راهکارهای پروتکل Buspro

نرم‌افزار

یکی از برتری های استفاده از سیستم هوشمند؛ ارائه نرم افزار های ویژه جهت تغییر سناریو ها، برنامه ریزی و کنترل تجهیزات می باشد. معمولا شرکت های مختلف نرم افزار برنامه ریزی و کنترل متنوعی ارائه می کنند که به صورتهای مختلف ارائه می شوند. کمپانی HDL نیز نرم افزار های تحت سیستم عامل های اندروید و IOS جهت استفاده کاربر ها طراحی نموده است. جزئیات مربوط به هر یک از این نرم‌افزارهای هوشمند سازی ساختمان‌ها در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تجهیزات

سیستم HDL شامل کنترل روشنایی ،کنترل سیستم‌های گرمایش و سرمایش ، پنل‌های هوشمند، کلیدهای هوشمند و تاچ پنل‌ها، سیستم هوشمند صوتی، سیستم مانیتورینگ مصرف انرژی، سنسورهای هوشمند، تجهیزات کنترل منطقی مدارها، تشخیص هوشمند زمان با توجه به موقعیت جغرافیایی، سیستم‌های هوشمند امنیتی دزدگیرها، کنترل تجهیزات با قابلیت Infar Red ، کنترل نورپردازی ، موتورهای پرده و کرکره برقی، کنترلرها موتورهای پرده و کرکرهای برقی می‌باشد.

راهکارهای پروتکل Buspro، در دو زمینه اساسی نرم افزار و تجهیرات هوشمند در خانه هوشمند در این بخش در دسترس شما قرار گرفته است. به سادگی می‌توانید از یکی از این دو بخش تمام سوالات خود در زمینه هوشمند سازی ساختمان‌ها و BMS با پروتکل هوشمند Buspro را برطرف کنید.