پروژه مسکونی و هوشمند طیب،‌ استان تهران

پروژه مسکونی و هوشمند طیب با محصولات هوشمند HDL (12)

پروژه مسکونی و هوشمند طیب،‌ استان تهران

موقعیت پروژه مسکونی و هوشمند طیب

پروژه مسکونی و هوشمند طیب از پروژه‌های رزومه برند HDL، فعال در زمینه هوشمندسازی ساختمان‌ها، در استان تهران می باشد.


این پروژه در منطقه هروی-حسین آباد این استان واقع شده است. یکی از پروژه ‌های هوشمند شده توسط دفتر مرکزی HDL در ایران،‌ پروژه هوشمند جناب آقای طیب می‌باشد.
سناریو‌ها هوشمندی برای القای حس زندگی لوکس، مرفه و در عین حال مدرن برای این پروژه در نظر گرفته شده است. که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

ویژگی‌های این پروژه مسکونی

این پروژه هوشمند دارای رهکار و سناریو های مرتبط با سیستم روشنایی هوشمند، کنترل و مانیتورینگ آن است. علاوه بر سیستم روشنایی هوشمند، می‌توان به راهکارهای مربوط با بحث کنترل سیستم سرمایش و گرمایش و رصد تمام آنچه که به این حوزه مربوط است اشاره کرد.

به همین منظور یکی از کلیدهای هوشمند ارئه شده در این پروژه،‌ کلیدهای هوشمند ترموستاتیک DLP می باشد. همانطور که در تصاویر این پروژه هوشمند مشاهده می‌کنید، رنگ انتخابی کارفرما برای کلیدهای هوشمند، رنگ سفید می باشد.

  • چرا که این کلید و تقریبا تمام کلیدهای هوشمند برند HDL به رنگ مشکی نیز ارائه شده اند.

کلید هوشمند و پرطرفدار Enviro و DLP

علاوه بر کلید ترموستاتیک و هوشمند DLP، کلید بسیار پرطرفدار Enviro با به فارسی اینوایرو، ان هم به رنگ سفید در این پروژه به چشم میخورد. این کلید، یک کلید همه کاره تمام لمسی از سبد محصولات هوشمند HDL در هر دو پروتکل این برند می‌باشد.

پروتکل‌های KNX و پروتکل اختصاصی این برند یعنی Buspro
پرده برقی هوشمند نیز یکی دیگر از سناریوهای هوشمند ارائه شده در این پروژه است. و چیزی که در انتها یک پروژه هوشمند را تمکیل می‌کند، ارائه نرم‌افزار به پروژه رای کنترل هرچه تمام تر و کامل تر خانه هوشمند مشتریان عزیز ما،‌ آن هم از راه دور است.
برای مشاهده محصولات هوشمند HDL بر روی این لینک کلیک کنید.

Table of Contents

خوش آمدید