آموزش طراحی سیستم هوشمند(6-2) – آشنایی با کنترلر ترکیبی MHRCU

آشنای بیشتر با کنترلر ترکیبی MHRCU یک ماژول هوشمند در خانه هوشمند شما

آموزش طراحی سیستم هوشمند(6-2) – آشنایی با کنترلر ترکیبی MHRCU

در این مقاله ما با بحث آشنایی با یک کنترل ترکیبی با نام کنترلر ترکیبی MHRCU که در سبد محصولات هوشمند برند HDL قرار دارد بیشتر آشنا می شویم. این محصول در کنترل سیستم روشنایی هوشمند نقش بسزایی را می تواند ایفا نماید. از آنجایی که ما در درس های قبلی در رابطه با انواع رله‌ها دیمرها آشنا شدیم و نحوه انتخاب کانال های آنها به طور کامل بررسی کردیم در این مقاله به طور کامل در خصوص ماژول MHRCU که یک ماژول ترکیبی از محصولات هوشمند HDL است می پردازیم.

چرا که کنترلر ترکیبی MHRCU ویژگی‌های رله ها و دیمر‌ها را به صورت یکجا می‌توان در این ماژول پیدا کرد و همین ماژول می تواند جذابیت های بیشتری را در ارائه قیمت به پروژه ایجاد نمایند و کارایی بسیار بالایی خواهد داشت.

ویژگی‌های ماژول کنترلر MHRCU

این ماژول تحت عنوان MHRCU یا Room Control Unit شناخته می‌شود و در سبد کالاهای هوشمند HDL یکی از موضوع های بسیار مهم شناخته می‌شود‌.
در این آموزش و در این ویدیو می‌خواهیم به صورت بیشتر با این ماژول همه‌کاره آشنا شویم و ببینیم که چطور در پروژه‌های هوشمند می‌توان از آن استفاده کرد و اساسا در تمام جنبه‌های یک ساختمان هوشمند یا هوشمندسازی خانه چه کارکرد و تاثیری را دارد.

این ماژول هوشمند دارای یک بخش برای خروجی ترمینال در قسمت بالای ماژول می‌باشد که خروجی‌های این ماژول هوشمند است. و ورودی هایی را به صورت دیجیتال input در سمت راست ماژول با سوکت های سبز رنگ مشاهده می کنیم، همچنین ورودی هایی را برای شبکه در پایین این ماژول داریم که در کنار آنها می‌توان درگاهی را تحت TCP/IP مشاهده نمایید.
از شما خواهش میکنیم که برای مشاهده این ویدیو و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این ماژول هوشمند اقدام نمایید.

در درس بعدی شما ‌می‌توانید با ماژول هوشمند MHIOU از برند HDL بیشتر آشنا شوید. پس درس بعدی را هم از دست ندهید.

Table of Contents

خوش آمدید