دانشگاه هوشمند چین،‌ دانشگاه تکنولوژی شهر گوانگدونگ

پروژه هوشمند HDL در دانشگاه تکنولوژی چین

دانشگاه هوشمند چین،‌ دانشگاه تکنولوژی شهر گوانگدونگ

دانشگاه هوشمند چین،‌ عنوان دانشگاه تکنولوژی چین در شهر گوانگدونگ این کشور می‌باشد. این دانشگاه به کمک محصولات هوشمند سبد پروتکل BUSPRO برند HDL هوشمند شده است.

پروژه هوشمند HDL در دانشگاه تکنولوژی چین
پروژه هوشمند HDL در دانشگاه تکنولوژی چین با نام گوانگدونگ

معرفی دانشگاه تکنولوژی چین

دانشگاه گوانگدونگ، با مساحتی در حدود ۳۹۱۰ متر مربع در جنوب کشور چین در حوزه تکنولوژی واقع شده است. این دانشگاه در شهر گوانگدونگ در جنوب چین واقع شده است.
این دانشگاه با تاریخچه ای طولانی و فرهنگی عمیق و در عین حال با داشتن عنوان، کلیدی ترین دانشگاه های وابسته به وزارت آموزش و پرورش، در کشور چین است.

این دانشگاه، از دانشگاه های پیشرو کشور چین می باشد. همانطور که گفته شد عملکرد این دانشگاه تحت نظر وزارت آموزش و پرورش چین است.
از جمله رشته های مطرح در این دانشگاه می توان به:

  1. علوم کامپیوتر و تکنولوژی
  2. تجارت اقتصاد جهانی
  3. علوم محیطی
  4. و مهندسی عمران اشاره کرد.

ویژگی‌های هوشمند دانشگاه چین

کلاس های درس Emba با هدف کنترل مرکزی به کمک پرتال تخصصی برند HDL به طور کامل هوشمند شده اند.
تمامی چراغ ها سیستم های تهویه مطبوع و سرمایش گرمایش پرده های برقی پروژکتورها سیستم صوتی و دیگر دستگاه ها می توانند به وسیله یک پلتفرم سناریوهای متفاوتی را مسابقه با نیاز دانشجویان اساتید و دیگر کاربران به کمک پنل های هوشمند این برند ارائه نمایند.
سیستم باس پرو به کمک ویژگی های مختص خود می تواند بهترین رفاه و راحتی و بهره‌وری را به منظور بهینه کردن آموزش و نتایج حاصل از آن در کلاس‌های درس Emba را به همراه آورد.
یکی از ویژگی‌های در خور توجه این پروتکل هوشمند،‌ کامل بودن سبد محصولات آن است،‌ که می تواند تمام نیاز‌های یک ساختمان با کاربری اموزشی را برای بهره‌وری بیشتر برطرف نماید. همین موضوع به افزایش راندمان تحصیلی دانشجویان کمک بسیار شایانی را می‌نماید.
برای مشاهده پروژه‌های هوشمند دیگر HDL می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

Table of Contents

خوش آمدید