پروژه هوشمند و مسکونی مشکوری استان تهران با HDL

پروژه هوشمند و مسکونی مشکوری استان تهران با HDL

پروژه هوشمند و مسکونی جناب آقای مشکوری،‌در منطقه کامرانیه تهران،‌از پروژه های هوشمند شده دفتر مرکزی HDL در ایران می‌باشد.


این پروژه هوشمند به کمک همکار خوب ما،‌ جناب آقای مهندس نوید آل‌یاسین،‌در تهران محقق گردید. از قسمت‌هایی که در این پروژه مسکونی زیبا هوشمند شده است، می‌توان به بخش ‌های مثل لابی، استخر، سالن اجتماعات، باشگاه، نور نما و محیطی اشاره کرد.

در تمام این بخش‌های مشاع، در این ساختمان سیستم هوشمند روشنایی ، سیستم هوشمند سرمایش و گرمایش و بحث زمان‌بندی در اجرای سناریو‌ها متناسب با نیاز ساکنین اشاره کرد.


برای مثال با نزدیک شدن به تاریکی هوا، میزان روشنایی این ساختمان در نواحی مشترک شروع به بیشتر شدن می‌کند.

همین امر موجب توجه ویژه به بحث ذخیره انرژی و سبز بودن مبحث هوشمندسازی ساختمان‌ها در محیط‌ زیست می‌شود. موضوع بسیار مهمی که امروز همگی به تاثیر مستقیم ما انسانها در کیفیت زندگیمان پی برده ایم.

هوشمند سازی ساختمان‌ها چه چیزی به ما می‌دهد؟

هوشمندسازی ساختمان‌ها می ‌تواند منافع بسیاری را تامین کند. حفظ منافع ما،‌ پس ‌‌انداز مالی در دراز مدت و در کنار همه اینها حفظ بیشتر محیط زیست می‌تواند موجب شود تا احساس بهتری از اسن حس رفاه و زندگی لوکس را داشته باشیم.


طیف وسیع محصولات ما نیز به هوشمند سازی مدرن و ظاهر لوکس و مدرن ساختمان‌های شما کمک شایانی خواهد کرد.


محصولات هوشمند به کار برده شده در پروژه مسکونی و هوشمند مشکوری می‌توان به کلید بسیار پرطرفدار و قدرتمند اینوایرو اشار کرد. کلید enviro از کلیدهای تمام لمسی برند HDL می‌باشد. این کلید هوشمند در دو رنگ پیش فرض سفید و مشکی (در دو پروتکل KNX و باس پرو که پروتکل اختصاصی برند HDL می باشد) وجود دارد.


کلیدهای اینوایرو به کار رفته شده در این پروژه هوشمند و مسکونی به رنگ سفید می‌باشد.
علاوه بر کلید هوشمند اینوایرو، تاچ پنل 10 اینچی HDL در این پروژه بسیار خودنمایی می‌کند. تاچ پنل جذاب،‌ بزرگ و بسیار پر طرفدار.


برای مشاهده این تاچ پنل 10 اینچی هوشمند کلیک کنید.

Table of Contents

خوش آمدید