چطور HDL می تواند به افراد ناتوان کمک کند؟

چطور HDL می تواند به افراد ناتوان کمک کند؟
چراغ ها را روشن کن، پنجره را باز کن، گرم کن آب را روشن کن و دوش بگیر!
اینها تماما کارهای معمولی هستند که هر روز انجام میدهیم. اگرچه این برای کسی که تنها می تواند گردن خود را تکان دهد چالش بر انگیز است.
اما به لطف تکنولوژی خانه هوشمند این افراد نیز میتوانند این کارها را به دست خودشان و بدون کمک دیگران انجام دهند.

به تازگی نماینده برند HDL در آفریقا توانسته با استفاده از سیستم وایرلس Buspro بتواند به استقلال شخصی با این نا توانی کمک کند. اکنون او میتواند بدون هیچ کمکی چرا غ ها و تلوزیون را روشن کند، موسیقی مورد علاقه خود را پلی کند، توانایی ای که اپلیکیشن HDL آن را مهیا کرده است.
چطور HDL می تواند با استفاده از سیستم وایرلس خود به این افراد کمک کند؟
سیستم اتوماسیون وایرلس HDL بر پایه ی کنترلر های سیستم، سنسورها، درگاه ها و سطوح کاربری تشکیل شده است. این سیستم می تواند به دستگاه ها ی الکتریکی و عملکرد آنها دسترسی داشته باشد. عملیاتی مانند روشنایی، پرده، گرمایش و سرمایش، تهویه مطبوع، سیستم امنیتی و غیره.
کاربران می توانند از پنل های دیواری HDL یا گوشی همراه خود برای کنترل این سیستم استفاده نمایند. با همین روش نیز کسی که امکان حرکت دادن هیچ نقطه ای از بدنش به جز گردن را ندارد، میتواند به سادگی چراغ ها را روشن کند، پرده را بکشد، یا با روشن کردن تلوزیون به تماشای برنامه ی مورد علاقه ی خود بپردازد.

از همه مهم تر در کنار کنترل از راه دور، این افراد معلول می توانند امنیت خود را افزایش دهند. در شرایط عادی، صفحه ی نمایش روشن است و زمانی که مهمانی ناخوانده تلاش میکند تا در یا پنجره را باز کند، سیستم زنگ اخطار را روشن میکند و این موضوع را به شخص خاصی اطلاع میدهد.

نمی توانید تصور کنید  سیستم هوشمند چه تغییر بزرگی در زندگی این افراد ایجاد میکند. این سیستم  علاوه بر فراهم نمودن رفاه، میتواند کیفیت زندگی آنها را افزایش دهد و زندگی امن تر و راحت تر را فراهم نماید.

Table of Contents

خوش آمدید