سیستم هوشمند هدایت پارکینگ (PGS)

در این سیستم علاوه بر راهنمایی خودرو ها به محل پارک خالی در پارکینک شناسایی خودرو های پارک شده و محل پارک آن ها نیز مد نظر قرار می گیرد . برای این منظور به جای استفاده از سنسور های اولتراسونیک از سنسور های ویژه ای استفاده می شود که با استفاده از دوربین های تحت شبکه تشخیص حضور خودرو را بر اساس پردازش تصویر انجام می دهد و نیز می تواند پلاک خودرو را با محل پارک در بانک اطلاعاتی پارکینگ ذخیره نماید.
این امر علاوه بر امکان هدایت دقیقتر رانندگان می تواند به بررسی پارک اشتباه توسط رانندگان نیز کمک نماید . همچنین بر اساس سیستم ردیاب خودرو که در بخش بعد توضیح داده خواهد شد می توان راننده را به سمت خودروی پارک شده راهنمایی کند.
 تجهیزات سیستم
در زیر تجهیزات مورد استفاده در راه اندازی سیستم کنترل و هدایت پارکینگ را مشاهده می کنید.
دوربین: این دوربین ها جهت مانیتور و تشخیص پر و یا خالی بودن فضا مورد استفاده قرار می گیرد.

پروسسور ویدیویی:قابلیت پردازش دیتاهای ویدیویی ارسالی از دوربین های نصب شده در فضاهای مختلف و همچنین ضبط پلاک خودروی پارک شده در هر زون را دارد.

کنترلر مرکزی: جهت پردازش اطلاعات پروسسورها ویدیویی و ذخیره ی آنها در سرور و همچنین ارسال فرمان به نمایشگرها با توجه به دیتاهای ورودی از زونهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

سرور: جهت ذخیره اطلاعات هر زون و اطلاعات هر خودروی پارک شده در هر زون مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار کنترلی و پنلهای ورودی و خروجی پارکینگ مستقیماً با این سرور در ارتباط هستند و اطلاعات مورد نیاز خود را از آن دریافت می کنند.

نمایشگرهای فضاهای خالی:این نمایشگر ها پر و یا خالی بودن و یا حتی رزرو بودن یک فضا را نشان می دهد و مستقیماً با دوربین های نصب شده در هر فضا در ارتباط هستد

نمایشگرها: جهت نمایش فضاهای خالی در زونهای مختلف پارکینگ

Table of Contents

خوش آمدید