دانلود پروپوزال موزه هوشمند با محصولات HDL

پروپوزال مربط به موزه هوشمند

دانلود پروپوزال موزه هوشمند با محصولات HDL

  در بین پروپوزال‌های کامل HDL به موزه هوشمند محصولات HDL می‌رسیم.

موزه ها هميشه به عنوان یك ی از مهمترین نمایشگاه های عرضه فرهنگ، هنر و ارزشهای تاریخی یک ملت شناخته می شوند. که می توان در آن قدمت یک کشور را در آن یافت. از این رو هميشه اشياء گرانبهایی در آن نگهداری می شود که هر گونه ورود خدشه به آن ها غير قابل جبران می باشد.
از حيث اهميت و ارزش اشياء داخل موزه و غير قابل جایگزین بودن آن ها که غالبا سرمایه های ملی هستند سيستم های امنيتی و ایمنی در اولویت اول قرار می گیرد.  در ادامه سيستم های کنترلی فضای محيطی به منظور مدیریت دقيق دما و رطوبت در اوليت قرار می گيرد. چرا که می تواند آثار مخربی بر روی اشياء در صورت عدم کنترل دقيق را بوجود آورد.
همچنين تاثير گذاری آثار و اشياء موزه زمانی می تواند به غایت خود برسد. که آثار در بهترین وجه ممكن به نمایش گذاشته شود. استفاده از نور پردازی های خاص و یا تعریف فضا بندی ها در معماری می تواند نتایج شگرفی داشته باشد.  تمام این امور نيازمند کنترلی دقيق است. برای این کنترل دقیق لازمه استفاده از سيستم های مدیریت ساختمان را در بحث روشنایی مشخص می کند.

افزایش راندمان در یک موزه هوشمند

مدیریت دمای محيطی با هدف حفظ آثار و همزمان ایجاد محيطی مطبوع برای بازدیدکنندگان یک مورد بسیار مهم در موزه هومند است. همه این موارد اموری هستند که می توانند در افزایش تعداد بازدیدکنندگان و اشاعه فرهنگ و هنر و تاریخ موثر باشد.
همچنین بی توجهی به آن ها تاثيرات منفی خواهد داشت. ساختمان های موزه علاوه بر بخش های نمایشگاه دارای فضا های اداری، تجاری، خدماتی و پارکينگی نيز می باشد .که کنترل این بخش ها نيز در طرح های کالن می بایست دیده شود.

در ادامه می توانید پروپوزال جامع و کامل HDL در زمینه موزه هوشمند را از لینک زیر دانلود کنید:

Table of Contents

خوش آمدید