پروژه اداره هوشمند Cubix

اداره هوشمند Cubix، هوشمندسازی با HDL

پروژه اداره هوشمند Cubix

پروژه اداره هوشمند Cubix از پروژه های خلاق و مدرن با حال و هوای المان‌های فضایی، از پروژه های هوشمند در سطح بین المللی می‌باشد.
دفتر شرکت مشاور املاک Cubix با کسب جایزه توانسته حال و هوایی از فضا را ایجاد کند. همین موضوع باعث تحریک خلاقیت و تفکر می شود. این دفتر به کمک طراح Architects@ka طراحی شده است که ۹۶ متر مربع مساحت این دفتر می‌باشد.

هوشمندسازی اداره Cubix با محصولات HDL

سقف در قسمت جلویی دارای اشکال انتزاعی است که در سقف بالای پذیرایی دارای چند باتوم با صفحه نور پس زمینه نیمه بیضوی است. اتاق کنفرانس دارای پانل های چند لایه با شکاف شیشه ای استفضاهای اختصاصی این دفتر اداری شامل یک پذیرایی اتاق جلسات ایستگاههای کاری فردی راهی برای ارائه خدمات و دفتر خصوصی تقسیم بندی می شود.
این طرح را تلاش کرده است تا فضای داخلی را به کمک جریان هوای آزاد طراحی نماید تا احساس انتقال و حرکت هوا را برای پرسنل و کارکنان این دفتر مشاوره املاک ایجاد نماید.
استفاده از نورپردازی برای طراحی این دفتر اداری بسیار حائز اهمیت بوده است. با رنگ های مختلف به شدت نور برای شناسایی مناطق جداگانه راهنمایی بازدیدکنندگان از راهروی اصلی به توان تمام قسمتهای این اداره را تقسیم و تفکیک کرد.

سیستم روشنایی برای اداره هوشمند

کنترل هوشمند سیستم روشنایی برند HDL، سیستم نورپردازی ساختمان را دقیقاً مطابق با دید و خواسته طراح به صورت هماهنگ عمل می‌کند. همین موضوع باعث شده یک محیط اداری متمرکز را ایجاد نماید.
یک سیستم اداری با نورپردازی هوشمند میةواند احساس مدرنیته بودن را برای یک دفتر اداری، مثل اداره Cubix را هرچه بیشتر به مشتریان القا نماید.
ذخیره انرژی به کمک کنترل هوشمند در روشنایی یک اداره می‌تواند تا حد قابل توجهی میسر گردد. کاهش مصرف انرژی در زمانی که به روشنایی نیازی نیست،‌ یا وجود تایمرهای از پیش تعیین شده در یک فضای اداری می‌تواند این امر را محقق سازد.
در زیر می تواند تصاویر بیشتری از این اداره هوشمند را مشاهده نمایید.

Table of Contents

خوش آمدید