Call Of Duty برای موبایل منتشر شد

Call Of Duty برای موبایل منتشر شد

Call Of Duty برای موبایل منتشر شد

شرکت Activision Blizzard نسخه موبایلی بازی Call Of Duty را تحت عنوان Call Of Duty: Mobile منتشر کرد. بازی ندای وظیفه تحت موبایل برای ساکنین غربی کره زمین ارائه خواهد شد و در آمریکای شمالی و جنوبی ، اروپا و سایر کشور ها به بازار خواهد آمد. نماینده شرکت Activision Blizzard اعلام کرده است که نسخه از بازی همان نسخه است که در آگوست 2018 برای بازیکن های چینی ارائه شده است.

این نسخه از نرم افزار کاملا رایگان می باشد و کاربران اندروید و IOS می توانند از آن استفاده کنند. طبق اعلام شرکت سازنده در این بازی تمامی نقشه ها، اسلحه ها، شخصیت ها و حالات بازی های Black Ops و Modern Warfare قرارداده شده است. استودیو Tancent’s Timi این بازی را مهیا ساخته است و ویژگی های بازی چند کاربره را در آن تعبیه نموده که می تواند به بازی کنندگان این امکان را بدهد که به صورت مسابقات متقابل با یکدیگر و بازی کنندگان در سطح جهان به رقابت و جنگ بپردازند. برای ثبت نام به صورت رایگان می توانید هم اکنون از این لینک اقدام به ثبت نام کنید. https://www.callofduty.com/mobile نسخه بتای این بازی در تابستان برای مناطق خاصی عرضه خواهد شد و نسخه نهایی آن هنوز مشخص نیست که چه زمانی عرضه می شود ولی طبق اعلام سازندگان بازی در ماه های آتی خواهد بود.

Activision Blizzard اعلام کرد بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که به مانند بازی های اول شخص که بازی Call Of Duty یکی از نمونه های بارز آن می باشد بتوانند حالت های مختلفی همچون مسابقات مرگ (Team Deathmatch)، جستجو و تخریب(Search and Destroy) یا بازی آزاد را تجربه کنند که در نسخه موبایلی تعبیه شده است.نقشه هایی همچون Nulketown، Crash و گروگان گیری قابل دسترس می باشد. بازیکنان همچون روال کلاسیک بازی ها در طی مراحل بازی و با پیشرفت بخش های مختلف، ویژگی ها و اسلحه ها را بدست خواهند آورد.

معاون مدیر عامل شرکت Activision  می گوید: ما در حال انتقال تعاریف در بازی های شخص اول در موبایل هستیم که دارای گرافیک غیر قابل باور  می باشد. ما با همکاری فوق العاده ای که با تیم Tencent داریم کلکسیونی از نقشه های محبوب و حالات رقابتی و شخصیت های آشنا را با اسلحه های مشخص در طول داستان سرایی ها را ایجاد کرده ایم که تجربه حماسی را برای اولین بار در فضای موبایل بوجود آورده ایم.

منبع : Forbes

Table of Contents

خوش آمدید