آموزش طراحی سیستم هوشمند(7-2) – آشنایی با کنترلر ترکیبی MHIOU

کنترلر ترکیبی MHIOU در سیستم هوشمند روشنایی HDL

آموزش طراحی سیستم هوشمند(7-2) – آشنایی با کنترلر ترکیبی MHIOU

آشنایی با کنترلر ترکیبی MHIOU در سیستم هوشمند روشنایی خانه هوشمند شما می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد.

در ادامه معرفی مبحث موجود های ترکیبی در سیستم روشنایی هوشمند ساختمان، بعد از ماژول هوشمند و ترکیبی MHRCU چند کار بود به یکدیگر از ماژول های برند hdl برخورد می‌کنیم. این کنترلر هوشمند با نام MHIOU شناخته می‌شود.

نقش کنترلر ترکیبی MHIOU در قیمت سیستم هوشمند

این ماژول ترکیبی، می‌تواند تاثیر به سزایی در قیمت‌دهی در پروژه هوشمند ساختمانی شما داشته باشد.چند منظوره و ترکیبی بودن ویژگی‌های روشنایی سیستم هوشمند شما همگی در یک ماژول، باعث می‌شود که تعداد ماژول‌های هوشمند لازم در پروژه کاهش پیدا کند و به دنبال آن شاهد کاهش قیمت ارائه شده به کارفرما در پروژه باشیم.<br>این ماژول برای پروژه‌هایی که راهکارهای متنوع و متعددی را می‌خواهند، با ارائه این ماژول‌های ترکیبی می‌توانید پروژه‌ای یکپارچه را ارائه دهید.
ابعاد این ماژول برای جانمایی در تابلو برق، تقریبا برابر 8 فیوز مینیاتوری است.
در بالای این ماژول ترمینال‌هایی سبز رنگ تعبیه شده است که اتصال ورودی‌ها و خروجی‌ها هستند. نکته قابل توجه در این ماژول این هست که این محصول دارای تنوع ارتباطی زیادی است.

برای مثال این ماژول بر روی خودش دیمر هوشمند دارد. خطوط مربوط به رله هوشمند در بخش بالایی آن و خطوط کنترلی پرده برقی در سمت راست این محصول دیده می‌شود. علاوه بر تمامی این موارد، ورودی‌های دیجیتال هم بخش دیگری از راه‌های ارتباطی ماژول ترکیبی هوشمند MHIOU است.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با کنترلر ترکیبی MHIOU که یکی دیگه از ماژول‌های هوشمند ما در زمینه کنترل سیستم روشنایی هوشمند است مراجعه نمایید.

اگر ویدئوهای آموزشی قبلی ما در زمینه طراحی سیستم هوشمند و کارکرد هر یک از قطعات را مشاهده نکردید،‌ می ةوانید از طریق این لینک به بخش ویدئوهای اموزشی ما مراجعه نمایید.

Table of Contents

خوش آمدید