سیستم خانه کوچک اما هوشمند

خانه هوشمند برای آپارتمان‌های کوچک

سیستم خانه هوشمند برای آپارتمان‌های کوچک و نقلی

در این مقاله به خانه کوچک هوشمند می‌پردازیم که می‌تواند به سادگی حس هوشمندسازی، رفاه و آسایش را برای ساکنانش به همراه داشته باشد. سیستم هوشمند باعث می‌شود تا از تمام فضاها به نحو احسن بهره برداری گردد.

در فیلم سینمایی آواتار کارگردان این فیلم جیمز کامرون دنیای جادویی را خلق کرد که در آن همه چیز با هم در ارتباط بودند. Na’vis با بانشی به کمک گره ارتباط داشت. آنها همچنین به کمک تله پاتی می توانستم با درخت ها گیاهان و دیگر مخلوقات ارتباط برقرار کنند. بعضی از خوانندگان با بیان اینکه چگونه می‌تواند ارتباط همه چیز را درک کنند هیجان و سرگردانی خود را ابراز داشته اند سوالاتی از این دست برایشان ایجاد شده است که پاندورا کجاست؟! یا از کجا میتوان بانشی را پیدا کرد؟!

فیلم آواتار
فیلم آواتار

در حقیقت تنها یک قدم تا جهان رویایی خود فاصله دارید. تمام آنچه که شما نیاز دارید سیستم خانه هوشمند است.

خانه کوچک هم می‌تواند هوشمند شود

اگر چه افراد اینترنتی شکایت می‌کنند که خانه‌ای به آن اندازه لوکس ندارند تا بتوانند این سیستم هوشمند را بر روی آن نصب کنند.
به نظر می‌رسد که به مردم گفته شده است که تنها ویلاها برای نصب سیستم هوشمند و تبدیل شدن به یک خانه هوشمند مناسب هستند.

آپارتمان هوشمند
آپارتمان هوشمند

اما این موضوع صحت ندارد و خانه‌ کوچک هوشمند می تواند به بهترین شیوه بر روی آپارتمان های کوچک هم نصب شوند و بسیار راحت جا بیفتند.
آپارتمانهای باغ مانند Beijing که در بخش جنوبی مسکو قرار دارد به سادگی توانسته است که به راهکار ها و عملکردهای مانند پرده برقی روشنایی سیستم صوتی برای چندین اتاق به طور همزمان و فضای خصوصی برای هر یک از این فضاها و کنترل تلویزیون، سینمای خانگی، سیستم سرمایش و گرمایش، جلوگیری از نشت آب و اینترکام تصویری به کمک ویژگی های سیستم تحت پروتکل Buspeo برند HDL هوشمند شده اند.

آپارتمان های 60 متری هوشمند
آپارتمان های 60 متری هوشمند

گفتنی است که این آپارتمان فضای ۶۰ متر مربعی دارد که شامل اتاق خواب یک آشپزخانه یک حمام و یک اتاق نشیمن است.
اما سوالی که ایجاد می‌شود این است که خانه هوشمند اساساً شبیه چه چیزی است.

با ما به تور کوتاهی از این آپارتمان کوچک هوشمند بپیوندید

از شما می خواهیم که لحظه ای را تصور کنید که به خانه برمیگردید و در خانه را باز می‌کنید.
اگر شما برای سیستم هوشمند خود حالت بازگشت به خانه را تنظیم کرده باشید و با روشن کردن آن شما می توانید به صورت خودکار شاهد روشن شدن اتاق فضای نشیمن باشید. این ویژگی شما را قادر می‌سازد تا بلافاصله نیروهای نرم و طبیعی را احساس کنید.

به کمک دو ویژگی چند کاربری بودن و جذابیت ظاهری کلیدهای هوشمند گرانیتی برند HDL، که در امتداد در ورودی نصب شده از امکان کنترل تمام تجهیزات الکترونیکی اتاق نشیمن مهیا است.
بر روی کاناپه خود در حالی که لم داده اید با خود فکر می کنید که شاید بهتر باشد بعد از یک روز کاری طولانی به موسیقی مورد علاقه خود گوش بدهید اما می‌بینید که سوئیچ آن از شما فاصله داد ما نگران نباشید گوشی همراه شما همواره در کنار شماست و شما می توانید از راه دور و از طریق موبایل هوشمند خود موسیقی خود را پلی کنید.

سیستم سرمایش گرمایش تهویه مطبوع موسیقی روشنایی آن هم به صورت کاملاً تدریجی و به کمک دیمر های نصب شده بر روی خانه هوشمند به آرامی در حال روشن شدن است پرده ها بسته می شود و یک فضای اختصاصی کوچک و آرام و در عین حال هوشمند برای شما آماده به کار است.
معمولاً در طول روز و در روزهای کاری هفته کسی در خانه وجود ندارد ممکن است شما نگران هدر رفتن احتمالی آب یا مصرف برق خود باشید. در این مواقع چه کار می کنید؟


شما می‌توانید که تمام دستگاه های خانه هوشمند خود را به صورت کنترل از راه دور کنترل داشته باشید به علاوه اگر در خانه شما نشت آبی توسط سیستم احساس شود فوراً سیستم شما را از این موضوع به کمک ارسال پیام آگاه می سازد. HDL در هر لحظه در حال خدمت رسانی است.
حالا میرسیم به آخر هفته ها در این زمانه که شما برای مهمانی یک تور در آخر هفته در خانه حضور ندارید اگر یکی از دوستانتان برای دیدار بیاید شما چه کار می کنید؟


در این مواقع سیستم هوشمند HDL با ادغام شخص ثالث در دسترسی به زنگ درب ویدئویی به شما امکان می‌دهد که یک کلید مجازی برای آنها ارسال کنید.

در عصرهای آخر هفته شما می خواهید که برای لذت بردن از یک فضای خصوصی لذت ببرید به کمک سوئیچ بر روی تلفن هوشمند خود سینمای خانگی شما سر گرمی درجه یکی را برای غرق شدن شما در این فضا فراهم می‌کند.


خوانندگان این مقاله ممکن است تعجب می‌کند که چطور یک خانه‌ای کوچک در این ابعاد می تواند در عملکرد این حد غنی و منعطف باشد.
به گفته طراحان داخلی و طراحان سیستم هوشمند این خانه کوچک هوشمند، آنها از مکان های موجود برای ادغام وسایل خانه هوشمند در فضای زندگی کاربر ایجاد یک سبک ساده و مینیمال اما جلوی همه‌جانبه استفاده کامل کرده‌اند.

"<yoastmark

مهم نیست که تلویزیون در گوشه بالای اتاق نشیمن، پروژکتور زیر سقف اتاق خواب اسپیکر و تهویه مطبوع در دیوار تعبیه شده است، تمام این طراحی ها به طور ظریفانه‌ای مد نظر قرار گرفته است.
در این فضای کوچک از ارتباطات سیستم خانه کوچک هوشمند توانسته است تجربه خارق‌العاده ای را گسترش دهد.

به‌عنوان یک شرکت فعال در صنعت هوشمند سازی خانه و ساختمانها و مدیریت هوشمند آنها، تیم HDL همواره نیازها و تقاضاهای مشتریان خود را در مقام اول قرار داده است. مهم نیست که خانه شما به چه نوعی از خانه ها تعلق دارد. ویلای لوکس یا آپارتمانی کوچک. سیستم هوشمند HDL، همیشه یک راه حل جذاب هوشمند و خارق العاده برای نیازهای شما دارد! بله… خانه کوچک هوشمند!

Table of Contents

خوش آمدید