همایش بین المللی سال 2019 در کشور چین |

همایش بین المللی سال 2019 شرکت HDL در تاریخ 7 ژانویه با 57 شرکت کننده از 20 کشور از نواحی گوناگون جهان شامل بریتانیا، کانادا، ایتالیا، ایران و سنگاپوربه منظور بازنگری سال 2018 و بررسی چشم اندازهای سال جدی میلادی 2019 حضور به هم رساندند.

در این همایش بین المللی، دفتر مرکزی HDL چین با مروری بر روی محصولات، نمایشگاه ها، آموزش و پروژه های سال 2018، یه دست آوردهای شگرفی در سالی که پشت سر گذاشته شد رو نمایی کرد. همچنین HDL در این همایش برنامه های محصولات، برنامه های مارکتینگ و برنامه های فروش خود در سال جاری 2019 مطرح نمود. تمامی این برنامه های سالانه پیشرفت برند HDL را هدایت خواهد کرد.

جشن اهدای جوایز نیز در خلال این همایش بین المللی برگزار گردید. جوایز در حوزه های بهترین مشارکت در فروش سال، بهترین فعالیت در حوزه مارکتینگ، بهترین پروژه مسکونی سال، بهترین پروژه ی هتلی سال و بهترین پروژه ی اتوماسیون ساختمان اداری و تجاری سال به منظور شناخت بهترین عملکردهای همکاران در سال 2018 اعطا گردید.

به سیاق همیشه در تاریخ 7 ژانویه بین تیم های HDL  چین و تیم متشکل از تمامی نمایندگان از سرتاسر جهان مسابقه فوتبال برگزار گردید. هر دو تیم هرآمچه که در چنته داشتن را در زمین بازی ارائه دادن و نتیجه بازی با 2-2 در 90 دقیقه به پنالتی کشیده شد و در ضربات پایانی پنالتی تیم چین با امتیاز میزبانی موفق به برد بازی شد.

کنفرانس بین المللی HDL طی دو روز با موفقیت های بسیار به پایان رسید. با نظرات و پیشنهادات همکاران بین المللی برند HDL در قالب برنامه ها و اهداف جدید، HDL صنعت اتوماسیون و هوشمند سازی خود را با تمرکز بیشتر ادامه خواهد داد تا بتواند سرویس ها و خدمات بهتر و محصولات متمایز را در آینده ارائه دهد.

Table of Contents

خوش آمدید