برج تجاری مسکونی هوشمند ترابیان، استان مازندران

پروژه مسکونی و آپارتمانی هوشمند ترابیان، استان مازندران

برج تجاری – مسکونی آریان

برج تجاری – مسکونی آریان در شهر عباس آباد در غرب استان سرسبز مازندران در مجاورت هتل آسمان قرارگرفته است .

محل بنای این برج در ساحل دریای خزر قرار گرفته که 15 طبقه و 52 واحد دارد که توسط فوتبالیست های مطرح کشور آقایان رضا ترابیان ، یحیی گل محمدی بازیکنان اسبق پرسپولیس و مهدی مهدوی کیا که موفق ترین لژیونر ایرانی نام دارد ساخته شده است .

ویژگی‌های این برج تجاری مسکونی هوشمند:

این برج در سال 1395 توسط شرکت هوشمند نیروی نابان به سیستم هوشمند تجهیز شده است. تمامی واحد های مسکونی آن هوشمند هستند. به ویژه واحد پنت هاوس این آپارتمان که فول هوشمند است.

  • روشنایی به صورت کامل
  • آیتم های سرمایش و گرمایش،
  • سیستم صوتی و موسیقی،
  • سرویس های هوشمند،
  • سیستم های امنیتی
  • و تراس ها که با سیستم صوتی فوق حرفه ای مجهز شده است .

واحد تجاری این برج 1200 متر مربع است. تمامی روشنایی های این برج، در بستر هوشمند هستند و همچنین سیستم سرمایش و گرمایش آنها داکت اسپیلت بوده که به صورت هوشمند کنترل می شود. واحد اداری هم کاملا هوشمند گشته و از دفتر کار، کل واحد تجاری به راحتی قابل کنترل است .

برج هوشمند ترابیان با محصولات HDL
برج هوشمند ترابیان با محصولات HDL

در ساخت این برج زیبا از بهترین متریال ها استفاده شده است از سنگ های بسیار زیبا و  شیر آلات بسیار مدرن و یک لابی با طراحی بی نظیر . این بنا دارای معماری کلاسیک و دارای ظرافت های خاص است بطوریکه می توان گفت  به معنای واقعی کلمه لاکچری طراحی و اجرا شده است .

در این پروژه مجموعا 560 سرخط روشنایی هوشمند شده است.

کلید‌های هوشمند استفاده شده در برج تجاری مسکونی هوشمند ترابیان:

  • از لوکس ترین کلید های HDL  از جمله:
  • کلید تمام لمسی صفحه رنگی Enviro
  • کلید های 6 پل ترموستاتیک سری iTouch
  • و دستگیره های هوشمند

استفاده شده است.

کلید های ترموستاتیک که در هر فضایی قرارداشته باشد دما محیط را اندازه گیری می کند. بنابراین کنترل سرمایش و گرمایش را به راحتی برای بهره بردار فراهم میکند.

لازم به ذکر است در مرداد ماه سال 1398 مسئول امور نمایندگانHDL  از این برج بسیار زیبا دیدن فرمودند.

تمامی پروژه های اتمام شده عکسبرداری می شوند. ولی دیدن این پروژه از نزدیک با این وسعت و ظرافت خالی از لطف نیست.

هوشمند کردن این چنین ساختمان های شیک و لاکچری جلوه بیشتری به کار میدهد و خاص بودن کار بیشتر به چشم می‌آید. بنابراین با توجه به بکار گیری سیستم هوشمند در ساخت این واحدها در فروش آن تاثیر بسزایی خواهد داشت.

روی همین اصل کارفرما ها تمایل بیشتری پیدا خواهند کرد که در ساخت پروژه های بعدی در بکارگیری سیستم هوشمند توجه بیشتری داشته باشند. این موضوع، نشانه رضایت از انتخاب سیستم های هوشمند است.

این فقط یک طرف قضیه است. طرف دیگر نحوه ارائه به مشتری، راحتی استفاده از این سیستم و خدمات پس از فروش ،کارفرماها به سمت هوشمندسازی پروژه ها می کشاند. لازم به ذکر است که هر کدام از این واحد‌‌ها وقتی به فروش میرسند، برای خریداران جدید تمامی امکانات و نحوه استفاده از سیستم هوشمند توسط کارشناسانان فنی ما آموزش داده میشود.

بنابراین هیچ دغدغه‌ای برای فروشندگان و خریداران وجود نخواهد داشت.

Table of Contents

خوش آمدید