تکنولوژی را به هم هدیه دهید

تکنولوژی را به هم هدیه دهید

BB-8™ App-Enabled Droid™ by Sphero ($129.99)
تماشای جنگ ستارگان: به زور بیدار شدن سخت نیست زمانی که عاشق روبات BB-8 باشی و یه جذابشو کنار خودت داشته باشی
برنامهApp-Enabled Droid را دریافت کنید و نگا کنید که این دوست کوچک چگونه وارد زندگیتان میشود و زندگیتان را متحول میکند ، BB-8 کاملا با کرکتر حرکت میکند ، واکنش نشان میدهد و میتواند کار های شگفت انگیز مانند ضبط فیلم های هولو گرافیکی انجام دهد . فقط کافیست به آن فرمان صوتی داده شود تا ببینید چطور با حرکت خود میتواند جادو کند .


Sphero SPRK Edition ($79.99)
زبان بین المللی را فراموش کنید ،برنامه نویسی زبان جدید بین المللی است . Sphero SPRK Edition باعث یادگیری کد های آموزشی و اصول STEM را با برنامه SPRK Lightning Lab میشود. این مینی ربات با استفاده از زبان مبتنی بر C به نام OVAL ، باعث ساده سازی فرایندو ارسال به بلوک بصری شده ، به طوری که کاربران می توانند برنامه های خود را ایجاد و یاد بگیرند که چگونه بدون هیچ زحمتی آنها را بهبود ببخشد،

Toymail Talkie ($59)
بزرگسالان گوشی های هوشمند دارند، کودکان Toymail Talkies دارند این دستگاه تلفن همراه اساسی که به عنوان یک هیولای پر سر و صدا شگفت انگیز به نظر می رسد و به آسانی باعث برقراری ارتباط دو جانبه با جوانان میشود . دستگاه Wi-Fi باعث به وجود آمدن سه عملکرد در این دستگاه میشود قسمت پایینی را برای گوش دادن به یک پیام ، دکمه صحبت برای ارسال یک پیام، یا دکمه بالایی برای انتخاب یک مخاطب یا کانال را فشار داد این اسباب بازی در iOS، Android و Kindle سازگار است و شامل Toymail Cloud رایگان با محتوای و ویژگی هایی اضافی فقط برای بچه هاست این یک راه جالب و راحت برای ارتقاء مهارت های ارتباطی امن تلفن همراه است

Kamigami Robot ($99)
این که آیا شما علاقه مند به دنبال یک پروژه جدید سرگرم کننده هستید و یا والدینی هستید که به دنبال یک فعالیت جدید و خلاقانه برای انجام با کودکان خود هستید ،راه خود را دور نکنید و به دنبال روبات kamigami در همین نزدیکی باشید .
هر کیت که می آید ، با خود هر چیزی که شما نیاز به ساخت نرم افزار کاربر فعال روباتیک خود دارید ، دارد و هیچ ابزار اضافی مورد نیازنیست.
پس از جمع آوری، افراد میتوانند رفتارها و عملکرد های جدید را Kamigami از طریق رابط برنامه نویسی drag-and-drop آموزش دهند که به خوبی بازی کردن game و یادگیری اصول برنامه نویسی است .

آنها قابل ارتباط، قابل تنظیم، و به معنای واقعی کلمه سریع هستند، توانایی آن تا 5 فوت در ثانیه است .

Dash ($149)
اگر ساخت یک ربات کار سختی است ، ربات داش آماده است تا از جعبه خارج شود
بخشی از آن اسباب بازی و بخشی ابزار آموزشی است داش به کودکان مفاهیم علوم رایانه را آموزش میدهد بدون انکه حتی تحقق پیدا کنند .یکی از بهترین ویژگی های داش ، توانایی آن برای سازگاری با کاربران حقیقی است . با پنج برنامه مختلف طراحی شده برای گروه های سنی مختلف، سطوح یادگیری و سبک های تعاملی و همچنین انواع لوازم جانبی قابل اتصال که تجربه یادگیری را افزایش می دهند، Dash یک پرستار جدید تکنولوژی برای electronic playtimeاست.

Osmo Wonder Kit ($145)

Osmo wonder kit یک جایگزین ایده آل و مناسب برای روبات های آموزشی برای کودکان با دسترسی به ipad است . به جای بازی کردن با یک اسباب بازی، کودکان زیر 5 ساله می توانند به یکی از بسیاری از بازی های Osmo بپردازند، از جمله واژه ها، اعداد ، و نیز اسمو کدینگ، که بر منطق و مهارت حل مسئله تمرکز دارد .
هر کیت دارای یک بازتابنده قرمز برای دوربین iPad است. در حالی که برنامه های اسمو در حال حاضر فقط در iOS در دسترس هستند، برنامه ها از زبان هایی مانند فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و چینی ساده شده و… پشتیبانی می کنند.

Tipron ($2,299)
آرزو می کنید که کسی حواسش به گرفتن عکس ها باشد تا بتوانید در آنها باشید تا بتوانید لحضاتتان را با کسانی که دوستشان دارید بگذرانید ؟ بهترین گزینه Tipron!
در حال حاضر نقاط عطف قابل توجهی به خاطر این عکاس، فیلمبردار و پروژکتور ثبت نشده است . این ربات هوشمند به صورت خودکار به نقاط درخواست شده حرکت می کند و می تواند اطلاعات دریافت شده را به عنوان یک صفحه نمایش 80 اینچی بر روی هر سطحی بیاندازد. ارتفاع و موقعیت را برای گرفتن بهترین تصویر تنظیم کنید و سپس آن را در فضایی جاگذاری کنید .

​Cubelets® Twelve Kit ($329.95)
بسازش و آن ها خواهند آمد. این ضرب المثل هرگز به واقعیت نزدیک نبوده است. Cubelets کیت های مناسبی است که برای ساخت و ساز و بازسازی مواد ساخته شده است سه نوع Cubelets مغناطیسی وجود دارد: بلوک های احساس، بلوک های عمل و بلوک های فکر. مخلوط کردن، تطبیق و ترتیب دادن آنها به روشهای مختلف آن ها را قادر به انجام کارهای مختلف میکند و اصول اساسی برنامه نویسی و طراحی را نشان می دهد. زمانی که به آداپتورها که به Legos متصل می شوند موقعیت خلاقانه ای به بچه ها میدهد تا برای محتوای تخیل روبات ها رویا پردازی کنند .

Petcube Play ($199)
همیشه به این فکر میکنید که زمانی که در خانه نیستید حال حیوان خانگی شما چطور است ؟
با Petcube Play آشنا شوید!
به جای نگرانی در مورد ترک خانه و تنها گاشتن حیوان خانگیاتان و یا بازگشتن و مواجه شدن با یک اتفاق ناخوشایند از این دوربین براق و جمع و جور که فیلم خود را با کیفیت HD 1080p به گوشی هوشمند شما منتقل میکند ، استفاده کنید ، بنابراین شما می توانید در هر لحظه از حیوان خانگی خود مطلع شوید . همچنین در دو طرف دارای سیستم صوتی و یک اسباب بازی لیزری ساخته شده است که هر دو از نظر حیوانات خانگی عالی هستند در زمان هایی که احساس میکنند بی حوصله شده اند و صدای صاحبشان را گم کرده اند به سمت آن میروند .

CleverPet Hub ($299)

درست مثل بچه ها، سگ ها می توانند از اسباب بازی های ارتباطی نیز بهره مند شوند، مخصوصا زمانی که آنها به تنهایی در خانه هستند و کاری برای انجام ندارند . CleverPet یک کنسول یادگیری به نظر می رسد مانند یک کاسه مواد غذایی و اعمال مانند یک بازی آموزشی است که تمام روز دوستان furry خود را سرگرم نگه می دارد. با غذا به عنوان انگیزه، سگ ها یاد می گیرند تا با لمس صفحه های توپی ارتباط برقرار کنند. هرچه بیشتر بازی می کنند،چالش برانگیز تر میشود. و با برنامه CleverPet، صاحبان می توانند زمان پخش برنامه، به صورت به روز شده دریافت کنند و فرایند را دنبال کنند .

Table of Contents

خوش آمدید