ویلای هوشمند HDL در ونکوور کانادا

ویلای هوشمند HDL در ونکوور

ویلای هوشمند HDL در ونکوور

ویلای هوشمند HDL در ونکوور یکی از کامل‌ترین ویلاهای هوشمند شده توسط برند HDL است. این ویلا دارای راهکارهای بسیار و پرطرفدار دنیای مدرن امروزی است. با ما همراه باشید.

وست ونکوور به عنوان ثروتمندترین شهر کانادا محل تجمع مناطق مسکونی لوکس در این منطقه است. منطقه وست ونکوور بریتانیا، یک جامعه ویلایی تک خانواری است که دارای بسیاری از عمارت‌های بوتیک مانند در سطح کلاس جهانی است.

پیشکسوت این مقاله، ویلای لوکس دکترEyremount ، یکی از آنهاست. ارزش این عمارت 15 میلیون دلار آمریکا است، مساحت آن 1022 متر مربع که شامل 5 اتاق خواب، 8 حمام، اتاق نشیمن، حیاط، آشپزخانه، اتاق تفریح و غیره را شامل می‌شود و انواع امکانات به راحتی در دسترس است.

راهکارهای ویلای هوشمند HDL

سیستم خانه هوشمند HDL به ویلای دکتر Eyremount  کمک می‌کند تا کنترل هوشمند‌، پوشش روشنایی، پرده‌، تهویه مطبوع‌، گرمایش از کف، آبیاری، سرگرمی‌های صوتی و تصویری، امنیت، وان ها، استخرهای شنا، شیشه هوشمند، درهای گاراژ، قفل درها و غیره را بدست آورد.

نورپردازی عنصر مهمی در صحنه‌های مختلف زندگی ما است و می تواند احساس براق بودن را به جوهای مختلف ببخشد. این سیستم نه تنها می‌تواند عملکرد سوئیچ نور معمولی را درک کند، بلکه قادر است تا تنظیم رنگ، درجه و طیف رنگ و روشنایی را نیز درک می‌کند.

پرده ها، کولرها و گرمایش از کف همگی به صورت ناحیه به ناحیه و مجزا کنترل می‌شوند که برای پاسخگویی به نیازهای خانواده‌های مختلف به صورت هدفمند مناسب است.

در زندگی اجتماعی پیچیده و پر سر و صدا، مردم به فضای معنوی متعلق به خودشان نیاز دارند. موسیقی پناهگاهی برای روح انسان است. هیچ چیز بیش از موسیقی نمی‌تواند یک محیط زندگی آرام و دلپذیر ایجاد کند.

ویلای دکتر Eyremount در تنظیمات سیستم موسیقی نیز بدون هیچ‌گونه ابهامی است: چراکه پخش کننده HDL HomePlay، برای تحقق بخشیدن به کنترل موسیقی ناحیه‌ای در این ویلا از 14 صدای استریو ناحیه‌ای استفاده می‌کند. پس هر ناحیه موسیقی مخصوص به خود را می‌تواند داشته باشد.

آثار سینمایی و تلویزیونی نیز علاوه بر موسیقی خوش آهنگ، “منبع شادی و احساس خوب” در زندگی روزمره مردم نیز هستند. تلویزیون به تنهایی کافی نیست‌، سیستم پروژکتور این شادی را دوبل می‌کند!

در یک آخر هفته آرامش بخش، می توانید یک قرار عاشقانه با یک فیلم کلاسیک داشته باشید. یا در یک شب سرد زمستانی، همه خانواده روی مبل جمع می‌شوند و از یک برنامه تلویزیونی با هم لذت می‌برید.

به ویلای هوشمند HDL در ونکوور کمی چاشنی جذاب اضافه کنیم!

چگونه از حالت فشرده خارج شویم؟!

خب وقت آن رسیده تا ویژگی‌های جذابتری به این ویلا اضافه کنیم. این ویلا گزینه‌های بیشتری برای اعضای خانواده دارد: حمام زیبا‌، سونا گرم یا شنای با طراوت.

عناصر هوشمند در دوش ها‌، سونا‌، جکوزی‌ها و استخرهای شنا ادغام می‌شوند و می‌توانند کنترل حجم آب‌، دمای آب و حجم بخار را درک کنند. حتی رنگ چراغ های استخر نیز تحت کنترل مالک است.

لازم به ذکر است که نه تنها پرده ها ، بلکه شیشه های هوشمند نیز برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی در دوش وجود دارد. تغییر رنگ با یک کلیک راحت و سریع است ، بدون اینکه فضای دیگری را اشغال کنید.

سیستم امنیتی خط دفاعی مهمی برای ایمنی یک خانواده است و ویلای دکتر اییرمونت نیز به این امر اهمیت زیادی می‌دهد. این سیستم، سیستم امنیتی DSC را ادغام می کند. در کل 9 دوربین نظارتی در سراسر خانه نصب شده است.

اعضای خانواده می‌توانند وضعیت فعلی خانواده را در زمان واقعی مشاهده کنند که این موضوع ضمانت دیگری برای امنیت اعضای خانواده و اموال اضافه می‌کند. علاوه بر این‌، دستگاه‌هایی که از امنیت پورتال محافظت می‌کنند، شامل درهای گاراژ هوشمند و قفل‌های هوشمند درب ورودی هستند.

چطور به این ویلای هوشمند دستور صوتی ارسال می‌شود؟

چگونه یک ویلا هوشمند که به اندازه کافی مجهز است، فاقد کنترل صدا است؟

علاوه بر سری پنل‌های هوشمند HDL پایدار و قابل اعتماد، این سیستم همچنین دستیار صوتی الکسا را دارد که مورد توجه مصرف کنندگان قرار دارد.

به آرامی با “الکسا” تماس بگیرید ، روی صفحه لمسی بصری و آسان آن کلیک کنید یا صفحه دکمه مینیمالیست Yi را فشار دهید. مالکان می‌توانند با توجه به ترجیحات خود، هر روش کنترلی را انتخاب کرده و از بسیاری از سوئیچ‌ها خداحافظی کنند.

البته مالک همچنین می‌تواند دستان خود را آزاد کند و اجازه دهد سیستم مطابق خواسته خود به طور خودکار اجرا شود. به عنوان مثال، کنترل منظم روشنایی در فضای باز، آبیاری و غیره.

هنگام شب ، برای پیاده روی بعد از غذا، نور بیشتری لازم است. در حالی که شب به پایان می‌رسد، نیاز به روشنایی کاهش می یابد و تعداد لامپ های روشن نیز به همان تناسب کاهش می‌یابد.

در اوایل صبح، آفتاب ملایم که به تدریج می‌درخشد و تجهیزات آبیاری با آبیاری گلها و گیاهان در حیاط شروع به کار می‌کنند. صاحب خانه در بالکن طبقه دوم ایستاده است و بی سر و صدا گلها و گیاهان آویزان با قطرات ریز آب را تحسین می کند و به اوقات فراغت زندگی خود می‌پردازد.

همچنین زمستان نزدیک است و درجه حرارت در ونکوور به صفر رسیده است. جنگل‌های اطراف ویلا در زیر باد سرد ساکت است اما فضای داخلی ویلا صحنه ای از گرمایی مطلوب است.

هوشمندسازی نه تنها راحتی را در زندگی و در خانه به ارمغان می آورد، بلکه فضای گرمی را برای تمام اعضای خانواده ایجاد می‌کند.

هر جزئیات هوشمند بیشتر، نشان دهنده تمایل مالک به مراقبت بیشتر از خانواده‌اش است.

 

Table of Contents

خوش آمدید