هتل لوکس و هوشمند سامایا / Samaya در دبی

هتل هوشمند سامایا دبی با محصولات هوشمند HDL

هتل لوکس و هوشمند سامایا / Samaya در دبی با ويژگی‌های منحصر به فرد خود می‌تواند برای علاقه‌مندان دنیای هوشمندسازی بسیار جالب توجه باشد.
دبی پایتختی برای اوقات فراغت و سرگرمی تمام مردم جهان قلمداد می‌شود و می‌توان آن را پایتختت تجاری امارات دانست. این شهر به خلق احساسی لوکس برای گردشگران اختصاص دارد. هتل لوکس Samaya، یک هتل پنج ستاره برتر در دبی است که با ارائه 70 اتاق و 141 آپارتمان لوکس، تجربه‌ای لوکس و مقرون به صرفه را برای مسافران تجاری و تفریحی خود فراهم می‌کند.

هتل هوشمند سامایا دبی

به منظور افزایش بیشتر تجربه مشتریان، هتل لوکس سامایا تحولی هوشمندانه انجام داد و سیستم هوشمند بی سیم HDL Buspro Wireless را برای همه اتاق‌ها و آپارتمان‌های مهمان نصب کرده است و با کنترل هوشمند روشنایی، پرده، موسیقی، امنیت، تهویه مطبوع، و غیره.

سیستم کنترل هوشمند HDL از حسگرها، چراغ‌ها، پرده‌ها و سایر تجهیزات برای ایجاد نور طبیعی نرم در داخل اتاق استفاده می‌کند و یک تجربه راحت از ورود را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. در پایان روز، یا پس از یک جلسه کوتاه کاری، وقتی میهمانان به اتاق هتل برمی گردند، چراغ ها بلافاصله روشن می‌شوند و از بازگشت آنها استقبال می‌شود.

هتل هوشمند سامایا دبی

علاوه بر عملکردهای معمول سوئیچ‌ها، نور اتاق همچنین می‌تواند رنگ و روشنایی را متناسب با جوهای مختلفی که میهمانان می‌خواهند ایجاد کنند تنظیم می‌شود و جلوه‌هایی را که انتظار دارند را ارائه می‌دهد.

این هتل هوشمند نزدیک به 500 کلید هوشمند HDL  مانند کلید‌های لمسی سری iTouch و کلیدهای هوشمند ترموستاتیک DLP  برای کنترل تجهیزات در اتاق‌های مهمان نصب کرده است. مهمانان می‌توانند دستگاه را به صورت جداگانه از طریق پنل کنترل کنند، یا چندین دستگاه را با یک کلیک از سناریو «سرگرمی» به سناریو «خواب» یا سناریو «عاشقانه» و غیره تغییر دهند.

هتل هوشمند سامایا دبی
هتل هوشمند سامایا دبی

پنل های هوشمند HDL نه تنها عملکردهای عملی را بر دوش دارند، بلکه مسئولیت داشتن ظاهری مناسب برای ایجاد یک فضای مدرن را نیز بر عهده دارند. هتل لوکس سامایا دارای سبک منحصر به فرد خاورمیانه‌ای است. این دو صفحه هوشمند HDL زیبایی و ظرافت منحصر به فردی را به طراحی داخلی هتل سامایا می‌بخشد.هتل هوشمند سامایا دبیهتل هوشمند سامایا دبی

این سیستم از شبکه بی‌سیم استفاده می‌کند و دستگاه‌های مختلف متصل در همان سیستم می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و ثبات شبکه را تضمین نمایند. بنابراین، سیستم HDL نه تنها می تواند تجربه محیطی اقامت مهمانان را بهبود بخشد و رضایت مشتریان هتل را افزایش دهد، بلکه تضمین محکمی برای خدمات هتل هوشمند سامایا است.

Table of Contents

خوش آمدید