Bang & Olufsen Beosound اسپیکر، باریک و پرقدرت در مجله هوشمند

اسپیکر فوق‌العاده باریک و قدرتمند Bang & Olufsen Beosound در مجله هوشمند HDL

اسپیکر خانگی Bang & Olufsen Beosound، باریک، عریض، پر قدرت در مجله هوشمند HDL

Bang & Olufsen Beosound یک اسپیکر خانگی و باریک ارايه داده که در این مقاله هوشمند درباره آن صحبت می‌کنیم. این اسپیکر با طراحی جالب توجه خود قدرت زیادی را دارد. طراحی این اسپیکر برای این خیلی اهمیت دارد، که تا کنون چنین طراحی‌ای برای دنیای اسپیکرها در نظر گرفته نشده بود.

این طراحی در اولین نگاه ما را یاد یک کتاب طلایی جذاب می‌اندازد. اگر کسی از ارائه این اسپیکر بی‌خبر باشد، کارش سخت است. چرا که به سختی می‌توان تشخیص داد این یک اسپیکر است. نه کتاب!

با استفاده از اسپیکرخانگی Wi-Fi Bang & Olufsen Beosound Emerge ، خانه خود را تزئین کنید. با این اسپیکر علاوه بر قدرت پخش جذاب کننده موسیقی، زیبایی را نیز به خانه خود ببخشید.
همان طور که گفته شد، این اسپیکر طراحی باریک و الهام گرفته از کتاب دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا  به راحتی اسپیکر Bang & Olufsen Beosound در قفسه کتاب، میز کار یا میز کار قرار گیرد.

قدرت این اسپیکر کتابی شکل:

این بلندگوی خانگی با پشتیبانی از بستر  Wi-Fi، برای گسترش صدا بدون اشغال فضای زیاد ساخته شده است.

می تواند فضایی تا 300 فوت مربع را با صدایی شفاف پر کند. با حداکثر حجم 92 دسی بل، به ادامه یک مهمانی جذاب نیز کمک می کند.
علاوه بر این ، Bang & Olufsen Beosound Emerge با بسیاری از ویژگی های پیشرفته برای صدا ارائه شده است. مانند حفاظت حرارتی.

مواد  برتری مانند آلومینیوم پردازش شده، بلوط طبیعی و منسوجات نساجی، این ویژگی های صدا را تکمیل می کنند و آکوستیک غنی شده ای را تولید می کنند.
برای تقویت صدا ، پورت باس یکپارچه فرکانس های پایین را به پشت بلندگو هدایت می کند و در نتیجه صدایی عمیق و غنی ایجاد می شود.
پس شما می‌توانید محتاطانه Beosound Emerge را از بصر دور کرده یا در موقعیت برجسته ای برای تجربه بصری خارق‌العاده نمایش دهید.

Table of Contents

خوش آمدید