پروژه هوشمند و مسکونی اسدزاده برند HDL، استان تهران

پروژه هوشمند و مسکونی اسدزاده از پروژه‌های هوشمند دفتر نمایددگی HDL در تهران می‌باشد. در این پروژه 300 متری واقع در محله تهرانپارس تهران، سیستم های هوشمند امنیتی ، روشنایی ،سرمایش و گرمایش و پیامک تعبیه شده اند.

کلید هوشمند و لوکس تمام لمسی Enviro  از برند HDL با نام اینوایرودر این پروژه که از جدیدترین آیفون چندواحدی استفاده شده است،که قابلیت عبور افراد از طریق کارت و رمز عبور را ممکن می سازد و این امر امنیت آپارتمان را بالا برده است.

همان طور که در تصاویر پیداست، در این پروژه از کلید تمام لمسی و بسیار پرطرفدار و لوکس Enviro استفاده شده است. این کلید هوشمند نسخه نازک یا Flash Mount از این سری کلید می باشد که در حال حاضر تولید آنها متوقف شده است. اما نسخه معمولی این کلید در هر دو رنگ سفید و مشکی تولید می‌شود و قابل سفارش است.

این پروژه توسط شرکت مهندسی هوشمند سازه آرشام ، نماینده انحصاری استان تهران ، انجام شده است و تابستان سال 1396 به بهره برداری رسیده است.

پروژه هوشمند و مسکونی جناب آقای اسدزاده در استان تهران با محصولات هوشمند HDL مانند Enviro

ویژگی‌های پروژه هوشمند و مسکونی اسدزاده:

مکان: منطقه تهرانپارس تهران
زمان اجرا: تابستان 1396
خدمات انجام شده: کنترل هوشمند سیستم های روشنایی، سرمایش و گرمایش،امنیتی و پیامک و همچنین آیفون چندواحدی و پنل لمسی 10 اینچ و پنل لمسی Enviro
مجری طرح: نمایندگی انحصاری تهران شرکت مهندسی خانه هوشمند رادیس
 

Table of Contents

خوش آمدید