیکی با تنوع پنل های کنترلی مورد استفاده قرار گرفته است و در تلاش هستیم تا امکان مقایسه با سایر برندهای رقیب را برای مشتری فراهم سازیم.

اعتماد سازی:

از مزایای این برند به تنوع قطعات و کیفیت بالای آن و رزومه داخل ایران و بین الملل و همچنین تیم فروش و پشتیبانی فنی قوی شرکت هوشمند پارس می‌توان اشاره کرد که باعث رضایت‌مندی مشتریان می‌گردد.

آدرس شرکت خانه هوشمند دایان : استان قم، بلوار شهید صدوقی، کوچه 18، پلاک 46، واحد اول

تلفن: 02532927759

صفحه اینستاگرام خانه هوشمند دایان - دفتر فروش HDL در قم
صفحه اینستاگرام خانه هوشمند دایان – دفتر فروش HDL در قم