هتل هوشمند دلتا و شرایتون با محصولات هوشمند HDL

هتل هوشمند دلتا چین از مجموعه Marriot هوشمند شده با محصولات HDL

هتل هوشمند دلتا و شرایتون با محصولات هوشمند HDL

در این مقاله می‌خواهیم با هتل هوشمند دلتا و شرایتون با محصولات هوشمند HDL در کشور چین آشنا شویم.
بزرگترین پروژه گروه بزرگ هتل ماریوت چین در سال 2020 با راه حل های هوشمند HDL تطبیق پیدا کرد.

درباره هتل هوشمند دلتا و شرایتون

در تاریخ 28 اوت ، هتل Sheraton Kunming Fukang و Delta رسماً افتتاح شدند. این مجموعه Wan -ho Group Greater China 2020 ، نه تنها بزرگترین پروژه هتلی، بلکه اولین هتل پنج ستاره بین المللی ماریت این کشور است.

هتل هوشمند دلتا چین از مجموعه Marriot هوشمند شده با محصولات HDL
هتل هوشمند دلتا چین از مجموعه Marriot هوشمند شده با محصولات HDL

گروه بین المللی ماریوت در سال 1927 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در مریلند، ایالات متحده آمریکا است. حالا دارای 30 برند هتلی کلاسیک و بیش از 7400 هتل در 130 کشور و منطقه در سراسر جهان است. این بزرگترین شرکت بین المللی مدیریت هتل در جهان است.

ويژگی هتل هوشمند دلتا و شرایتون

مساحت کل هتل Sheraton و Delta در شهر Kunming Fukang تقریبا 140،000 متر مربع است که شامل 1066 اتاق مهمان در انواع

اتاقهای برتر،

اتاق‌های دارای تم و

سوئیت‌های مختلف است.

هتل هوشمند دلتا چین از مجموعه Marriot هوشمند شده با محصولات HDL
هتل هوشمند دلتا چین از مجموعه Marriot هوشمند شده با محصولات HDL

این هتل همچنین شامل رستورانها، بارها، سالن‌های ضیافت، مراکز تناسب اندام و… این یک هتل جامع بین المللی است که محل اقامت ، تجارت ، اوقات فراغت و سرگرمی را در اختیار شما قرار می دهد.
این هتل نه تنها به تجمل و ظرافت برندهای سطح بالا هتل ماریوت ادامه می‌دهد، بلکه شامل عناصر منحصر به فرد هنری، تاریخی و طبیعی منظره یوننان Yunnan، مانند جاده باستانی tea-horse ، تراس‌های رودخانه قرمز، هنر چاپ از نوع متحرک ، و غیره ، میراث تاریخی عمیق Yunnan چین را نشان می دهد.
همه 1066 اتاق مهمان هتل از سیستم کنترل هوشمند HDL استفاده می‌کنند ، که این کنترل شامل کنترل هوشمند روشنایی، پرده، تهویه هوا، موسیقی، فیلم، کنترل صدا، صحنه، آی فون تصویری و غیره می‌باشد.

سالن هتل هوشمند دلتا چین از مجموعه Marriot هوشمند شده با محصولات HDL
سالن هتل هوشمند دلتا چین از مجموعه Marriot هوشمند شده با محصولات HDL

سیستم اتاق مهمان هتل از حالت اتصال TCP / IP استفاده می‌کند که شبکه‌ای متقابل یا ناهمگن را درک می‌کند. سیستم HDL، اترنت و سیستم مدیریت خدمات هتل را به هم متصل می کند. این روش اتصال از قابلیت «بازیابی خرابی» عالی برخوردار است. اگر بخشی از شبکه به دلیل نفوذ یا حمله از کار بیفتد، قسمتهای دیگر همچنان می توانند به طور عادی کار کنند.
به همین دلیل ، قادر است کل تمام شبکه را بدون قطع سرویس‌های موجود به سیستم اضافه کند. همچنین این سیستم در سیستم عامل محدود نیست و شبکه و سرویس گیرنده آن می‌تواند هر پلتفرمی مانند ویندوز، یونیکس، مکینتاش باشد.

همچنین می تواند مشکل «میزان خطای بیت بالا» را کنترل کند تا اطمینان حاصل شود که داده‌ها از بین نمی‌روند. در عین حال این سیستم، دارای سرعت عملکرد بالا می‌باشد و سربار شدن داده در این سیستم کم است.

سیستم کنترل مهمان HDL یکی دیگر از عوامل اصلی برای اطمینان از خدمات با ثبات و کارآمد این هتل هوشمند است. سیستم کنترل میهمان HDL می تواند به طیف کاملی از تجهیزات از جمله روشنایی، تلویزیون، تهویه مطبوع، زنگ در، پنل هوشمند دیواری، موسیقی و غیره متصل شود.

همچنین می تواند با سیستم مدیریت هتل، اطلاعات سرویس ارتباط برقرار کند و داده های وضعیت اتاق متصل شود. بنابراین این هتل هوشمند می تواند داده‌های اتاق را جمع آوری کرده و خدمات دقیق و مناسب تری را به مهمانان ارائه دهد. علاوه بر این، سیستم هوشمند HDL، می تواند برنامه ها و سناریوهای پیچیده و غنی منطقی را تنظیم کند.
اتاقهای مهمان سنتی معمولاً روش “کارت برای دریافت برق” را در پیش می گیرند. پس از ورود به اتاق، میهمانان باید کارت اتاق را در شکاف کارت قرار دهند و پس از روشن شدن برق، تجهیزات موجود در اتاق را به نوبت روشن کنند.

HDL هتل را مجهز به برنامه “مصرف برق بدون کارت” کرده است. وقتی میهمان با کشیدن کارت اتاق وارد اتاق می شود، اتاق مهمان به طور خودکار روشن می شود. لازم نیست مهمانان کارت را در تاریکی لمس کنند و به دنبال سوئیچ باشند، فقط کافی است یک بار کارت را بکشید و اتاق روشن فورا برای شما مهیا می‌شود.
اتاق مهمان از انواع ترکیبات صفحه هوشمند HDL برای پاسخگویی به نیازهای نقاط مختلف مانند اتاق خواب، توالت و اتاق نشیمن، پوشش دهنده عملکردهای اصلی اتوماسیون مانند تهویه مطبوع ، روشنایی، موسیقی، فیلم و پرده استفاده می‌کند و همچنین می‌تواند برای صحنه سازی استفاده شوند.
سرویس بهداشتی با سناریو‌هایی مانند “حالت حمام” و “حالت لباس پوشیدن” از پیش تعیین شده است و سناریوهای اتاق نشیمن و اتاق خواب نیز شامل “حالت ورزش الکترونیکی”، “حالت عاشقانه”، “حالت بازدید کننده”، “حالت فیلم”، “حالت خواب” و غیره… است.

اتاق‌های مهمان لوکس هتل هوشمند دلتا چین از مجموعه Marriot هوشمند شده با محصولات HDL
اتاق‌های مهمان لوکس هتل هوشمند دلتا چین از مجموعه Marriot هوشمند شده با محصولات HDL

سناریو “حالت خواب” را به عنوان مثال در نظر بگیرید. با فشار یک دکمه می توانید پرده‌ها ، گاز و چراغ ها را خاموش کرده و کولر را در دمای مناسب تنظیم کنید. مهمانان می توانند راحت استراحت  کنند و به خواب دلنشین فرو روند.
امروزه اسپیکرهای هوشمند در سراسر جهان محبوب هستند و دریچه‌ای برای درک بسیاری از افراد در زمینه کنترل هوشمند می‌باشند.

اسپیکرهای هوشمند با سبک‌ها و ورژن‌های مختلف، ظاهر شده‌اند و به جمع هزاران خانوار وارد شده و به مردم کمک می کنند تا سبک زندگی راحت تر و منعطف تری داشته باشند.
HDL دستیار صوتی هوشمند را نیز برای هتل شرایتون کانمینگ و هتل دلتا مستقر کرده است. هتل روش کنترل دوگانه “پنل‌های هوشمند + صدا” را به عنوان یک مجموعه کامل و همه جانبه به این هتل‌ها ارائه کرده است.

پنل‌هایی هوشمند سری Tileبرند HDL درهتل هوشمند دلتا چین از مجموعه Marriot هوشمند شده با محصولات HDL
پنل‌هایی هوشمند سری Tileبرند HDL درهتل هوشمند دلتا چین از مجموعه Marriot هوشمند شده با محصولات HDL

چه با گفتار و با یک تماس نرم سر انگشتان مهمانان بر روی پنل‌های هوشمند HDL، سوئیچ نور و روشنایی، سوئیچ پرده و اندازه باز یا بسته بودن پرده ، دمای تهویه هوا و شدت فن، آهنگ و نوع موسیقی ، و غیره ، همه تجهیزات در دست مهمانان است.
سیستم کنترل میهمان HDL نیازهای کنترل هوشمند در اتاق مهمان را برطرف می کند و ارتباط بین مهمانان و پرسنل خدمات هتل و سایر بازدید کنندگان از طریق سیستم بصری Maoyan حاصل می شود. سیستم بصری Maoyan درب نصب شده است. پس از فشار بازدید کننده از زنگ در ، بازدید کننده از طریق رابط دستگاه، قابل مشاهده و راحت است.
علاوه بر اتاق های لوکس سطح بالا و مدرن، سالن‌های جشن و بارهای Sheraton Kunming Fukang City و هتل Delta  همچنین از راه حل های هوشمند HDL برای دستیابی به کنترل هوشمند نور و صدا در این مکان‌ها استفاده می کنند.

هتل هوشمند دلتا چین از مجموعه Marriot هوشمند شده با محصولات HDL
هتل هوشمند دلتا چین از مجموعه Marriot هوشمند شده با محصولات HDL

در این میان سالن جشن هتل با مساحت  3000 متر مربع، شامل یک سالن ضیافت بزرگ بدون ستون، 8 سالن چند منظوره در اندازه های مختلف و … مناسب برای برگزاری مراسم‌های مختلف است.
در استفاده از سالن ها و بارهای ضیافت هتل، سیستم روشنایی HDL نه تنها می تواند مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه هتل را کاهش دهد، بلکه با ترکیب چند رسانه‌ای می تواند فضای عملکردی متفاوتی را ایجاد کند و ظاهر و احساس فوق العاده ای به مهمانان بدهد.


Beverly Kunming City Sheraton ، Marriott و Delta Group Greater China ، بزرگترین پروژه هتل در سال 2020 ، HDL تبدیل شده .
HDL سالهاست که در زمینه هتل های هوشمند عمیقا فعالیت داشته و نتایج مثبتی را کسب کرده است.

  • هتل هایکو Sheraton
  • هتل Fuqing Jinhui Sheraton
  • هتل Nanning Xinwei Marriott
  • هتل Sanya Courtyard
  • Lijiang Tianlu St. Regis Holiday Villa
  • هتل Xi’an Yunhai Sheraton
  • هتل Xi’an Saili Sheraton

تمامی این هتل‌های لوکس و مشهور، راه حل های هتلی HDL را برگزیده‌اند.

HDL مشتاقانه منتظر تبدیل شدن به شریک مورد اعتماد شما است.

Table of Contents

خوش آمدید