تالار هوشمند پذیرایی Fisherman’s Wharf در ماکائو

تالار هوشمند با محصولات هوشمند سازی HDL

تالار پذیرایی هوشمند Fisherman’s Wharf ماکائو از پروژه های هوشمند با محصولات هوشمند و محبوب HDL است.

 تالار Fisherman’s Wharf Machar  بزرگترین مرکز تفریحی و تفریحی در شبه جزیره ماکائو چین است. امکانات زیادی در ساحل بندر ماکائو واقع شده است و تجربه های ناهار خور ، سرگرمی و گشت و گذار بی نظیری را برای بازدید کنندگان فراهم می کند.

درباره تالار پذیرایی هوشمند Fisherman’s Wharf

 مساحت این اسکله ماهیگیری 133،000 متر مربع است. با سبک فوق العاده لوکس و باشکوه خود، مناظر شهری چند فرهنگی غربی را بازتولید می کند.

علاوه بر هتل های لوکس و ویکتوریایی در سبک های مختلف، امکانات تفریحی و تجاری این اسکله ماهیگیر همچنین شامل کازینوی عظیم Babylon و انواع غذاهای محلی و جهانی و سالن های مهمانی و مراکز همایش با استاندارد بین المللی است.

تالار پذیرایی هوشمند Fisherman’s Wharf
تالار پذیرایی هوشمند Fisherman’s Wharf

ویژگی های این تالار هوشمند

Fisherman’s Wharf دارای بزرگترین سالن رقص بدون ستون در شبه جزیره ماکائو است. مساحت سالن ضیافت، 2740 متر مربع که ارتفاع سقف آن 3.3 متر می‌باشد. این تالار از 3 سالن اصلی تشکیل شده است و می تواند 3000 نفر را در خود جای دهد.

این تالار می تواند پذیرای انواع مختلفی از فعالیت ها مانند کنسرت، همایش‌ها، عروسی، جلسات تجاری و غیره باشد.

HDL راه حل های روشنایی هوشمندی را برای سالن ضیافت Fisherman’s Wharf فراهم می کند. سه سالن اصلی تالار ضیافت را می توان با توجه به اندازه ضیافت ترکیب کرد.

 فقط یک سالن برای ضیافت های کوچک استفاده می شود و سه سالن با نافذ متحرک بین سالن های اصلی برای ضیافت های بزرگ ترکیب شده است.

هر سالن به صورت جداگانه توسط صفحه لمسی هوشمند S10 کنترل می شود. همزمان می توانید صحنه های روشنایی سالن های دیگر را از طریق صفحه “انتخاب منطقه” S10 کنترل کنید یا کنترل کلی سالن ها را انجام دهید.

نورپردازی RGB برای انواع جشن و مراسم

سالن ضیافت مجهز به ماژول کنترلی DMX 512 برای تحقق بخشیدن به صحنه های مختلف جشن و مهمانی در سالن ضیافت است. این ماژول می تواند نوارهای RGB LED، چراغ های RGB و سایر دستگاه های DMX را کنترل کند. در این سالن، 16 منطقه وجود دارد که هر کدام دارای 1024 سناریو هستند.

این سالن به کمک تنظیم رنگ نور مورد نیاز، قادر است صحنه‌های مختلف را متناسب با مراسم‌های خود ایجاد نماید.

تمام چراغ‌های سالن ضیافت، از جمله چراغ های کریستال، چراغ‌های دیواری، چراغ‌های پایین و چراغ‌های دیواری، از ماژول‌هایی با عملکرد بالا برای تنظیم روشنایی چراغ ها استفاده می کنند.

این ماژول می تواند از جریان مستقیم یا جریان متناوب استفاده کند، بنابراین می تواند جریان را بهتر کنترل کند و می تواند به آرامی با توجه به تقاضا تنظیم شود تا روشنایی پایدار، نرم و آهسته ایجاد کند. علاوه بر این ، اندازه آن کوچک بوده ، کار با آن آسان و کم نور شدن تجهیزات با چگالی بالا دقیق تر است.

تالار ضیافت Macau Fisherman’s Wharf برند  HDL را به عنوان تأمین کننده سیستم روشنایی هوشمند خود انتخاب کرد و با موفقیت سناریو‌های هوشمند جذابی را برای سالن خود کسب کرد.

HDL همچنین به بسیاری از سالن‌های ضیافت‌، مراکز همایش‌ها و نمایشگاه‌ها و مراکز کنفرانس مانند سالن Shijiazhuang، سالن بین المللی Ningxia، سالن هتل SULTAN اندونزی و سالن Ballroom رومانی خدمت کرده است.

HDL سابقه 35 ساله در زمینه دیم کردن روشنایی را در کارنامه خود دارد. فناوری Dimming  برنده جایزه پیشرفت علم و فناوری اداره فرهنگ استان گوانگدونگ و جایزه دوم جایزه پیشرفت علم و فناوری وزارت فرهنگ است.

در حال حاضر ، روش‌های کاهش نور چندگانه مانند دیم شدن SCR، دیم شدن DALI، دیم شدن MOS و 0-10v وجود دارد.

در مقایسه با نورپردازی سنتی که فقط می تواند به سوئیچینگ ساده بسنده کند، فناوری پیشرو و جامع کاهش میزان HDL به کاربران این امکان را می دهد تا نه تنها به کنترل دقیق روشنایی نور، بلکه تنظیم شدت روشنایی نور و رنگ نور نیز بپردازند و امکان بیشتری برای کاربران فراهم کنند.

تمام این‌ها برای ایجاد یک تجربه کنترل روشنایی راحت تر و دلپذیرتر در انواع سالن‌ها و ساختمانهای هوشمند بسیار مورد توجه است.

Table of Contents

خوش آمدید