IFTTT، جهانی که برای شما کار میکند!

IFTTT، جهانی که برای شما کار میکند!

IFTTT، جهانی که برای شما کار میکند!

قبل از شروع رویداد ها و برنامه های موجود در جدول برنامه ریزی یا ایجاد یک reminder، ساخت پلی لیستی از هر آنچه که در Spotify  جستجو کرده اید، درخواست از دستیار گوگل (Google assistant) برای تغیر رنگ چراغ ها، تمامی این اتوماسیون ها مثال های بسیار ساده ای هستند که میتوان با IFTTT ایجاد کرد. IFTTT یک سرویس رایگان می باشد که به شما اجازه میدهد که با گستره ی وسیعی از اپلیکیشن ها، سرویس ها و دستگاه هایی که از بستر اینترنت برای ارتباط استفاده می کنند  ارتباط داشته باشید. و اصلا اهمیتی ندارد که شما بتوانید کدنویسی انجام دهید یا خیر!


وبسایت IFTTT  و اپلیکیشن موبایل این سرویس به شما اجازه میدهد تا فرمان های خود را (که IFTTT برای ارسال این فرمان ها از دستورعمل های صوتی و اپلت ها استفاده می کند) از طریق کارت های بصری و زمینه های  قدرتمند دیگر ایجاد نمایید. گفتنی است که اپلت یک واژه ترکیبی بین واژه های Application  و Let هستند که IFTTT این واژه را به اپلیکیشن های کوچکی اطلاق کرده است که به عملکرد اپلیکشن های اصلی کمک میکنند. سرویس IFTTT و دیگر رقبای این حوزه مانند Zapier  هر دو سرویس های  انتخابی برای ارتباطات هستند.
به زبان ساده می توان گفت سرویس IFTTT یک راه رایگان برای صحبت کردن تمامی دستگاه ها و اپلیکیشن های شما است! هیچ چیز در اینترنت نمیتواند به خوبی نقش خود را تمام و کمال بازی کند، پس سازندگان این سرویس این ماموریت را پیدا کردند تا بتوانند دنیای ارتباطی بیشتری را ایجاد کنند.

Table of Contents

خوش آمدید