پروژه مسکونی هوشمند جناب آقای اسلامی در مازندران

ساختمان آقای اسلامی در روستای سفید تمشک رامسر که از آخرین روستاهای استان مازندران میباشد موقعیت ویژه ای به ساختمان داده است، کاملا چسبیده به جنگل های سرسبز رامسر و با قرار گرفتن در محوطه این ساختمان ویو بسیار زیبایی از دریا و جنگل منظره بسیار چشم نوازی خلق میکند. روستاهای رامسر از جمله مهمترین جاهای دیدنی مازندران و جاذبه های گردشگری منطقه میباشد . رامسر بقدری زیبا و دیدنی است که آن را عروس مازندران مینامند . علت انتخاب این لقب برای این شهرستان زیبا وجود طبیعت سرسبز و دیدنی ، جاذبه های گردشگری پر طرفدار ، چشم انداز های زیبا و آب و هوای بسیار مطبوع است.

این ساختمان به صورت ویلا باکس طراحی شده است هر واحد  500 متر دارای استخر ، لابی و مشاعات بسیار زیبا است . هر واحد هم دارای جکوزی ، تراس باز که هم دید دریا دارد و دید به کوه و جنگل ، که در فاصله کمتر از 20 متر است . این آپارتمان کاملا فول هوشمند است و تمامی امکانات شامل کنترل روشنایی و نورپردازی ، کنترل سيستم سرمايش گرمايش، كنترل سيستم امنيتي ، کنترل سیستم صوتی و موسیقی ، کنترل سیستم امنیتی ، سرویس هوشمندt ، کنترل پرده برقی  اجرا شده است .

بخش‌های مختلف این آپارتمان مسکونی هوشمند

این آپارتمان 7 طبقه در هر واحد شامل 41 خط روشنایی ورودی پذیرایی ناهار خوری ،TV ROOM  و خوابها ، کنترل سیستم سرمایش برای 6 عدد اسپلیت ، گرمایش از کف در تمامی فضاها اجرا شده است . در این پروژه از کلید های لوکس و ترموستاتیکی مانند: کلید هوشمند تمام لمسی صفحه رنگی ENVIRO ، کلید های 4 پل ترموستاتیک سریiTouch  ، کلید های 2 پل ترموستاتیک سریiTouch  ، کلید لوکس prism pro  انتخاب و اجرا شده است . کلید های ترموستاتیک که در هر فضایی قرارداشته باشد دما محیط را اندازه گیری می کند و کنترل سرمایش و گرمایش را به راحتی برای بهره بردار فراهم میکند .در هر اتاق با یک کلید هوشمند 4 یا 6 پل بستگی به ابعاد پروژه دارد هر کدوم به تنهایی سیستم هوشمند اجرا میشود .اما در ساختمان آقای اسلامی با توجه به خواسته ایشان در هر اتاق 2 کلید هوشمند نصب شده است و دلیل آن این بوده که ایشان معتقد بودند یک کلید دو پل برای دسترسی راحت تر برای بالای تخت باید وجود داشته باشد .

نرم افزار نیز بر روی تلفن همراه تمامی اعضا خانواده که این واحد ها را خریداری کنند نصب خواهد شد و هرکدام از راه دور می توانند اتاق شخصی خود و بقیه فضاهای خانه را براحتی کنترل کنند.

آپارتمان لوکس و هوشمند

هوشمند کردن این چنین ساختمان های مسکونی هوشمند، شیک و لاکچری جلوه بیشتری به کار میدهد و خاص بودن کار بیشتر به چشم میاد ، بنابراین  با توجه به بکار گیری سیستم هوشمند در ساخت این واحدها در فروش آن تاثیر بسزایی خواهد داشت، روی همین اصل کارفرما ها تمایل بیشتری پیدا خواهند کرد که در ساخت پروژه های بعدی در بکارگیری سیستم هوشمند توجه بیشتری داشته باشند و این به منزله رضایت آنها از انتخاب سیستم های هوشمند است . از طرف دیگر کیفیت تجهیزات ، نحوه ارائه به مشتری ، راحتی استفاده از این سیستم و خدمات پس از فروش ،کارفرماها به سمت هوشمندی شدن پروژه ها می کشاند . لازم به ذکر است که هر کدام از این واحد ها وقتی به فروش میرسند برای خریداران جدید تمامی امکانات و نحوه استفاده از سیستم هوشمند توسط کارشناسانان فنی ما آموزش داده میشوند و هیچ دغدغه برای فروشنده ها و خریداران وجود نخواهد داشت.